Wie ook eerste keer (nov 2011) IVF/ICSI in Dusseldorf?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Greeneyes1977, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Greeneyes1977

3 mrt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik kan iedereen aanraden om iig een second opinion te doen in DD. Ik bedoel je hebt niets te verliezen. Er is ongeveer een wachtlijst v een paar maanden, dus beter vooruit kijken en nu een afspraak vast plannen die je makkelijk weer kunt cancellen mocht het nodig zijn.
    Juffie, gelukkig heeft t allemaal geen effect. Als DD dat zegt zal het ook vast zo zijn hoor! Phoeiii dat scheelt weer maanden wachten ja.
    Hier is het ook weer wachten geblazen, de miskraam is achter de rug, geen bloedverlies meer en nu ongesteld worden, dan meteen dd bellen en dan gaan we op dag 3 beginnen!! spannend. Ik hoop dat mijn ongi snel komt, kan over 2 tot 4 weken komen. Ik ga proberen mijn ovulatie op te sporen, dan weet ik ook nagenoeg wanneer ik ongi moet worden.
    Gelukkig mogen we dan meteen beginnen. Voel me wel wisselend. En kerst is zo raar dit jaar. Mijn schoonvader ligt plat vanwege pijn in rug/bil, ze weten niet wat hij heeft. Bah bah ik hoop dat we er allemaal wat blijer en gezonder bij zitten volgend jaar!
    Lieve meiden desalniettemin een MERRY XMAS! Hopelijk onze laatste kinderloze kerst :)
    Liefssss Green

2. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Meiden...

Venlo is ook voor mij in de buurt. Ik kom uit Horst! Mag ik vragen bij welke kliniek jullie in DD gaan... ik zit namelijk te twijfelen om een overstap te maken. Onze dochter is uit ICSI behandeling in nijmegen. Alleen nu willen ze in nijmegen er nog maar 1 terug laten plaatsen bij beste kwaliteit. En we willen er toch echt wel 2...

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben zoekende naar DD verhalen en vond deze topic. Alleen is het al een hele tijd stil. Is iedereen elders gaan schrijven?

Deel Deze Pagina