Yummy, misschien dat de test het gewoon gemist heeft. Waarom begin je direct met testen? Truus, denk je dat je je eisprong hebt gehad? Hier ook een Nokia, Iphone is super leuk maar ook errug duur Wel internet op mn foon zodat ik mn verslaving in stand kan houden O: ) Hier van't weekend erg veel geknuffeld zeg maar en volgens mij vandaag mn eisprong dus helemaal perfect!! Vandaag zijn we 8 jaar samen Vanochtend heel lief en ik liep naar mannetje toe om kwart over 6 (ik moet vroeger weg dan hij 's ochtends) en feliciteerde hem waarop hij heel lief vroeg echt? Hihi dacht ie ff dat ik bedoelde dat ik zwanger was, kan helemaal niet natuurlijk maar hij droomde net over een zoon haha Wel super leuk om te weten dat hij het ook zo leuk vind weer!
Hoi Odess, wat grappig dat je vriend dacht dat je 'de volgende dag' meteen zwanger was, haha! Ik ben gaan meteen ovulatie testen gaan doen omdat ik drie jaar geleden een miskraam heb gehad waarbij een eileider beschadigd is. Wel binnen 3 rondes daarna een dochter gekregen. Nu sinds mei weer van de pil af voor een tweede en idd, de eerste tijd na stoppen, geen eisprong, daarna wel een eisprong, en deze cyclus dus weer niet... Ik wil het even in kaart brengen zodat ik dit in de toekomst misschien aan een arts kan laten zien als we besluiten er wat aan te laten doen...
Yummy, hier op dag 14 steken gehad en al een paar dagen zere borsten. Verder veel plassen en een harde, opgezette en gevoelige onderbuik. Dit had ik in de avond en de volgende ochtend ook. Denk wel dat het mn ei was. Odess, hihi zie hierboven.
Heeft hier iemand ervaring met onbetrouwbare ovulatietesten? Ik snap het niet, want vorige maand ga ie heeel duidelijk op dag 16 een positieve test... Nu dus al vanaf dag 12 helemaal niks... Ik gebruik Matcare...
Yummy aw vervelend. Temp je niet? Is goedkoper en kan je ook je ei spotten en is gratis Ik temp een beetje zeg maar en nu ff elke dag zodat ik mn eisprong kan zien En volgens mij is ie al omhoog dus helemaal perfect gesekst Met ovutesten kan je je ei missen en met tempen niet, alleen je weet het pas achteraf! Truus, klinkt alsof je hem inderdaad gehad hebt spannend! Ik vind dat altij zo'n rottijd, dat je alleen maar kan wachten!
ja balen he dat wachtbankje! Maar meer dan dat kunnen we niet doen. Ik baal alleen als een stekker. Mn testen zijn nog niet binnen die ik begin vorige week had besteld!
Ik heb 2 goedkopie Etos testjes liggen en een setje digitalen - daar moet ik het mee doen Al gekocht een tijdje terug omdat ik toen ff ergens anders was en dus niet elke keer in ons eigen stadje hoefde te shoppen We helpen elkaar er wel doorheen Ach ik weet het met een dag of 4/5 wel; ik voel mn innesteling goed en krijg heel snel daarna al klachten (tenminste 2 maanden terug wel) dus ik hoef niet zo lang te wachten
ik kan ze op mn werk kopen, mn collega is goed te vertrouwen omdat ze zelf ook bezig zijn voor een 2e. Idd afwachten! Ik hoop op het goede!
oeeeeew meiden, hier word het spannend zo te lezen! Er zitten al een aantal kanshebbers op het wachtbankje! Ik duim voor jullie meiden! Laat de maand juli maar lekker vruchtbaar zijn!
@odess, gefliciteerd met jullie 8 jaar samen. en zo schattig dat je vriend zo reageerde. Hier is nog een hubby die al tijden droomt over een zoon zeg, hoe werkt dat tempen eigenlijk?... ik heb dat nog nooit gedaan, maar mijn collega vertelde dat zij dat ook deed. Dus ben nu wel benieuwd @yummy mummy: Die ovutestjes heb ik bij mn eerste goede zwangerschap ook gebruikt, maar ik kwam er niet echt uit... Ik heb meer info met mijn afscheiding denk ik. Maar ja, mijn eerste ovulatie moet nog komen en ja, ook voor de ovulatie kan je op de wachtbank zitten... Ik ben steeds benieuwder of ik een ovulatie krijg en wanneer. but we'll see
Mijn man hoopt op een meisje! En ik weet niet waar ik op moet hopen. Hoop dat het een gezond kindje is en dat ik de zwangerschap volledig uit mag dragen. Ivm de operaties aan mn bmm is de hals verkort. Dus vroegtijdig met verlof.
Elionorah, we zijn ook al ruim 3 jaar getrouwd maar vieren vandaag altijd nog. We zijn eind april getrouwd dus als we nu zwanger zouden zijn... Ik temp onder mn oksel, minder betrouwbaar maar ik moet zeggen dat het bij mij behoorlijk constant is. Ik neem dat onbetrouwbare deel wel voor lief Maar in beginsel is het zo dat je elke ochtend op een vast tijdstip (bij voorkeur na hetzelfde aantal uren slaap) je temperatuur rectaal opneemt noteerd en dan ergens noteerd (ik gebruik de site fertilityfriend.com) Weltrusten allemaal! Ow en Suus, vind je het niet weer mega spannend en leuk? De eerste keer wilde ik alleen maar verder zijn en het volgende plaatje zien op die banner maar ik heb me voorgenomen om dit keer zooooo te gaan genieten van die kleine garnaal
Truus, hihi hier heeft manlief ernstig op een jongetje gemikt haha Ik hoop op net zo'n geweldig mooi kindje
Hoi Hoi !! Elionorah , Tnxs werkdag vandaag voelde toch wel weer lekker. Hier een Samsung.. Truus , ik duim voor je haha , ik durf ze niet op mijn werk te kopen. Ik koop het foliumzuur en straks de testen dan ook ergens anders of ik laat hubje ze halen. Bij mij weten ze nml niet dat we bezig zijn voor een 2de spruit * Bloost * Odess , wat lief van je vriend En gefeliciteerd met het 8 jaar samen zijn Ovutesten.. Hier geen verstand van. Ben het ook niet vamn plan te gebruiken. Ik temp elke ochtend en dat is voor mij voldoende. Zo hier vandaag weer gewerkt , was wel weer lekker. Wilde vriendlief vandaag eens lekker onder de dekens trekken maar die slaapt al :/ Hij zal er toch aan moeten gaan geloven aangezien mijn ei binnen nu en 4 dagen gaat komen.. ( klinkt alsof ie niet wil maar hij heeft uitgerekend nu vroege dienst , 5 uur beginnen , en is dus helemaal gesloopt als ie thuiskomt.. ) maar dat gaat goedkomen Dus nu zit ik nog even lekker achter de lap , over een klein halfuurtje me bedje weer opzoeken ! Morgen weer werken
@truus: bedankt! Ik kan iedereen zo'n banner adviseren hoor! Hij voelt ook echt helemaal goed! @Odess: Ik vind het geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig! Ik ben blij dat ik vandaag lekker niet ongie ben geworden en dat ik voorlopig mijn tampons weer in de kast mag leggen! Ik ga hier ook heel anders van genieten dan van mijn vorige zwangerschap, bewuster idd! Maar nog steeds voelt het wel spannend en kijk ik ook wel een beetje uit naar de eerste echo enzo om wat zekerheid te hebben. Maargoed, het voelt helemaal in orde, dus dan zal het ook wel in orde komen!
Hello Ladys, ik ben er weer hoor! Lekker een weekje er tussenuit geweest, heerlijk! Wat lees ik, Suus zwanger!? JIPPIEEEH! Gefeliciteerd!! 1e ronde toch? Ik heb trouwens gestemd op Maud. Wil je ook op Ryan stemmen? Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland @ Ellen, ik had toch wel een positieve test van je verwacht nu ik terug ben van vakantie . Wanneer ga je weer testen? Ik heb aankomend weekend mijn NOD dus het wordt spannend. Moet wel zeggen dat ik er nu niet zoveel mee bezig ben als met Ryan toen. Zal het mischien zijn dat ik nu minder enthousiast ben omdat je het 'kent' of zal het zijn omdat ik gewoon nu druk met Ryan ben en me dus niet de hele dag op het zwanger worden kan focussen...? Ik hoop dat ik die gezonde spanning wel weer krijg met het testen.