wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi Sjanienu lekker toch dat het iets minder spannend is? Ik ken mezelf een beetje en hoop dat ik me in kan houden :D

Hier vandaag temp omhoog dus mooier kan niet. Manlief is er ook mee bezig hihi, zeg ik dat ik erg gaar ben na een lange dag werken, zegt ja tuurlijk maar je bent nu ook met zn tweetjes :D Slaat nergens op natuurlijk maar wel erg lief en vind het leuk om te merken dat hij er dit keer meer mee bezig is dan de vorige keer. Maar ja, het is voor die mannen nu ook wat tastbaarder he!!

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Tja ik vond het toen ontzettend spannend allemaal. Hoop niet dat ik nu wat minder enthousiast ben omdat ik nog weinig spanning heb. Magoed, heb ook nog een paar dagen tot me NOD. Dan mag je het me nog een keer vragen. ;).

Die mannen weten nu waar ze het voor doen he. Ze weten wat er uit voortkomt ;). Bij de 1e hadden ze nog geen flauw idee hoe het allemaal zou zijn. Kan het me heel goed voorstellen.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Voor jou word het ook spannens Sjanienu! Voel je je al anders?

Voelen jullie je innesteling? En wat voel je dan?

Ik ben er wel bewuster mee bezig, vooral omdat dit onze laatste is.

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik vraag mezelf wel vaak af of ik me anders voel, probeer gewoon iets te zoeken wat anders is, maar kan helaas niks raars opmerken.

Ik heb toen bij Ryan geloof ik niet echt gelet op de innesteling. Ja ik voelde wel wat maar wat dat nou was...geen idee.

5. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Hallo dames,

vandaag, op dag 23 pas een positieve ovulatietest gehad! Al van af dag 12 goed aan de klus en vanavond en morgen weer! Ben erg benieuwd! Hoe is het hier met iedereen?

6. ProudMum

Jeeej Yummy!!!!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

die etos test heb ik vorige zwangerschap ook mee getest. toen kende ik de kv 2 voor 5 euro nog niet. maar moet zeggen dat ik Etos testen nog steeds wel vertrouw. lees veel over testen hier die niet goed zijn zoals predictor. en de een zweert bij kv test en de ander niet. hoop dat je snel posi test meid

8. Ellen291982

zo dat is laat! Lang wachten dus. is je menstruatie dan ook later? of hoeft dat niet?

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Yummie , Jeejjj je ei !!

Ik duim voor de dames waar het nu steeds spannender begint te worden !

10. Ellen291982

@suus gefeliciteerd super zeg!

@sjanienu ik hou het nog even spannend. ik hadf eerst ook veel te vroeg getest en dat lijkt nu al een hele tijd terug. Maar ik heb het gevoe dat ik een 35 dagen cyclus heb (heb ik ook veel gehad de laatste jaar). Ik hou hoop zolang ik niet ongesteld word. ik heb 2x een licht streepje gehad, maar weet dus nog niks zeker.
    jij hebt lekker genoten van je vakantie?

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hmmm, ik wil je geen valse hoop geven maar 2x een licht streepje .... ;) Spannend!
    Welke dag van je cyclus zit je nu?
    Ik heb een hele leuke vakantie gehad. Weet niet of je Hyves hebt, maar ze staan op Jeanine Roes Profiel - hyves.nl.

Nog mensen trouwens die ik toe mag voegen? :)

12. ProudMum

13. YellowButterfly

Heb jullie uitgenodigd :)

Hier ook pas eisprong op dag 19, bummer zon lange cyclus maar fijn YUMMY dat je een posi test had!!!

Oe Sjanie jij bent al 9 dpo :) Wordt al spannend!

Truus jij mag 2 daagjes eerder testen dan ik, maar als ik wat voel ga ik denk ik toch iets vroeger testen ;)

@ etos testen, die 2v5 zijn volgens mij exact hetzelfde ;)

Ellen wanneer is je nod? Wanneer is dag 35?

14. ProudMum

Heb je geaccepteerd Odess!
    Enneh, als mn borsten volgende week nog zo'n zeer doen test ik ook eerder hoor! Samen testen?

15. YellowButterfly

hihi ik denk dat ik volgende week zaterdag ga testen als het er op lijkt, maar dan mag jij al!

16. ProudMum

hahaha, we wachten netjes af!
    Heel het weekend verjaardagen. Gelukkig drink ik bijna niet, heel sporadisch een wijntje en roken ben ik al een jaar mee gestopt. Dus hoef geen smoesjes te bedenken!

17. YellowButterfly

Hihi goedzo :D Hier heb ik vandaag nog wel een beetje advocaat over mn ijs gehad hoor ;) Als ik wat vermoed is dat wel over! Ach mn NOD is zondag 15 aug dus das nog heeel ver weg ;)

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ga denk ik vrijdag mijn 1e test doen, als ik dan nog niet ongi ben. Bij Ryan heb ik 4 dagen voor m'n NOD positief getest. Ik houd dat toch niet vol om na mijn NOD te testen.
    Oh het zou toch maar weer in 1x raak zijn joh. Maja zal wel niet, heb afgelopen week op vakantie veel wijn gehad en gerookt dus als er al wat was dan zou het nu alweer weg zijn zou je denken.

Heb jullie geaccepteerd dames.

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jullie mogen mij ook toevoegen als jullie willen ;) Jennifer Profiel - hyves.nl

Hier drink ik ook niet , heb me 1 keer doodziek gedronken en heb toen meteen mij lesje geleerd. * bloos *
    En met roken ben ik nu bijna 3 jaar gestopt , iets korter gok ik. ( ben gestopt tijdens mijn zwangerschap , slecht is het i know ;) )

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Sjanienu , ik heb een stemcode aangevraagd via je link...heb hem alleen nog niet ontvangen. Ga stemmen zodra ik hem heb ;)

Deel Deze Pagina