Bij Joey tesste ik pas positief bij dag 35. toen was ik 1 week overtijd. Geen bloed geeft moed zeg ik altijd!
Dat word sliploeren vandaag Jann! Hier weer een lichtposi test maar ben nog niet overtuigd. Morgen weer eentje doen, als die wel donkerder is ga ik het geloven. Zoniet dan test ik zaterdag pas weer!
@ Truus: ik vind het wel eng hoor. Haha. Tis wel voor de 2e maar vind het net zo spannend weer. Hoe oud zijn jullie kindjes?? Die van mij is nu 14 maanden en 2 dagen Geboren op 6 juni 2009.
Hier een kindje van 9 en een halve maand! Is het al zaterdag, hihi! Truus, weer geen witte test dus! Spannend hoor!
@ Odess: Echt nog een kleintje dus.. Leuk joh dat jullie er alweer voor gaan. Ikzelf zag dat nog niet zitten met 9 halve maand. Maar wij hadden echt een nachtdrama tijd gehad.. Nu gaat het iets beter.
Wij hebben echt een super fijn meisje natuurlijk is het hier af en toe ook wel drama maar we zijn zo verliefd
Dat is wel lekker dat jullie meisje het zo goed doet. Maar ik ben er nu ook wel aan toe. Hier nog geen ongi te bekennen.. Wel vanmorgen beetje buikpijn, maar dat had ik bij mijn zoontje ook.
Ik heb testen van matcare besteld als die morgen binnen zijn dan doe ik gewoon overdag en anders als ik dan nog niet ongi ben woensdag.
Truus , een lichte positest ! Ik duim voor je Jannn , Spannend ! Ook ik hoop dat ie mooi posi is ! Wij hebben een dochtertje van bijna 2 jaar Zo , ik ben weer afgewerkt ( al ff hoor ) en ga nu lekker onderuit op de bank
Spannend allemaal dames! Truus, dat je zo rustig blijft, haha! Ik kan over een week testen, want had eisprong pas op dag 24.... Succes allemaal!
Hihi Truus jouw NOD is 1 dag later dan de mijne maar ik ga me inhouden. (proberen ) Goed nieuws, ik voel mn bm nu is goed zwangerschapsnieuws Ben benieuwd...
Ik denk dat ik ongesteld gaat worden. Veegde net heel lichtroze bloed af. Heb ik anders nooit begin altijd met helder rood en donker erbij.
Het is voor iedereen weer spannend! Yummy, ik rustig? neeeuh, schijn doet bedriegen! Al die emoties in mn bolletje!!! Odess, spanneeend!!