wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jannn , nee ik doe het zonder problemen...

Odess , zover ik begrepen heb maakt het niet veel uit. Al schijn vaginaal net iets specifieker te zijn. ( iig wat ik begrepen heb )
    Ik heb er iig me cyclus goed mee onder controle ;)

Ik ben ook benieuwd !

2. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Een heel aantal v jullie heeft z'n ei nu al gehad hè.
    Nu ben i benieuwd wat jullie voelen in je buik.
    Ik heb al zo lang niet meer een echte cyclus gehad, ik weet niet meer wat 'normaal' is :)
    Sinds m'n ei heb ik erg last v m'n baarmoeder gebied.
    Ik dacht dat t minder werd maar nu voel ik t weer. Een pijn eigenlijk die uitstraald naar m'n bovenbenen.
    Vanmiddag zelfs naar m'n onderrug.
    Het zit meer links dan rechts.
    Op een of andere vreemde manier herken ik deze sensaties niet meer :s
    Ik hoop dat t iets zegt wat positief ishaha
    Of heeft iedereen dit vanaf/na de eisprong?

Oh en nu ga ik gauw slapen.
    Bedankt alvast voor jullie antwoorde. :)

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi ja gek weer he zo'n cyclus na lange tijd. Na de bevalling ben ik niet meer aan de anticonceptie gegaan, voelde zo slecht!

Wat ik nu voel, tsja vooral mn onderbuik is aanwezig, wat kramperig en het straalt uit naar mn benen en mn rug. Verder ruik ik nu al scherper (mn schoonmoeder had in de auto gezeten rook ik O: ) en voelt mn maag constant leeg. Ook is mijn afscheiding bij zwangerschap minder dan zonder. Ik heb geen last van mn borsten zoals iedereen altijd zegt, alleen mn tepels zijn gevoeliger dan zonder zwangerschap en verder eigenlijk niet zoveel :) Tsja het is toch erg verschillend per persoon denk ik :)

Heb je het niet opgeschreven ofzo van je eerste? Ik heb dat echt nog even nagezocht en het meeste klopt. Zo had ik toen, en nu ook, ineens ook last van pukkels :)

4. YellowButterfly

De test is vanochtend duidelijker, jippie :D

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Gefeliciteerd Odess!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Odesss super!!!!

7. YellowButterfly

Dank jullie wel meiden :) Hier die van vanochtend, nog zeker niet laaaang niet knal maar hij is donkerder dan die van gistermiddag 4 uur, jippie! Bij mn vmk was dat niet zo dus dit geeft me moed! In het echt was hij direct al zichtbaar en niet te missen, zelf toen ik net wakker was niet hihi :D Zo op de foto zie je er niets van, ik hoop dat jullie veel fantasie hebben :p

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik zie wel wat hoor!! :D

9. ProudMum

Odess, ik zie hem!!!

10. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Wat een tegenstrijdigheid in één bericht:

@Odess: Gefeliciteerd meid! Heel veel geluk!

@Truus: Onwijs balen, wat ellendig. Sterkte!

11. YellowButterfly

Jeej :D Hij is nu opgedroogd en veel lichter dan na een paar minuutjes, maar zelfs opgedroogd en zag manlief em nog, terwijl hij zegt dat die van gisteren wit is, hihi. Hij vroeg of ik vanmiddag weer ging testen maar nee, ik ga me inhouden tot morgenvroeg :)

Truus, op welke dag had je afgelopen maand je eisprong gehad? Wel een mooie korte cyclus zo, dat is fijn - niet zo lang wachten! Ik hoop dat het deze ronde goed raak is :)

Jann, ongi alweer voorbij?

12. YellowButterfly

Yummy, hoest bij jou?

13. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Ik heb op 4 augustus m'n eisprong gehad en heb nu borsten die in brand lijken te staan.... Is dit niet een beetje vroeg, als ik zwanger blijk te zijn? Ik dat dat de innesteling altijd pas tussen de 7 en 10 later was...

14. YellowButterfly

Naa dat verschilt per persoon. Mijn innesteling is vaak erg vroeg, 3 of 4 dagen na de eisprong en ook daarvoor seint het vruchtje z'n bestaan al door dacht ik. Had je bij de vorige ook last van je borsten? Ik heb dat namelijk nooit, maar ik geloof 80% van de mensen op dit forum wel ;)

15. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Ja, bij mijn dochter had ik het ook en bij mijn miskraam ook. Ben erg benieuwd... Kan pas de 17e of 18e testen... Heb wel van die Matcare Ultra gevoelige testen liggen, maar vind het denk ik leuker (als ik echt zwanger ben) om digitaal ZWANGER te zien staan, dus ik moet nog even geduld hebben.... Wel spannend! Het zal me toch niet gebeuren dat ik ronde 1 zwanger ben? Bij de vorige zwangerschappen heb ik er drie maanden over gedaan!! Spannend!

16. YellowButterfly

Zou super leuk zijn meid! Die hele vroege test zou je nu al mogen doen, maar ik heb al een aantal keren gezien dat een kruidvat test eerder positief is dan die vroege. Apart? Spannend meid, ik hoop het voor je!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Odess: hoeveel dagen voor je NOD is deze test?? Ik zie m echt heel goed. Bij mijn zoontje had ik 4 dagen voor NOD een super test die van Matcare.

Nee ongi nog niet over. Duurt meestal wel een week hoor, voordat het echt is opgehouden. Ik was maandag ongesteld, dus zondag misschien nog een klein beetje bloed en dan gaan we er weer voor :D
    Mijn man gaat as week wel voor een weekje weg, maar vooruit dan is het nog niet de tijd dat mn ei spring hopelijk!
    Daarna kunnen we gelijk de schade van een week inhalen! :D

@ Yummy mummy: Ik zou als ik jou was morgenochtend ff die test doen van MatCare ultra gevoelig!! En als hij dan beetje positief is op je NOD of later die van CB doen digitaal. Dan zie je als nog zwanger staan.
    Ik zou het niet kunnen laten hoor om nog niet te testen :D

Hier slaapt mijn zoontje heerlijk.
    Lekker de woonkamer gesopt, dingetjes veranderd en de strijk weggewerkt.
    Eigenlijk zouden wij vandaag voor de 3e keer een meeting hebben met de mama's van juni 2009 maar die ging niet door omdat er nog maar 3 konden. Was wel jammer.
    Hebben jullie ook wel een een meeting gehad ergens van??

18. ProudMum

odess, had mijn ei op 31 juli

Yummy, spannend meis! Zou mooi zijn

19. YellowButterfly

Deze is van 10 dagen na mn eisprong, NOD is volgens mij zondag? Weet het niet precies, zou ook maandag kunnen zijn. Ben dus erg vroeg hihi ;) En heel goed zien vind ik wel knap hoor :D Hier wel eens een meeting gehad met de oktober mamma's, was erg leuk om allemaal beebs van dezelfde leeftijd bij elkaar te zien!

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Odess , gefeliciteerd ! Ik zie hem ook hoor !!

Zo ik ben weer klaar voor vandaag. Morgenavond 3 uurtjes werken en dan weer een weekje vakantie ! Daarna begint een pittige week op het werk..

En natuurlijk licht in spanning tot volgende week :p ;)

Deel Deze Pagina