pittig word het zeker Miracle! Vandaag van 8.30 tot 20 gewerkt, ben gebroken! Hier ook meetings, was erg leuk met de kruimels en spruiten club!
He bah, dan denk ik nu alweer: ik word vast ongesteld want ik heb zin in M&M's, haha! Je lichaam kan zooooo met je sollen.. Ik heb die Matcare Ultra gevoelig test liggen. Maar met de zwangerschap van mijn dochter heb ik zonder mijn man de test gedaan omdat ik ook dacht ongesteld te worden. We zouden die avond goed gaan stappen, dus deed toch voor de zekerheid maar een testje en dus positief. Nu wil ik perse de test met manlief doen, maar die weigert te testen voor NOD (ivm evt. teleurstellingen door te vroeg testen), dus moet even afwachten... Gatver, is helemaal niks voor mij, haha!
Odess , 18 augustus is mijn NOD... Ben benieuwd ! Truus , Dat geloof ik ! Ik heb vandaag van 8.30 tot 18.00 gewerkt bij de trekpleister ( ik sinds kort op dinsdag en donderdag bij de trekpleister ) , ben benieuwd hoe mijn rooster wordt na de vakantie...
Speaking of meetings: Miracle,Misschien kunnen we even gedag zeggen als we in de Jaarbeurs zijn? Als je het leuk vind! Yummy, onee het klonk juist zo positief!
Miracle oe spannend! Hier wordt zonder manlief getest maar ik vertel het hem direct/ neem hem direct mee.
Testen testen wat komt t dichtbij allemaal! Ik heb m'n eerste zws samen getest. Helaas was dat een heftige BBZ geworden. 2e zws teste ik ook alleen. Ik verwachte totaal niet zwanger te zijn haha Nu wil ik weer allen testen. Om zo met goed nieuws m'n man te verrassen op z'n verjaardag Misschien doe ik dan nog een keer een test samen (en pas later vertellen dat ik t stiekem wel wist)... Truus, je hebt er een heeele lange werkdag opzitten zeg! Toch niet 5 dagen in de week?.. Ik heb vandaag van 7.30-16.30 gewerkt. Gelukkig fiets ik binnen 4 minuten naar huis dat is zoooooo relaxt, nooit wil ik dat meer langer hebben hihi. Wanneer denken jullie dat ik voor t eerst kan testen? Ik heb tussen 5 en 9 aug m'n ei gehad. Duurt die fase van menstruatie tot eisprong altijd precies 2 weken? Ik weet wel dat de lf kan verschillen. Nou nu ga ik maar weer slapen. Slaap lekker en weekse morgen!
Elionorah, ik zou toch 14 dagen aanhouden, is ie korter dan scheelt het maar een paar dagen. Nee, ik werk op 3 vaste dagen met vaste tijden. Alleen nu een lange dag gemaakt ivm vakantie. Weinig bezetting, dus die 2 uurtjes extra maken dan ook niet uit. Maandag is iedereen weer terug, dus dan mag ik lekker de sleutels teruggeven. Kan niet wachten! Hier binnnen 10 min thuis, echt lekker!
Hoewel de test zelf een beetje vaag deed omdat ik denk ik iets minder urine heb gebruikt (hij liep langzamer door) en is nu nog deels roze, is de streep vandaag vele malen duidelijker
@truus, oohhhh ik kan de spanning soms niet meer aan haha! Ik wil het liefst morgen al testen. Jammer dat ik niet weet wanneer de ovulatie precies was. Odess, jij teste dus 9 dagen dpo al positief! dat geeft me weer moed. hm. vanmorgen zag ik wel dat ik nog een test thuis heb liggen En mn zwangere collega werkte vandaag ook weer, sjonge, dan kan ik helemaal mn gedachten er niet meer vanaf houden haha Nou nog even doorpakken, dan lekker uit eten bij vrienden Fijnnn weekend!
Als je een test in huis heb leggen dan kan je er niet van afblijven he Khad hier 6 in huis allemaal opgemaakt! STOM!! Kwas niet eens zwanger Deze keer wacht ik toch echt wel weer langer!
@jannn: haha ik ken het ja. Ik heb al berekeningen gemaakt in mn agenda haha. Stel dat ik donderdag mn ei had, dan is morgen 9 dagen DPO En toen teste Odess al positief. maar ik denk dat mn ei zondag was... Dus dan moet ik nog wachten tot dinsdag ochtend...
Was wel heel subtiel maar ja, een streepje binnen een paar minuten! Vind het steeds wel erg spannend moet ik zeggen maar voel me nu al behoorlijk beroerd, net door de AH gelopen en alles maakte me misselijk- heel raar heb ik bij mn dochter nooit gehad maar bij mn vmk ook. Ik duimduimduim dat de tes morgen weer duidelijker is en de digi ook zwanger zegt!
We zijn hier een beetje verdrietig test was niet veel duidelijker en digi zegt niet zwanger, auch. Ben bang dat dit ook weer een vmk wordt bah
Odess, Digi heeft toch veel meer HCG nodig dan KV? Houd moed meis, HCG verdubbeld elke 2 dagen dus dan zou hij morgen moeten knallen!
Nou dat knallen geloof ik niet zo in Ik heb hier de test van eergister en vandaag naast elkaar liggen en vandaag is wel dubbel zo duidelijk. (klinkt heel mooi, maar het is nog steeds een lichte streep hoor!) Maar goed ik had de digi met indicator gebruikt en die is onverbiddelijk. Ik ben bang dat het allemaal iets te langzaam gaat en dus niet goed zit, al geeft mn lijf dat nog niet aan. Balen dit. Vorige VMK gingen eerst de kwaaltjes weg en toen de streepjes, hoe was dat bij jou Truus?
Hier eerst een vage streep, de dag erna ook vaag maar pas na 5 min zichtbaar. En s'avonds knallende buikpijn en in mn rug, en s'nachts brak het door. Daarna was de streep ook weg op de test, maar de symptomen worden nu pas minder. Wel ontzettend balen meis, ik leef met je mee!
he odess, wat een naar resultaat toch joh! Echt verdrietig en jammer zeg. Maar denk je niet dat je nog even moet afwachten dan?... Je zit toch nog steeds voor je NOD?... Ach en nu dat wachten, dat kan zo lang duren dan he! Sterkte hoor meid. Ik hoop dat het snel duidelijk wordt, zodat je rust vindt. Bij mijn bbz 2 jaar geleden had ik volgens mijn niet eens echt zws symptomen. Het was ook maar 3 dagen en toen ging het fout. En het was zo heftig allemaal dat ik niet eens meer na heb kunnen denken of ik wat voelde of niet. Ik ben er 3 weken echt ziek van geweest, lichamelijk. Maar mentaal is het zoveel zwaarder he. even wat anders nog. Ik kon het niet laten en heb vanmorgen getest... Ik weet niet zeker of ik wat zie of niet. Ik wil wel wat zien, en dus laat ik deze maar even voor wat het is. Eerstvolgende testmoment noem ik dinsdag, spannend. Nog steeds spierpijn in mn baarmoeder gebied.