wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb iig geleerd om niet meer voor nod te testen.

Elionorah, heb je er een foto van?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@odess he bah meid hoop toch dat het wel raak is.

@testen ik ga ook niet meer zo vroeg testen, want ik werd zo voor de gek gehouden. Ik snapte er niks meer van. als ik uitga van 28 dagen cyclus mag ik 31 augustus testen.

@hier we gaan er vaanvond vol voor, als het klopt heb ik over paar dagen mijn eisprong.

3. ProudMum

succes en veel plezier vanavond!

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Ellen succes!!! Kan jij niet echt zien aan je slijm dat je vruchtbaar ben??

Ik ook echt meer voor nod.. Heb er 6 testen doorheen gejast :)

5. ProudMum

Jann, vruchtbaar slijm? Hoe herken je dat?

6. ProudMum

Ongi is bijna ten einde hier, thank god!
    Nu weet ik weer waarom ik zoooo ontzettend blij was met mn Mirena spiraaltje!

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

He vervelend Truus!

De vorige vmk zijn mn testen niet zo duidelijk geweest als nu, zucht... Nu giga last van mn rug en lust geen koffie meer. Mijn lijf vind zichzelf in ieder geval nog giga zwanger. De test van vanochtend was en is ook echt niet te missen hoor, maar had verwacht dat het sneller zou zijn. Moet maar ff geduld hebben, tis niet anders!

Veel plezier met klussen alle dames met een eisprong dit weeken :)

8. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @truus, ik heb er geen foto van. Weet ook niet of je het op de foto kan zien. Het is niet een complete streep wat ik zie, maar meer vlekjes en een halve streep ofzo. Maar het is zo vaag dat ik soms denk dat ik mezelf wel voor de gek hou.
    Hier nog steeds spierpijn in mn baarmoeder en rugpijn erbij gekregen.

Ik laat het nu voor wat het is, en ga dinsdag denk ik weer testen.
    Tot die tijd even rustig aan proberen te doen in mn hoofd haha

Ellen, succes de komende dagen!

Vruchtbaar slijm, grappige opmerking eigenlijk. Want het slijm/afscheiding is in zichzelf natuulijk niet vruchtbaar :)

Hier een stukje van een website:

'De piekconcentratie aan oestrogenen in het bloed beïnvloedt de baarmoederhals en de slijmprop die zich daar bevindt. Normaal is dit slijm ondoorgankelijk voor zaadcellen, maar onder invloed van de oestrogenen verandert het en wordt het gedurende enkele dagen doorgankelijk. Bovendien ontspannen de spieren rond de baarmoederhals zich onder invloed van de oestrogenen zodat hij zich iets opent en de zaadcellen doorgang verleent.
    Als de eisprong dichterbij komt, wordt de gewone roomwitte vaginale afscheiding helder en glanzend. Meestal is het een dag voor de eisprong slijmerig, draderig en dun (als rauw eiwit). Dat is gunstig voor de zaadcellen, die makkelijker omhoog kunnen bewegen, de baarmoeder in. De slijmverandering duurt 3 tot 4 dagen. Daarna wordt de afscheiding weer net als anders: wit en minder doorgankelijk.'

Dus als je na t plassen afveegt kan je het zien, dan zie je of je ovulatie eraankomt. Bij mij was het verschil enorm vorige week.
    En het kon niet missen dat dit mn ovulatie was :)
    Succes ermee truus! ;)

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Truus: Vies praatje: Als je het tussen je vingers neemt dan kan je het net als kauwgom helemaal uitrekken dan moet je het zeker te weten gaan doen want dan kom je ei eraan..

Zie verhaaltje hierboven :)

Mijn ongi is ook weer bijna ten einde. Mn man gaat maandag weg komt vrijdag thuis kunnen we dan weer vol goede moed er tegenaan :)

10. YellowButterfly

Dat kan je ook zien als je het op je toiletpapier hebt zitten, je ziet dan dat je het kan rekken. Sommige vrouwen hebben dit helemaal niet maar verliezen alleen maar waterig vocht.

11. YellowButterfly

Ik moet zeggen dat ik sinds de bevalling ook veel last heb van de eisprong! Ik voel hem al dagen vantevoren aankomen en hoewel ik eerder heel veel 'zin' had vlak voor mn eisprong is het nu wel erg gevoelig. Gek hoor wat zon bevalling met je lijf kan doen! Mijn menstruatie daarintegen stelt niet meer zoveel voor.

Truus, bij mijn vmk had ik de eerste dag echt een wee-achtige pijn, herkende het direct weer. Daarna was het een gewone menstruatie. Ik heb wel veel langer nagevloeid. Had jij dat ook?

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo meiden!

@Truus: ah meid wat balen zeg! Ik lees net van je vmk... Ik vind het echt heel erg vervelend voor jullie... Hopelijk krijgen jullie in de volgende ronde een plakbeebje!

@Odess: meid, wat is dit nu? Ik heb er nog vertrouwen in voor jullie hoor! Je zit nog voor je nod en je testen worden nog steeds donkerder....Alleen de digitale met indicator heeft niet zwanger gezegt toch? Ik denk dat je misschien toch wel zwanger bent hoor! In principe moet je de digitale altijd met ochtendurine gebruiken als je nog vóór je NOD zit... Pas na je nod mag je hem op alle momenten van de dag gebruiken...Zit het hem daar niet in misschien?
    Ik duim heel hard dat het toch een plakkertje is daarbinnen!!!

Ik ga nog even snel de decembermama's gedag zeggen en dan weer een paar dagen genieten van mijn vakantie!
    Tot snel!!!

13. ProudMum

Odess, hier precies hetzelfde. Ook weeachtige pijn en daarna heftige ongi. Sorry voor het detail: het stroomde eruit. Superplus hield het niet echt.
    Nu kan ik gewoon tampons gebruiken eindelijk!

Thnx voor het slijminfo!

14. YellowButterfly

Temp hier weer omhoog en niet getest :) ben benieuwd naar morgen. Truus, pfff lastig, fijn dat je er bijna vanaf bent.

15. YellowButterfly

Suus lief van je. Helaas gaat de digi uitleg niet op. Vandaag niet getest morgen weer kijken :)

16. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    odess, hihi jij meldt je hier ook al vroeg :)
    Zit je dus nog in de race van deze ronde,
    nu je getempt hebt?...
    Wat dat betreft is tempen dan weer een handig middel he.
    he, wat hoop ik toch dat het goed zit, voor je!

Helaas ben ik dus ook al vroeg op. Mn kleine meid werd om 6.15 uur wakker, hard huilend. En nee, ze wilde/kon niet meer slapen.
    Dus heb ik haar maar in papa's lounge stoel gezet, en tv op Nickjr.
    Om 7.15 kwam ze weer langs ons bed om te laten weten dat ze wilde eten. hihi
    heb ik toch nog eeeven kunnen dutten.
    Das wel weer een voordeel van gelijksvloers wonen ;)
    Dat had ik 6 maanden geleden nog niet kunnen verwachten,
    maar nu kan ze zich prima zelf vermaken (met Dora op tv) :D

Nu zit ze weer naast me 'maaama, maaama nijntje!'
    ik ga er weer vandoor.

17. ProudMum

Odess, klinkt nog altijd goed meis!

18. ProudMum

Woehoee, ongi is weg!

19. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    wiiiihiii truus, fijn fijn! :) Je kan weer lekker een nieuwe ronde in!
    wanneer is je ei denk je?

20. ProudMum

Ik heb totaal geen idee!
    Vorige ronde kwam hij op dag 14/15 want toen voelde ik het duidelijk. Deze ronde klussen we van dag 10 t/m 18 lekker om de dag, dan kunnen we hem niet missen als deze ronde langer blijkt te zijn.
    Wat vind jij?

Deel Deze Pagina