Truus jippie Mijn cylcus was de keer erop niet anders, maar ik heb mn eisprong ook altijd laat in de cyclus - pas op rond dag 20 dus weet niet of dan uitmaakt. Elianorah, hier kan ons meisje nog niets zelf het bed uit gelukkig Ze gaat altijd heel lief zitten zingen en spelen in bed, maar goed daar wordt je ook wel wakker van Tsja hier is een meisje die 's ochtend om 7 uur de fles krijgt (vanochtend half 7) en dan temp ik ook direct. Heb internet op mn foon dus dan voer ik het direct in en spiek ik hier ook even. Nog ff lekker getukt hoor net Hier mn temp kaartje - 253b87 Ovulation Charts - laatste dagen zien er mooi uit. Mijn lijf is in ieder geval zwanger, daar twijfel ik niet aan, maar ik wil graag die dikke streep zodat ik weet dat het niet volgende week alweer over is
Ik duim voor je, Odes!! Heb woensdag m'n NOD, maar vandaag getest met zo'n Mat Care Ultra (kan tot 6 dagen vantevoren al) getest, helaas hartstikke negatief... Heeft hier nog iemand een opbeurend verhaal over negatief getest met Mat Care Ultra en toch zwanger, haha?! Baal als een stekker...
Dank je wel Wat ik heb gezien en gelezen over die matcare is dat hij helemaal niet zo gevoelig is en de KV soms eerder posi test...
@ Truus: Hier ook ongi vandaag voorbij.. Kunnen weer volledig aan de slag Hopelijk hebben wij deze maand samen een positest in onze handen. @ Yummi: Ik had bij mijn zoontje 6 dagen voor NOD een posi test van Mate Care maar misschien heb je gewoon nog niet HcG in je bloed... Nog ff volhouden tot woensdag. @ Odess: Spannend!!! Ik ga nu werken...
Hey hey !! @ Odess , Ik duim voor je meid ! Je kaartje ziet er iig hoopvol uit ! Truus , Haha , om die reden was ik ook blij met mijn mirena En in een nieuwe ronde , ik hoop dat het deze ronde raak is !! Voor NOD testen: Ik heb bij Jaimy 3 dagen na mijn NOD getest. Vanwege de omstandigheden toen was zwangerschap het laatste waar ik aan dacht toen ik niet ongie werd. Nu twijfel ik... Mijn temp blijft hoog en woensdag zou ik ongie moeten worden.. Aan de ene kant wil ik misschien morgen of dinsdag testen maar aan de andere kant.. Mijn temp heeft de nare gewoonte om hoog te blijven en dan op de dag van de ongie omlaag te kelderen. Dus ik twijfel een beetje.. Ik heb alleen van gistere terug gelezen , we hebben het druk gehad de afgelopen dagen dus ben vrij weinig online gweest. Nu nog een weekje vrij
@truus, je zie tussen dag 10 en 18 de ovulatie te hebben. Ja opzich wel goed, maar wat odess zegt ook in de gaten houden. Dat je cyclus na een vmk toch anders kan zijn. Ik had na mn bbz een cyclus van 36 dagen geloof ik. En toch ook kom ik weer uit op de vaginale afscheiding. Die ook gewoon in de gaten houden. Dan kan het zijn dat je tot dag 20 komt... Wij hebben ook iets langer aangehouden, omdat mn ei later kwam denk ik. @odess: mn meissie komt nog niet zelf uit bed hoor Maar ze gooit haar knuffel eruit, en roept dan steeds harder 'mamaaaaa mamaaa' Tsja dan moet ik er wel naartoe natuurlijk. Daarna ook nog lekker even naar bed gegaan, net als jij. Alle uurtjes moeten we pakken he Maar ja, ik hoef niet te klagen, want normaals wordt ze tussen half 8 en 9 uur wakker. Weet je al wanneer je weer gaat testen? En wanneer is je NOD?... @yummy mummy, wat balen zegdat jtest negatief was! 3 dagen voor je NOD, dat zou zelfs met een kv5v2 kunnen... Maar heb je zelf het idee dat je zwanger bent? En er zijn mensen die zelfs pas een week ná NOD positief testen... Dus nog even volhouden en afwachten. Sterkte meid! Vandaag had ik nog steeds behoorlijk last van mn onderrug. Het voelde zo pijnlijk, alsof ik door mn rug was gegaan... Gisteren ook een paar uur achter elkaar in de lounge stoel gezeten. Hubby was naar Loveland, en ik zat heerlijk rustig thuis. Heb ons huwelijksreis album in elkaar gezet!! * we zijn in 2004 getrouwd haha * Dat werd wel tijd kan je zeggen he. maarrrrr hij wordt ook heel erg mooi. Volgens mij was het 1.30 uur toen ik pas naar bed ging. Je kan haast niet stoppen als je eenmaal digitaal bezig bent! Vanavond wil ik er weermee verder. Dan kan ik em hopelijk kado doen op mn mans verjaardag! Nu even verder eten, lekker zelfgemaakte pizza jammmmy!
Elionorah, daar zit wat in ja! Daarom klussen we deze periode juist om de dag, dan hebben we het iig benut!
Hihi huwelijksalbum - die moeten wij ook nog maken Heb het album en de foto's maar nog niet in elkaar Zijn alweer dik 3 jaar getrouwd! FIjn dat we niet de enige zijn! Ga hier morgen weer testen, morgen is ook mn NOD. Kriebelt wel, manlief is ervan overtuigd dat het goed zit. Ik hoop zo dat hij het goed heeft! Ben helemaal trots dat ik vandaag niet getest heb, ben zo'n testneuroot Zat net nog ff naar het streepje te staren en snap eigenlijk niet zo waar ik me druk om maak, hij is best duidelijk hihi doos! Denk dat 8 op de 10 vrouwen niet eens een extra test zou doen, maar die vmk hakte er stiekem toch wel een beetje in denk ik - al weet je het nooit zeker! Miracle, oe spannend dat is ook al snel! Mijn temp is de vorige keer vanaf dag 11 gezakt, bij jou dus nooit? Duim voor je! Ik weet niet wie het zei van de rugpijn maar hier ook zo erg, kom soms gewoon niet overeind - voelt net als het einde van de zwangerschap alleen nu zonder de toeter pfoe! Zo hier de hele dag heel hard gestudeerd, doe een post-HBO naast mn werk en hoop dinsdag af te studeren, pfoe toch nog wel even erg spannend hoor! (lastig als je kop ook steeds bij iets anders zit )
Odess , Nou de laatste 2 cyclussen bleef mijn temp hoog , op de dag dat ik ongie moest worden zakte die vet naar beneden ( van 36.8 naar 36.4 ) dus vandaar dat ik nu een beetje twijfel. Dadelijk test ik morgen is ie negatief en dan blijkt woensdag me temp ook gewoon te zakken. ( gekke gedachte he ) Ik durf ook niks te vergelijken met de zwangerschap van Jaimy , behalve dat dat ook vrij moeilijk is omdat ik toen in een verdrietige periode zat , had ik ook pas mijn eerste symptonen met 9wk. Vanaf dat moment was het zo als ik in de stadbus zat dat ik moest overgeven , ging dus ook altijd weg met een zakje in mijn tas
miracle, jij hebt dus ook het gevoel dat het wel eens raak kan zijn deze maand? spannend hoor! Nog 3 nachtjes en dan ga je testen, succes en hoop hoop!
Elionorah , nou stiekem heb ik dat gevoel heeeeel erg ! Ik heb al een paar dagen dat ik niks anders wil als eten , eten en nog eens eten. Hubje wordt er gek van. Ook heb ik last van een opgeblazen gevoel en erg snel emotioneel.. Vrijdag zat ik gewoon te huilen tijdens The Dogwisper , hoe erg is dat ? Toch twijfel ik wel en dat komt door mijn temp.. Het is iig wel heel erg spannend
ohhh ja die emo tour! Die heb ik ook. Ik weet niet of ik dat elke cyclus zou/zal hebben, maar ik heb echt een kort lontje joh, pfff. En het komt zomaar ineeens opzetten. En ik trek me erg terug merk ik, mn hoofd zit vol zwangerschapsdromen, wat ook wel niet mee zal werken in mn focus. * ik heb dat gevoel stiekum ook heeeeeeel ergg!! * opgeblazen gevoel: check, hier ook. Ik heb stiekem al de hele dag mn knoopje van mn broek los gehad. Stom, maar ik zit echt niet lekker met mn broek dicht. Veel te strak en drukkend. En ik voel de heeeeele dag door een druk in mn baarmoeder. Gisternacht lag ik in bed op mn rug, en het was net of ik van alles voelde bewegen in mn baarmoeder raaaaar maar echt, vreemde bobbels in mn buik. Met zoveel symptomen kan het toch haast niet anders haha * down to earth * ik wacht gewoon tot dinsdag Heel veel sterkte hihi (we fo*cken elkaar lekker op zo he hihi)
Elionorah , hahah.. Nou mijn darmen zijn hier ook wat rommelig ! Jij ook veel sterkte We jutten elkaar idd lekker op
Zitten jullie elkaar lekker gek te maken hier! Zo net lekker gedouched, zit nu in mn joggingpak en ga zo lekker bankhangen denk ik
Hi hi ik lig ook lekker languit op de bank. Heerlijk met hubby filmpje kijken . Doeiiii werkse allemaal morgen!
Hihi meiden zo krijg je alle kwaaltjes wel Hier net klaar met me voorbereiden (sinds vanochtend 8 uur al bezig) naja klaar, heb geen zin meer Morgen de hele dag nog en dan dinsdag slagen, hoop ik! Trusten allemaal!
Zo dat was n spannende film! Ik wil nog even m'n hart luchten hoor. Die druk in m'n baarmoeder gaat nu echt pijn doen. En ineens ben ik weer bang dat t weer een bbz is! Ik schrik ervan, wil weten of t goed gaat of niet. Morgen ga ik dus even de arts ass. Bellen. Kijken of ik meer zekerheid krijg uit een bloed onderzoek... Hubby zei dat we morgen maar gewoon moeten testen. Hè wat moet ik nou? Daar gaat m'n mooie idealistisch idee van testen op z'n verjaardag... Om ik heb dat eruit gegooid. Nu probeer ik t los te laten en te gaan slapen. Misschien is dat gevoel in m'n buik morgen minder...