Foei Ellen, wel in je eigen topic blijven komen he Voel of merk jij je eisprong niet? Wat bedoelen jullie met je eigen topic?
@ Odess: Ellen & ik praten samen in de juni junki's. Mama's van juni 2009.. @ Ellen: Ik vind het voor de andere niet leuk dat er heel de tijd over gepraat wordt en hier kan ik me lekker uitleven
Aah tuurlijk! Ik bij de oktober mamma's maar het nieuws daar ook pas gisteren gedropt Truus, tuurlijk - alles goed na je rotdag van gisteren? Jann leef je uit hihi!
Nee niet helemaal. Denk dat je het wel snapt als je mn WWW van gister leest.. Ik heb me ontzettend moeten verlagen tot het niveau van mn schoonzusje en broertje en nog kan k niet tot ze doordringen. Ben er klaar mee, mijn gezin heeft me nodig en dan gaan ze maar lekker op hun bakkes. Ik heb mn best gedaan.
Moet er wel bij vermelden dat mijn broertje volledig doof is geboren. hij is 22 jaar maar heeft het verstandelijk denken van een jongen van 18 jaar.
Ik zag je www inderdaad, heftig zeg! Ben alleen bang dat de frontale aanval maakt dat hij nog verder bij je weggaat, maar anderzijds snap ik het gevoel van frustratie heel goed! Kies wel lekker voor jou en je gezinnetje he, je kan niet alles verbeteren en iedereen behoeden, hoe graag je dat ook wil. Lastige situatie hoor, vooral omdat je je broertje zo graag wil beschermen... Knuf meis! Super nieuwe ava heb je trouwens
Super is ie he! Joey liet even zijn tandjes zien hahaha! Idd, ik laat het nu rusten. Mn moeder ook. Het is voor haar alleen extra moeilijk omdat zij per 1 november gaan emigreren naar Spanje. Ik hoop en bid dat alles op zm pootjes terecht komt. Meer kan ik niet meer doen helaas....
Ja die foto is echt heel stoer Ja een rotsituatie is het, maar goed je broertje is volwassen (al geestelijk enigzins beperkt) en hij zal er zelf achter moeten komen. Kies voor jezelf en je eigen gezinnetje meid! Je kan andere mensen niet veranderen, het heeft mij rust gegeven om dat te realiseren.
Truus , ik kom jou een dikke knuffel geven ! Hier twijfel ik een beetje of ik morgen al zal testen. Mijn ei is namelijk 2 dagen later gekomen.. Dus dan zou mijn NOD ook 2 dagen opschuiven.. Hmm :/
Gewoon de normale 27 dagen. Mijn ei komt normaal tussen de 12-14de dag maar deze ronde kwam hij pas op dag 16.. Dus 2-3 dagen later als normaal.. Geen dank
Goedemorgen! Miracle, is je LF altijd even lang na je ei? Ik zou iig proberen nog een dagje of 2 te wachten met testen. Zelf besloten niet meer voor NOD te testen deze ronde. En liever nog wanneer ik overtijd ben haha! Als je een vmk hebt gehad, mag je dan ook voor een vroege echo?
Niet dat ik weet Truus. Denk dat ik mn echo pas eind september krijg, dus ik zal geduld moeten hebben... miracle, tsja wat zegt je gevoel? Als ik niets zou voelen zou ik gewoon lekker wachten tot ik overtijd ga en anders, sja, dan is dat best lang wachten. Ik zou iig niet eerder testen dan 12 dpo.
hallo! @miracle: jij maakt het spannend! In principe kan je test natuurlijk 2 dagen voor je nod ook al positief zijn hoor, was bij mij 3 dagen tevoren echt al heel duidelijk.... Maaaaar...het blijft verstandiger te wachten! Zoals Odess al zegt, vanaf 12 dpo (haha en dan zelf op 9 dpo testen whaha!) @klussers: succes! en geniet! @ongie's: nog een paar daagjes en dan mogen jullie ook weer klussen! @wachtbankjes: tja, dat duurt gewoon LANG! succes! @hier: helemaal OK! Weinig kwaaltjes nog steeds, maar goed gevoel dus BLIJ! @leeftijdsverschil: Maud is nu bijna 9 maanden en is 16,5 maanden als ze grote zus wordt! Leuk hoor!
Truus , mijn LF is idd altijd ongeveer even lang. Dus ik wacht ook mooi.. Suus , haha vind je dat ? Iig bedankt Nou ik vind het hier minder spannend worden... Mijn temp was vanmorgen gezakt van 36.9 naar 36.7... Dus ik weet het niet zo goed... (Als ik ongie word zakt ie altijd naar 36.4 of 36.2 ) Ik denk dat ik het nu even aankijk want als ie morgen weer zakt dan weet ik genoeg... Weet wel dat ik er dan flink de balen in sch**t !
Suus, I'm guilty zeker Maar op 12 dpo was ie niet te missen en vervolgens was het verschil heel mooi te zien met 14 dpo. De volgende keer... (jaja) Miracle, bij mij daalt ie ook wel eens en dan stijgt ie weer, duim voor je Maar goed, anderzijds als het zo is laat dan die temp morgen ook maar zakken, een nega test is ook niets aan!
Odess , ja ik hoop ook als hij zakt doordat er een ongie aankomt hij dan morgen ook maar gewoon meteen zakt dan hoef ik iig niet nega te testen.. Ik hoop ergens gewoon dat ie natuurlijk niet verder zakt en ik het weekend kan testen en hij dan posi is.. Maar goed dat willen we allemaal