wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @truus, heftig joh. Ik hoop zo voor je dat je nog (snel) weer zwanger mag raken!

@miracle, he jakkie, negatieve testen zijn zo irritant he. En nu weet je dus even niet meer waar je staat...
    hervat je rust en wacht af (met mij) ;)

wanneer is je NOD?... lopen we een beetje gelijk?
    Ik weet niet wanneer m'n NOD is, ik zit op dag 28 vandaag.
    En zondag ga ik testen!

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Elionorah, Nee idd. Schaam ook best wel want ik heb vanmorgen als een klein kind zitten kniezen...

Mijn NOD was de 18de. Volgens mij lopen we redelijk gelijk, ik zit vandaag op dag 29. ( wat raar, terwijl mijn vorige ongie tegelijk begon met die van jou.. )
    Ik duim voor je ;)

Hier vanmorgen wat krampjes en een zeur gevoel, nu nergens last van maar ook nog geen ongie. Hoop dat ie snel doorbreekt.. ( of over een paar dagen alsnog een positest maar daar ga ik niet meer vanuit )

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Miracle: Wat balen! Hopelijk komt er nog een positest aan voor je.
    Hoeveelste ronde was dit voor jou?? 2e he?

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jannn, ja de tweede...

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Shit Miracle, wat ontzettend balen! Knuff!!
    ( net mn rooster doorgekregen voor volgende week: 3!! avonden werken! Woe, Do en Zaterdag avond.... )

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Truus: Saai he 3 avonden werken. Heb ik ook wel eens.
    Wat doe jij voor werk?
    Ik werk in een verpleeghuis

7. ProudMum

Jann, ik werk bij Kruidvat, 24 uur per week. Normaal gesproken op Ma Di en Do, maar binnenkort hebben we grote acties, dus moeten we meer werken.

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Kruidvat!! Steeds verrassen altijd voordelig :D

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hier is het helaas voor de tweede keer niet goed. Heb vanochtend heerlijk paard gereden (helemaal therapeutisch, wat was dat heerlijk zeg om mn jonge paard voor het eerst in het bos!) en ik voelde het gewoon stromen. Ben heel veel bloed verloren en ook veel stolsels en vliesjes (al best wel groot, had niet verwacht dat het al zoveel zou zijn!) - best heftig als je dat dan ziet; het had gewoon een kindje kunnen worden. Naja, verder ben ik er best nuchter onder - de vorige keer kwam de klap best aan maar nu had ik er eigenlijk al rekening mee gehouden dat het mis zou kunnen gaan. Manlief was er wel even ondersteboven van; het is wel duidelijk dat we het allebei heel graag willen. Maar goed, hoop dat het snel over is en dat voor ons geldt dat 3x scheepsrecht is!

Hmmm als vandaag dag 1 van cyclus is en mn cyclus 32 dagen is heb ik mn eisprong op 7 september - we gaan 4 september op vakantie. Dan mag ik 21 september testen en dat is mooi want we zijn op vakantie tot zeker de 18e! We gaan helemaal voor een meikindje - dat we het allebei graag willen is wel duidelijk in ieder geval.

Miracle, balen!!

Truus, al een eisprong op komst denk je? Testen al binnen? Hier wel kan helemaal los gaan de volgende keer!

10. ProudMum

Jann, Verassend en voordelig zijn we niet meer hoor haahahahah!

Onee, Odess! Knuff meid!!
    Hier geen testen besteld, we klussen lekker om de dag, dus mijn ei benutten we toch wel. Misschien volgende ronde, wil er niet teveel druk op leggen.

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow Truus ik dacht dat je ovu testen zou bestellen? Hmm zal ik in de war zijn. Hier zw testen besteld. Ovu testen niet nodig, zwanger worden lukt wel - het blijven daarintegen...!

ow meisje is wakker! Ze gaat vandaag de hele tijd staan zo lief, staat ze in het bed op je te wachten :)

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Truus, ik heb mijn rooster ook gekregen.. Maandag en zondag :/ Jammer maar helaas, ik zit zondag in amsterdam dus nou moet ik aan mijn DM vrij vragen samen met mijn bewijsje dat ik daar ook ben.

De rest van de week had ik eigenlijk ook moeten werken maar door een misverstand ben ik waarschijnlijk vrij.. De week daarop werk ik de hele week bij de TP.

Wat grappig, je werkt ook nog eens op dezelfde dagen als mij :D
    Ik werk ook op Ma,Di en Do , 24 uur in de week !

Odess, nogmaals een hele dikke stevige knuffel meid !

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Odess meid wat erg voor je! Sterkte..

En op naar de volgende ronde. Heb je al veel mk's gehad??

14. ProudMum

Miracle, ik heb afgelopen week Ton Witteveen gesproken (hij is van Renswoude). Die gaf aan dat we tot niets verplicht zijn!
    Wat een onzin dat je je moet verantwoorden zeg!
    Maarja, zondag is wel 100% compensatie bij je urensaldo he..

Odess, klopt. Maar het voelt nog niet goed om aan ovu te beginnen. Net wat je zegt, zwanger worden lukt wel!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Truus & Miracle: Werken jullie allebei bij de kruidvat??

16. ProudMum

Jeej, wat goed van Elise!!

Joey zit in bad, heb net dunne luier nr 7 kunnen verschonen maar hij zat helemaal onder! Scheelt straks weer!

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Truus, mijn FM zei juist dat niemand vrij kreeg. Hij vroeg dan ook of ik een kaartje had wat kon aantonen dat ik daar ben ( ben daar ivm Celebration of love, dus heb een kaartje ) zodat hij dit kon laten zien aan mijn DM. Ik wist niet dat ik op zondag moest werken anders had ik er rekening mee kunnen houden..

18. ProudMum

Jann, dat klopt hahahahaha! We zijn collega's!

Miracle, tjee wat belachelijk! Is niets van waar hoor! De DM's pushen ons om te werken, maar er is geen verplichting.(zijn zn eigen woorden toen ie bij mij in de zaak was)

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Truus, nou dat is dan mooi dat ik dat weet! Voel ik me iig niet zo heel erg schuldig mocht ik weigeren..

20. ProudMum

Idd! Bovendien heb je 3 vaste dagen dus hadden ze eerst overleg met jou moeten plegen voor ze je inplanden!

Deel Deze Pagina