@odess, meid dat klinkt toch wel heftig zeg, sterkte de komende dagen. Ik heb nooit een mk meegemaakt. weet niet zo goed wat ik lichamelijk/emotioneel kan verwachten. maar heftig lijkt het me zowieso. met die bbz was het operatief allemaal verholpen. dus ik kreeg een normale onttrekkingsbloeding. apart idee he, dat het een kindje had kunnen worden. hopelijk is 3x scheepsrecht en mag het snel goed gaan en goed blijven! verder: weeeeekend!! mn dochter rent de hele tijd rond, naar binnen naar buiten naar binnen naar buiten. zoveel mogelijk knuffels meeslepend. 'springen springen' roept ze dan hihi lekker wijffie
Heerlijk Elionorah! Joey speelt aan zijn tafeltje met klei. Heeft hij 2 weken terug van mijn moeder gehad en nu speelt hij met niets anders meer!
ja leuk is dat he, dat ze ineens iets heeeelemaal tof vinden! zo heeft mijn meissie bert en ernie knuffel gekregen. Nou die moeten overal mee. Of een nieuw boekje, kan ze ook over en over again lezen en al die woordjes die ze erbij zegt, zo gaaf! ze praat echt al veel moet ik zeggen. En als ze loopt te miepen en zeuren, zeg ik: je moet praten anders weet ik het niet. en dan stopt ze met miepen en zegt ze 'paaten paaten' en dan zegt ze wat ze wil, zo grappig
Jannn , Ja we zijn idd collega's Truus, dat klopt idd ook nog eens ! Ohh kleien! Dat zal ie vast heel leuk vinden ! Elionorah , heerlijk is dat he
Hihi lekker genieten he van de kids, doe ik ook!! @ BBZ, pfoe dat lijkr me ook eng! Was er een beetje bang voor want voelde druk aan een kant en voelde naar. Was opgelucht dat ik begon te bloeden eigenlijk. Zo van ik weet dat het niet goed zit eindig het dan maar dan gewoon snel! Ach het is allemaal niet leuk, maar dit is iig niet gevaarlijk voor mij en medisch ingrijpen is niet vereist, gelukkig. Had de vk nog niet te pakken gekregen, vind ik nu wel fijn!
Tsja, die bbz was zeker heftig, heb 3 nachten in ziekenhuis gelegen onder de morfine... Maar soms gaat het ook minder heftig begreep ik. alleen door die inwendige bloeding kan de moeder wel in shock raken of zelfs overlijden. En dat vond ik toch echt een raar idee! ik had (maar) een halve liter bloed inwendig verloren... maar de pijn was behoorlijk heftig. en door dat alles het verdriet ook enorm... pff want een pittige maanden waren dat zeg. ik kon alleeeeen nog maar aan zwanger zijn denken. mn lichaam en geest wilden zo graag zwanger zijn. Het is rustiger odess, dat je dit zo meemaakt, maar emotioneel is het wel k*t, hoe dan ook, toch. gelukkig zijn er nieuwe kansen die komen. ik ga nu lekker slapen. morgen misschien naar de zee!!
Jeetje meid wat heftig om mee te maken, pfff! Krijg je nu ook elke keer een vroege echo enzo? Nee joh inderdaad hoor, dan kan je dit 100x beter hebben! Het ergste bloeden is al geweest denk dat het normale ongi wordt. Veel plezier morgen, het wordt mooi weer!
@arrien welkom. wat leuk ik ben ook bevallen op 25-06-2009 van mijn dochter! @elionorah knap van je dat je kan wachten. ik hoop dat je een posi tetst krijgt wat gaaf dat je mannetje zo druk bezig is met koken, dat cadeau is dan zeker geschikt, erg leuk. wow wat kom jij uit een groot gezin. @truus logisch! helemaal als je daar kans op maakt. fijn dat het zo goed in de gaten word gehouden @aantal wij hopen op een tweede en misschien een derde als het allemaal goed gaat natuurlijk @odess welke van matcare heb je besteld? die alleen maar teststrookjes zeg maar of wel de cassettes? wat jammer dat ze zo slecht slaapt op het kdv. wel fijn te wteen dat ze het verder fijn heeft. gadsie wat erg meid. hoe is het nu? @miracle balen meid maar als je nog niet ongi bent is er dan niet nog een kleine kans? @hier ik heb steeds steekjes helemaal onderin. Echt over de hele lengte. vanmorgen begon het eerst links en toen net als gister weer overal.
Nou deze mama zit in Ronde 3... Vanmorgen om half 6 werd ik wakker van enorme buikkrampen en eenmaal op de wc werd duidelijke waarom.. Nieuwe ronde dus!
Miracle, jammer maar hopelijk deze ronde meer geluk!! Ellen, fijn he vanalles voelen! Maar weer afwachten! Hier de strips en cassetes besteld. Die strips zijn nog geen euro per stuk en dan de cassete voor de zekerheid! Heb ook nog 1 digi liggen dus komt wel goed!
@ Miracle: Balen meid.. @ Ellen: Hopelijke en goed teken. Hier ook van matcare de dure.. En nog digi liggen. maar we moeten eerst nog klussen haha.. Volgende week pas mn ei.
@odess, ja ik krijg inderdaad een vroege echo. Dat had ik bij de zwangerschap van mn dochter ook En ik denk dat ik in thailand ook ga kijken of ik een echo kan laten maken... mocht ik zwanger zijn Helaas is het weer toch niet zo mooi als ik dacht dat het zou worden. het is bewolkt en wat fris. Dus we zijn niet naar het strand gegaan. En volgens mij is mn meissie echt ziek. ze is al ruim een uur overstuur geweest. En boos boos! ze wil niks, en krijst echt maar door. hubby en ik weten niet wat er aan de hand is. ze wil dichtbij en dan ver weg. ze wil niet eten, en laat zich op de grond vallen. ze wil niet slapen maar kan niet wakker blijven denk ik.... ik ga er maar weer verder mee. groetjes
@Odess: Echt onwijs balen, meid! Sterkte! @Miracle: Helaas, volgende ronde dan maar weer... Ik heb hier nog 7 ovutesten liggen; hopelijk genoeg, want heb eisprong tussen de 16 en 24e dag.. Ongi nu over, ben druk Etos Zwanger worden aan het slikken, heb man geclaimd tussen eind augustus en 10 september... Volgens mij ben ik er weer klaar voor, haha!
Hier zijn we de stad in geweest! Elionorah, beterschap voor je meisje! Miracle, heh wat zonde! Hopelijk is ronde 3 scheepsrecht! @matcare, ga ze daar ook maar bestellen. Heb al een set van 3 digi's van Cb maar die wil ik voor extra. Zou zonde zijn als ik daarmee negatief test! Dus ga dips bestellen, die zijn hetzelfde als de casette's. Iemand ervarong met de vroege testen? Lijkt me onmogelijk om zo vroeg een duidelijk resultaat te hebben?
Die vroege zijn niet zo geweldig - zou lekker de dips bestellen! Ik heb de cassetes er ook bij besteld, goedkoper dan kruidvat!
@ Truus: Ik had hier wel goede ervaring hoor. 4 dagen voor NOD een mooie streep! 3 dagen erna op de digi van cb zwanger!!
het is stil hier.... Ik zit die grappige show te kijken van marc marie en beau. Hubby is de stad in, lekker even tijd voor emzelf. En mn meissie heeft vanavond goed gegeten, lekker gespeeld. en ging om 8 uur gewoon lekker slapen pffff wat een opluchting zeg! Nu hopen dat ze ook rustig de nacht doorkomt. We zullen zien. Morgen testdag!!! arghhhh!! spannend. Ik heb wel sinds vanmiddag ergere krampen in mn buik. maar alles kan kan alles en niets betekenen heb ik al gemerkt. Ik heb even gekeken op het topic over eerste symptomen. Echt alles is benoemd en dus werd ik niets wijzer Ik moet gewoon die test afwachten morgen. En zelfs dan kan een negatieve test nog betekenisloos zijn. Ik ben er wel in gerust, maar durf niet zo goed te testen. Een negatieve test is zo'n teleurstelling, vinden jullie ook niet. nou ik ga weer verder kijken. groetjes en morgen laat ik het zeker even weten!
Het moment is daar gekomen, testdag. Gisteravond waren hubby waren nog tot 01.00 uur bezig met de taarten. Daarna ging ik voldaan naar bed. Ik kon niet slapen. Ging even naar het toilet... Bloed aan het toilet papier, ik ben ongesteld!! Toen ik daarna weer in bed lag voelde ik het krampen. Helaas helaas, geen posi test als verrassing voor hubby. Was het dan te mooi om waar te zijn? (ik ben er niet verdrietig van eigenlijk, ging er al wel vanuit) Nu moeten we in Thailand maar een kindje verwekken. Oh nee, komende periode is het verwekken nog in NL. De test zal in Thailand zijn, spannend!! Ik ga even bijkomen, koffie drinken, spelen met mn dochtertje. en dan ontbijt op bed maken voor hubby. Het circus kan beginnen
Elionorah, balen meid... Maar een nieuwe ronde is nieuwe kansen We lopen nu trouwens erg gelijk, 1 dagje verschil maar
Elionorah, jammer! Hier moeten we ook op vakantie aan de klus, ach kan me wel iets ergers voorstellen