wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @miracle, wedstrijdje doen ;)
    @odess, inderdaad, zo verkeerd is het niet op vakantie he :D

zo ik heb de boel weer opgeruimd... sjonge wat een feest!
    Er kwamen wel 30 man! Super druk, en gezellig.
    Grotendeels van mijn familie was er, heerlijk.
    Nu alles weer opgeruimd en chillen op de bank.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Elionorah , met gelijke eindstand? ;)

Oef, morgen weer werken... Zie er stiekem best wel tegenop ( is de eerste keer pas ) wordt een drukke dag...

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Helleuu

Elionorah, knuff! En gefeliciteerd met hubbie!

Miracle, hoeveel pallets hebben jullie morgen?

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Truus, ik weet niet precies hoeveel. Er is me wel gezegd dat we 37 pallets kregen maar weet nu even niet of dat in een week was of op een dag.. ( op een dag lijkt me sterk.. )
    Ik weet het je morgen avond precies te vertellen.
    Het magazijn bij ons was wel helemaal leeg gemaakt, we konden er nu gewoon dansen ipv ons naar achtere te wurmen !

5. ProudMum

Hahaha, heerlijk he die ruimte!
    Bij ons werden 4 pallets meegenomen voor PM en ook nog eens 2 extra fust. Maar we hebben maar 4 pallets uit Veghel gekregen, achteraf hoorde ik dat de rest uit Heteren meekomt. Ben benieuwd morgen!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Sorry meiden heb ff niks van me laten horen maar
    wij hebben vandaag afgesproken dat we echt niet als een gek gaan klussen omdat ik er dan veel te veel op gefixeerd ben..
    Gewoon 2 keer in vruchtbare periode en niet zo mega veel.
    Ben ik aan het einde van het jaar nog niet zwanger dan kunnen we het altijd meer gaan doen.
    Nu lijk het net of we het niet meer dan 2 keer doen maar als ik er op gefixeerd ben dan wil het juist niet!!

Ik hoop dat het werkt :)

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja die ruimte is echt heerlijk! Ik ben ook benieuwd naar morgen.. Zal iig druk gaan worden!

8. Arrien

Arrien Lid

26 nov 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    Hee Jann, wij doen het ook even rustig aan, even rustig aankijken en dan kan het alsnog als konijnen ;). Wat komt dat komt!

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Arrien: Ja, nu heb ik er ook me rust van. Had steeds zo iets nu MOET he perse! En dan vond ik het niet leuk haha.
    Mn man zei: De eerste gingen we echt maken.. Was ook gelijk de 1e ronde raak maar dit wordt een liefdes baby :) Natuurlijk was die andere ook in liefde gemaakt maar toen MOEST het steeds en nu gewoon wanneer we zin hebben!!

10. Arrien

Arrien Lid

26 nov 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    Herkenbaar Jannn! Bij ons vorige keer ook in 1x, had zo'n dichtgetimmerd schema dat mijn vriend zelfs een keer zei "nu alweer? dat kan ik niet hoor", heb toen gezegd dat als het het die maand het niet zou lukken het zijn schuld zou zijn, heb me omgedraaid en ben gaan pitten :D (wel met een lach erbij hoor)! Deze keer gewoon wanneer we zin hebben (en dat heb ik rond de sprong altijd wel ;)) en dan zien we de eerste maanden wel!

Grappig trouwens dat onze kids beide van juni 2009 zijn!

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja idd ze schelen niet veel!
    Ja mijn man had gisteren geen zin haha.
    Als het perse moet is het gewoon niet leuk meer..

Maar mn ei is donderdag dus vandaag en woensdag ofzo. Als hij niet wil ook prima. Kga me er nu nog niet druk om maken :)

12. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    ahhh kijk dat klinkt goed arrien en jannn.
    ik vind het onbevangen idee ook wel fijn.
    Had vorige poging helemaal een gehaast gevoel gekregen.
    Dat wil ik niet weer.
    We hebben geen haast; we hebben zin ;)

Ik doe ook geen tempen of ovutesten.
    Maar natuurlijk hoop ik wel dat het binnen 6 maanden raak is :D

Ohoh vanavond komen de eerste potentiele huurders kijken naar onze woning en kennis maken.
    Ik vind het wel spannend.
    Moet straks nog even het huis schoonmaken.
    Nu eerst ff met dochter Sesa kijken (sesamstraat)
    Dan heb ik even rustig de tijd om het forum te lezen :)

Ohh het zonnetje schijnt weer lekker zeg!
    Dat was vanmorgen wel anders,
    door de plensende regen naar werk fietsen pfff
    (gelukkig ben ik binnen 4 minuten op werk haha)

Eet smakelijk allemaal

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo ik ben weer thuis! PoehPoeh...

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jann goed plan :) Wel leuk als het leuk blijft natuurlijk!

Hier moe en ineens een beetje verdrietig - ongi is voorbij en dus is een nieuwe cyclus begonnen :/

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jannn , idd een goed plan !

Ik heb me afgelopen week ook te gehaast gevoeld, ik wilde te snel en te veel. Hubje en ik hebben afgesproken om rond mijn ei wat extra dagen te klussen maar wel in de zin van "niet onder dwang" en we moeten er dan ook wel echt zin in hebben.
    Bij Jaimy ging het totaal anders! Ik was in oktober 2007 gestopt met de pil en we hadden zoiets van "over een paar maanden zal het wel een keer raak zijn.." Nou niet dus.. In december 2007 telde ik aan van ons mupke!

Nu heb ik me ook voorgenomen om me niet teveel te focussen, mijn moeder zegt ook dat ik er deze maand te veel mee bezig ben geweest. En alles waar te voor staat is niet goed ;)

Ik doe wel gewoon tempen maar geen ovutesten.. Tempen is eigenlijk gekomen doordat ik mijn mirena eruit heb laten halen en ik een pijl wilde trekken op mijn cyclus. Ik ben het daarna eigenlijk gewoon blijven doen..

Odes, nogmaals een dikke knuffel meid. Wij zijn er voor je.

16. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    @Odess: ach meid toch, snap dat het een beetje 'leeg' voelt... Gelukkig biedt een nieuwe cyclus weer een nieuwe kans.. Succes deze ronde!

Ik heb met manlief besloten dat we dit weekend nog even lekker op stap gaan samen, lekker eten en uitgaan. Volgende week gaan we weer druk aan de klus voor baby 2! Heb er nu alweer zin in! Ik heb al een dochter (en daarvoor een miskraam gehad) dus weet wat het is om zwanger te zijn, en toch vind ik het echt weer spannend!!!!

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Lief meiden, kwam net per ongeluk in het april mamma's topic terecht en zag daar een echo foto voorbij flitsen en dat was eigenlijk voor het eerst dat het even pijn deed, bah! Ik hoop dat het de volgende keer gewoon goed raak is. Vind het wel raar dat ik 1 dag heel heftig ongesteld ben geweest, 1 dag nog wel een beetje, 1 dag gewoon licht en vandaag nauwelijk meer. Voor mijn gevoel wel erg weinig maar ja, ga er maar gewoon blij mee zijn denk ik!

Yummy, spannend blijft het, volgens mij voor de 10e keer nog!!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@miracle balen dat je naar ronde 3 moet:(

@jann jij mag aan de klus zie ik aan je banner:D ik ga ook voor je hopen. in principe moet op de vruchtbare tijden klussen ook voldoende zijn lijkt me. heb je een regelmatige cyclus? dat is ook een stuk makkelijker weet je ook wanneer je het moet doen. ik heb een onregelmatige cyclus dus wij klussen meer in een langere periode.

@elionorah fijn dat het beter gaat met je dochtertje. kan in 1 keer zo omslaan he! wanneer gaan jullei naar Thailand? jammer dat hij nega was:( hopleijk volgende ronde wel raak.

@yummy mummy hoeveel ovulatietesten gebruik je eigenlijk per cyclus? lekker dat jullie er even uitgaan. geniet er van! was je al lang zwanger toen je de miskraam kreeg? het blijft spannend, vind ik ook

@Truus ik denk dat dat afhanelijk is van hoeveel hcg je al in je lichaam hebt. sommige meiden die testen echt al vroeg positief.
    zijn die dipsticks hetzelfde? alleen mist er een cassette? dan ga ik die ook bestellen die zijn weer goedkoper.

@odess wat erg zeg! ik kan het me heel goed voorstellen, je hoopt en wacht en dan word je toch ongetseld. voel je je nog anders dan?

@hier ik mag over 6 daagjes testen. spannend!ga bij matcare maar alvas wat testen bestellen denk ik.
    hoe werken die dipsticks eigenlijk?

19. ProudMum

Ellen, het zijn dezelfde stripjes die in een casette zitten. alleen ipv druppelen met een pipet dip je ze in je urine

20. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @ellen, we gaan 12 september t/m 12 november weg! ieeeeee!!:D
    Dus nog 2,5 week en dan gaan we.
    Ik hoop en bid dat we huurders vinden!!
    Dat scheelt zoveel geld, en gedoe.