wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Odess, ik heb matiige tot ernstige dysplasie in mijn baarmoedermond. Het is gelukkig nog geen kanker!
    Vanmorgen is het weggehaald bij de gyn.

En mijn Mirena is eruit gehaald!

Iris welkom hier!!!

2. ProudMum

spannend mamavannoelle!

3. MvN

MvN Niet meer actief

Pfff dat is niet niks truus! Kan t zich wel ontwikkelen tot die kloteziekte dan? Wel fijn dat de mirena er nu uit is..!!

Een ongecompliseerde zwangeschap als de vorige zou ik nooit meer hebben. half jaar na de geboorte van mn meisje ene longembolie gehad. Vanaf t moment dat ik zwanger ben moet ik direct over op spuiten ivm trombose

4. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    haai, truus gefelici dat je spiraal eruit is. Nu kan het beginnen.
    Akelig van die ziekte. Hoop dat het nu allemaal weg is en dat het weg blijft enzo.

Moedervannoelle, jeetje wat apatr dat je cyclus steeds langer wordt. Weet je daar de oorzaak ook van?
    Doe je nu 2 ovulatietesten per dag? 2 verschilende merken ofzo?

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@mamavannoelle hoe werken die testen precies? zijn ze altijd betrouwbaar? wat naar zeg dat je moet spuiten als je zwanger bent. Wat doen die spuiten precies en hoe vaak zou je dat moeten doen?

@truusdemier het is goedgegaan dus. gelukkig maar. kan het nog terugkomen dan?

@odess wanneer zou je ongesteld moeten worden

@iris wat lekker dat je zo'n fijne zwangerschap hebt gehad zeg!

@vorige zwangerschap Ik was de eerste maandenheel misselijk, soms ook overgeven. Ik heb wel veel kwaaltjes gehad. De leukste tijd vond ik de middelste maanden. aan het einde was ik heel erg dik en zat het me wat in de weg haha! ik was ook 35 kilo aangekomen.

@alle meiden wanneer moeten jullie ongesteld worden? Ik ongeveer eind juli. volgens mij was ik gister heel erg vruchtbaar dus zijn we toch maar even aan de bak gegaan extra:)
    en welkom voor de nieuwe meiden

6. ProudMum

Ellen, het is al 2 jaar aan het rommelen zegmaar. Zo ben ik schoon en 3 mnd later is het terug...
    Geen idee wanneer mijn ongi komt, ik wil "ontspiralen" kan niet wachten hihihi

7. ProudMum

oeps, dubbel!:)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Truus kan ik me voorstellen hoop dat je snel bent ontspiralt (is dat een woord haha)
    jeetje je zit dus wel vaker in spanning dus. Kun je daar een beetje mee omgaan? (als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor)

9. ProudMum

Mag je vragen hoor!
    Ik heb het er heel lang moeilijk mee gehad en had in mn achterhoofd dat we de wens voor een 2e weg moesten zetten.
    Ben dus voor een second opinion gegaan en bij dat zh gebleven.
    Zij zeiden; nu kan je het beste gaan voor een 2e kindje, wie weet hoe je er volgend jaar voor staat.
    Dus na een rottige periode kan ik eigenlijk heel blij zijn; We zijn actief op zoek naar een ander huisje, een brusje voor Joey en eindelijk begrepen worden door de doktoren!

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey Truus je bent je spiraal kwijt of nie? Is alles goed gegaan vandaag? Rot zeg!! Hoop dat je snel ontspiraald bent :D

MvN, leuk meid, gezelli komt erbij :D MIsschien zijn dit keer wel weer samen zwanger ;)

Hier ben ik ongesteld :D Waren we wel blij mee, nu kunnen we samen heel bewust de keuze maken :) Maar heb er weer helemaal zin in!

11. ProudMum

Hey Odess, ja hij is eruit!
    Ondanks dat mijn draadjes niet gespaard bleven na de vorige lisexicies was ie er met een minuut eruit!

Welke ronde zitten jullie?

12. YellowButterfly

Fijn dat het meeviel! Had je die ingreep nu ook al gehad of moet dat nog?

Dit wordt onze 1e ronde! Vorige maand een ongelukje en deze maand voorzichtig gedaan rond de eisprong en dat is gelukt :)

13. ProudMum

Spannend!!!
    Heel veel succes, hoop dat je snel zwanger mag zijn!!!!!!!

Klopt, die heb ik vanmorgen ook gehad. Volgende week de uitslag van de patholoog. als die goed is moet ik over 6 mnd terug mits ik zwanger ben. En aangezien er aardig wat baarmoedermond weg is moet ik wel onder controle blijven zodat ze de cervixlengte kunnen controleren. Bovendien is Joey met een ks geboren, dus kan ik de volle 9 mnd daar blijven.

Het was niet prettig vanmorgen, maar ik heb het voorlopig weer achter de rug!

14. YellowButterfly

He Truus wat vervelend. Maar wel fijn dat je het in ieder geval gehad hebt! Hoe is je zwangerschap van Joey geweest?

Hihi jij ook succes, maar ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn ;)

15. YellowButterfly

Oe trouwens, over 2 dagen is ons mopje alweer 9 maanden en ben ik officieel ontzwangerd - wat gaat de tijd snel!

16. ProudMum

Mijn zwangerschap van Joey verliep tot 6 mnd echt super! Bijna niet misselijk, wel gevoelige borsten en hield wat meer vocht vast.
    Daarna steeds meer harde buiken en last van mijn bekken. Op aanraden van de vk ben ik toen thuis gebleven.
    Ik werk namelijk bij Kruidvat, dus dat is regelmatig onder flinke druk werken. Daar ben ik niet vies van maar toen kon ik gewoon niet meer.

En jouw zwangerschap?

17. ProudMum

Dat gaat snel he!
    Weer een bijzondere tijd voorbij....

18. YellowButterfly

Oe en er zitten nog steeds een paar kilootjes te veel aan, oeps! Hier een prima zwangerschap gehad tot 28 weken, daarna vrijwel alleen maar bedrust vanwege val van de trap (auw) en vervolgens vervroegde ontsluiting. Vond het erg lang duren tot ze kwam, dat was uiteindelijk pas met 41 weken. Ik hoop dat me dat een tweede keer bespaard blijft, en zo niet, ach dit ging ook goed :) was die ks gepland dan of ging het op het eind mis?

19. MvN

MvN Niet meer actief

Ellen: ik moet 2 keer per dag een injectiezetten rondom mn navel.. zeer pijnlijk omdat er zich allemaal bulten vormen.. maar ik heb t er voor over! Ik zie wat ik er dan voor terug krijg is het allemaal waard! Ik heb ovu testen van sensitest.. die doe ik rond half 8 en 1 rond 6 uur..

Ik denk dat mijn eisprong er nu aan zit te komen.. sinds gister in ene keer heel veel gewone afscheiding en ik lees nu dat je eisprong er dan aan zit te komen

Truus: Das ook wat zeg! Wel super dat je nu gewoon je wens mag gaan proberen te vervullen!!

Odess: Ja zou mooi zijn hea!! Ik hoop t! Hoe ver zit jij nu in je cyclus dan? ohh zie net dat je ongi bent.. super.. kunnen we samen aan de klus :p

Hier heb ik zo voor de 2e keer rijexamen brrr zenuwachtig joh!! Maar daarna gaan we lekker weekendje weg naar meerdal! Oja leuk detail ;) Noelle is bij centerparcs verwerkt ;) nu gaan we t voor de 2e keer proberen hahahahahah

20. MvN

MvN Niet meer actief

Mijn zwangerschap ging ik onderhand fluitend doorheen.. moest alleen 3 keer dagcurves doen voor suiker maar meer niet..

met 41 wkn begonnen de weeen om 4 uur smiddags na het verliezen van mn slijmprop, vervolgens 11 uur savonds naar het zkh omdat noelle niet indaalde en de ontsluiting niet vorderde.. volgende dag 14.35 is ze geboren middels keizersnede.

Deel Deze Pagina