Eerst 1 week thuis, ik moet dan nog werken dan 2 weken op vakantie en dan nog 1 week thuis dan moet ik ook weer beginnen met werken. Hij gaat per 1 oktober bij een ander bedrijf werken en had nog veel vakantieuren etc.. Lekker voor hem hoor!
Umi welkom! Jann, ow heerlijk geniet ervan! Hier nog een weekje werken en dan 2.5 wk vrij!! zin in! Hier ook weinig te melden. Ongi is weg gelukkig
hoi meiden! Kwam hier weer snel ff spieken! Het is hier ook rustig he? Weinig eitjes die op springen staan? of juist veel! haha! Succes allemaal! En Odess: op naar een een supersterk ei deze ronde! *duimduim*
Dank voor jullie warme welkom Onze zoon wordt in november 3 jaar. We - nou ja ik - wist direct na de geboorte dat ik nog een kindje wilde, maar niet heel snel erachteraan. Mijn man wist het na een half jaartje en sindsdien hebben we iedere keer gezegd: Ja graag nog een kindje, maar later. En 'ineens' zeiden we tegen elkaar "later is nu" Vind het wel weer spannend. Vorige keer was het raak in 6 rondes. Hoe ging dat bij jullie?
@umizoomi welkom. de vorige keer was ik al in ronde 1 zwanger. nu zit ik in ronde 2 en mag ober 2 dagen testen @testen ik heb getest en ik denk wat te zien, het is niet echt een duidelijk streepje ofzo maar de test is minder omo wit als die van gister en eergister. ik kan het me ook verbeelden hoor. Ik moet nog maar een paar dagen wachten hopen dat er dan echt wat is te zien. ik ga nu ook uit van een cyclus van 28 dagen terwijl ik heel goed langer kan hebben (vorige maand 31 dagen). we wachten het af. @truus nog een weekje. gaat het al kriebelen? voel je ook wat of niet? hoop voor een posi test voor je @jann jij ook nog een weekje toch? zou leuke zijn als we bij pino aan kunnen sluiten toch?
Umizoomie, Hier was het raak in ronde 1 bij ons dochtertje.. Nu zit ik in ronde 3.. Zo hier ongie vrij! Dat is weer eens heerlijk.. Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Leuke leeftijd he? Bij Joey was het in de ontpilronde al raak. Wilde eerst kijken wat mijn cyclus deed maar wel gewoon gesext. En na 1 week overtijd had ik een posi test in mijn handen!
Ellen, heb je een foto? Turen!!! Hier idd nog een week! Zit mega onder de uitslag.Mijn gezicht zit vol met pukkels, heb vollere borsten en vlagen misselijkheid. Verder her en der steekjes in mijn buik, maar ik durf niet meer voor NOD te testen Waarschijnlijk test ik pas op NOD of op dag 28/29.
Miracle, hier straks werken. Was net op de zaak ivm sleutels. Beginnen eerder zodat wel rond 6en klaar zijn. (mits ik niet naar de HAP moet voor Joey. Die houd niets binnen sinds gisteravond.)
@Ellen, spannend bijna testen en al een vaag/voorzichtig streepje voor nod!! @Truus, pfoeh nog een week wachten met testen terwijl je zoveel symptomen hebt. Altijd moeilijk je dan te beheersen, he? Ik had het ook de vorige ronde en was dan ook toch wat teleurgesteld (ondanks dat ik me mentaal al had voorbereid dat de kans wel erg klein was, etc)...we zijn ook allemaal hetzelfde he? Was ProudMaMa jouw 'oude' forumnaam toen je op zwpag was tijdens de zwangerschap van Joey? Ik was toen ik zwanger was ook actief hier op het forum, maar onder een andere naam. Wil nu nog even anoniem blijven, maar via pb wil ik me wel voorstellen, hoor Ik heb al een paar pagina's vanaf het begin terug zitten lezen om iedereen beetje te leren kennen. Zag dat jullie het al uitgebreid over de eerste keer zwanger worden, zwanger zijn en de bevalling hebben gehad. Sorry dat ik er zo laat nog in kom vallen...
Nou, Umizoomi! Kom maar op met die PB!!! Nee ik was voorheen roxyrox9, maar na ik erachter kwam dat familie meelas heb ik mijn naam veranderd. Nu kan het me niet meer bommen wie er meeleest. Hoop dat ze er gelukkiger van worden. Idd, veel symptomen. Net als vorige ronde wat uiteindelijk een vmk is geworden. Beetje zelfbescherming nu hahaha