Klus ze Yummy mummy ! Hier zijn we ook aan de klus gegaan... Ik gok dat mijn ei binnen nu en 2 dagen wel zal aankomen
Spannend hier meiden, Ik mag over 8 dagen testen maar denk er bijna niet over na. Daarom denk ikook dat het niet raak is.. Vorige keer ging ik al met 9 dagen van te voren testen haha.. Nu denk ik er nog niet eens aan. @ Truus: Streep is toch streep? Heb je een foto?? @ Yummi: Succes!!!
hi meiden, wat een roerigheid weer hier leuk leuk. Truus, ben je zwanger, ben je zwanger?!! Ik ben een tijdje niet geweest, jammer maar waar. De reis voorbereidingen zijn volop bezig, en het is niet niks zeg Het hele huis moet leeg voor de huurders. Ze willen het liefst zo min mogelijk hebben staan, zelfs aan accessoires Dan kunnen ze ook minder kapot maken. Dus we zijn het kantoor wezen legen en alle troep weer weg gegooid. Daarna het kantoor weer volgegooid met onze spullen. De koffers zijn al half gepakt. Nu nog wat lijstjes afwerken, de laatste familie en vrienden bezoekjes... En dan is het al zover!! Nog 11 nachtjes slapen Ik probeer me minder te focussen op mn ovu en mogelijke zwangerschap. Deze reis wil ik volop kunnen genieten van mij, mijn lijf, mijn man en mijn dochter. En als ik evt zwanger wordt, dan is het super. Maar ik wil niet bij voorbaat al totaal gefocust zijn hierop. Dan mis ik zoveel mooie andere emoties en gevoelens. Dus lekker chill, genieten en de wereld zien! Slaap lekker dames. x
Elionorah, wat een geregel allemaal! Maar als je het niet verhuurd heb je een boel onkosten! Dus jullie zien hem ook?!
Goedemorgen dames! Hier doet mn lijf alsof mn eisprong al snel komt - ik zit op dag 14 zou voor mij erg vroeg zijn maar goed we zien wel! Truus, beetje wazige foto maar zou kunnen dat op de onderste iets staat. Nogmaals - ik wordt niet enthousiast van vage lijntjes, pas bij een goede stevige lijn ga ik erin geloven! Ik hoop dat het snel je NOD is en dat je dan een mooie lijn hebt! Elionorah, wat een geregel! Hier gaan we zaterdag weg dus ook aan het voorbereiden, maar jullie voorbereidindingen houden iets meer in! Inderdaad meid, geniet van die super vakantie! Jann, ik had dat inderdaad ook toen ik niet zwanger was, helemaal geen haast om te testen! (wat zeg ik, niet getest) Misschien is de testdrang wel een symptoom, hihi Goed ik moet hier aan het werk! Fijne dag dames!
@yummy heb je je mannetje meegesleept? @truus je maakt het echt spannend @odess nog niet ongesteld en heel heel licht posi test denk ik maar twijfel wel. ik kan er ook geen foto van maken. ga nog mar even uit van nega dan is het minder pijnlijk
@ellen en truus: jullie maken het spannend met die lichte lijntjes! Op naar een knaltest zou ik zeggen! @elionorah: hoe lang gaan jullie weg? Dat ben ik ff kwijt! Wel een tijd zo te lezen... als je je huis verhuurt in de tussentijd tenminste... Heel veel succes met de laatste inpak-loodjes! @hier: alles goed, weinig nieuws! Maandag eerste echo!
Klusze, Yummie Ik vermoed dat ik nu zo'n beetje wel in mijn vruchtbare dagen zit, maar we hebben het zo druk op het moment dat manlief en ik elkaar niet tegenkomen. Tenminste niet als we wakker zijn Ach ja, que sera que sera....we zullen het wel zien.
@Truus en Ellen: hoe spannend kan het zijn?! Leuk! Hoop het zo.... Ik heb mijn man gister het bed weer ingesleurd en voel m'n eisprong vandaag. Zondag, maandag en woensdag geklust, donderdag eisprong. Ik zeg; aan ons ligt het niet als ik niet zwanger ben... Succes allemaal en voor de dames die de rest van de wereld gaan zien (of gewoon lekker op vakantie gaan) heel veel plezier!
@all, zo het is weer spannend hier met de mogelijk zwangere dames!! leuk hoor! Tsja het is inderdaad veel veel geregel zeg Maar ik vind het heerlijk om te doen allemaal. Ik zit al half in thailand haha We gaan dus voor 2 maanden weg, lekker langs de kust van thailand reizen. En we moeten ook nog naar een 2e land, ivm dubbel visum. En dan gaan we ook nog naar Vietnam! We vertrekken 12 september, dus nog 10 nachtjes haha zo fijn. Vorig jaar zijn we niet op vakantie geweest, ivm de verhuizing november 2009. Dus dit jaar halen we het weer goed in Oh ja, we gaan onze dochter vanaf thailand twee-talig opvoeden, zo leuk. Mn man heeft jaren in het buitenland gewoond als kind, op cyprus. en heeft op internationale scholen gezeten. Dus hij weet hoe het is om 2 talig opgevoed te worden. Hij gaat dan voornamelijk engels spreken, en ik meer nederlands. Op die manier kan ze het uit elkaar houden. Ik vind het erg leuk en spannend allemaal hihi. Ik houd jullie op de hoogte als het lukt, lijkt me wel leuk. nu ga ik lekker koken. `groetjes
Hè? Kan het echt zo rustig zijn hier?... Er gebeurd vanalles aan ei-sprongen en positesten!! Ik ben benieuwd of jullie dames werkelijk zwanger zijn whaaa! Hier is hubby niet meer zo overtuigd of nu zwanger worden wel handig is. 2 jaar geleden gingen we 14 weken zwanger op vakantie En ja die vakantie viel erg tegen. Locatie was niet tof maar ik had niet zoveel pit, energie en durf meer. Mentaal deed t me erg veel. En nu is hubby bang dat dit weer gebeurd Ik weet niet of hij bij dit idee blijft, Maar tussen morgen en dinsdag is m'n ovu!! Pff ik wil wel graag proberen zwanger te worden. Maar ik snap hem ook wel, beetje dubbel dus. Ik moet t weer even loslaten en afstand nemen. Wellicht kan ik er dan wateer rust in vinden dan. Tsja wat maakt 3 maanden nu uit? Toch? Slaap lekker. X
Moeilijk Elionorah! Zou je dat kunnen, de wens voor de duur van jullie vakantie in de ijskast zetten? Lastig hoor! Wat zegt je gevoel?
@ Elionorah: Ik snap je wel hoor!! Ik doe het nu ook rustig aan. Als ik dan naar mijn zoontje kijkt, dan ben ik al zoo gelukkig dat ik hem heb.. Dan maak het mij echt niet uit of ik deze maand wel/niet zwanger ben. Ik tel de dagen niet eens af wanneer ik kan testen terwijl we het zat in de vruchtbare tijd hebben gedaan
Dag dames! Ik was ivm een kapotte telefoon en flinke stress op mijn werk een tijd afwezig hier, en nu ik dit weekend weer wilde bijlezen blijkt het hele forum gecrahed te zijn.... Niets bij te lezen dus! Jammer.... Maar hoe gaat het met iedereen? Nog positieve testers geweest? Ik heb hier wel flink gebaald van mijn ongesteldheid, maar ja niets aan te doen. We zijn alweer twee weken verder inmiddels, als het goed is het ik dit weekend mijn eisprong, dus hierna weer twee weekjes wachten tot ik kan testen! Groetjes!
Juul succes met klussen! Ellen, en al getest? Suus hoest met jouw? Jij hebt de eerste 12 spannende weken al gehad of niet? Hier vandaag 7 weken en alles lijkt nog goed 20 Oktober 1e echo!