Hoi dames, Odess, fijn dat alles goed gaat! Ik moet dinsdag of woensdag ongesteld worden. Ik had 5 dagen na mijn eisprong alweer het 'ongesteldheidsgevoel', dus ben bang dat deze maand weer niet raak is en we naar ronde 4 moeten... We zien het woensdag wel... Succes allemaal!
Grmbl balen dat het forum eruit lag. Ik zag in mijn mailbox van de week dat er nieuwe berichten waren hier (met het abo op dit topic), maar voor ik ze heb kunnen lezen, was het forum dus gecrashed! Spannende dingen worden nog wel een keer geplaatst, toch?! Hier een drukke periode gehad weer, maar wel goed. Vrijdag lekker met vakantie. Ik hoop echt dat het raak is nu, want dat scheelt dan ook nog eens een menstruatie tijdens de vakantie We'll see. Odess, fijn dat je alweer 7 weekjes bent. Duim voor een mooie echo voor jullie straks!!
Ha meiden.. Hier ook naar ronde 4. Vanmorgen voordat ik naar mn werk ging een test gedaan. Stond NIET ZWANGER op.. Kom ik op mn werk aan, ff nog snel naar het toilet. Gewoon ongesteld Met volle moed op naar de nieuwe ronde..
Hier niet echt een goed gevoel over deze ronde. Zitten rond ei, maar heb niet het idee dat het raak is. Odess, je gaat hard!
Jann, wat jammer! Hopelijk volgende ronde meer geluk! Umi. ik help het je hopen Zou fijn zijn, dat had ik toen ook ik wilde niet ongi zijn als we 1500 km terug zouden moeten rijden Truus ik hoop dat je geen gelijk hebt! Bij mijn dochter dacht ik ook niet dat het raak zou zijn... En ja het gaat door he, 7 weken is al wat hihi. Pfoe de echo lijkt nog zover weg maar anderzijds wil ik ook genieten van elk moment! Al duim ik me helemaal een ongeluk voor een mooi kloppend hartje + goede termijn... Ben nog steeds wel erg bang dat het toch niet goed is, sta er minder onbevangen in dan bij mijn dochter!
zal wat zijn als je gelijk hebt Odess. Maar deze ronde zijn we zo relaxed bezig, klussen alleen als we zin hebben en verder niets verplichts zegmaar. Ben het krampachtige zo zat, het moeten want misschien is het ovulatietijd enz. Ga heel hard duimen voor een mooi kloppend hartje meis!
Truus groot gelijk dat is ook het prettigst! Als ik tegen mn man zeg dat ie nu moet dan gebeurt er niets meer vrees ik O: ) Dank je wel! Ik ga voor je duimen
hoi dappere dames! hier weer een berichtje uit thailand. ohh de verbinding is niet zo goed, dus ik typ even lekker door. het gaat heel goed met ons, de kleine meid wordt al zo groot, en leert zoveel hier! ze heeft al een aantal keer op de pot gepoept haha, maar meestal zegt ze niets. ik hoop dat hier leert poepen op de wc, but we'll see. ik heb nog een week ofzo tot NOD, en hoop heel erg dat het raak is deze keer!! Had een paar dagen na mn ovu behooorlijke druk in mn baarmoeder. kon er niet goed van slapen. maar ik weet dat het niets betekent. Er zit op dit eiland maar 1 apotheek, waar ik een test kan kopen. dus ik hoop dat we nog een keer die kant opgaan en ik er een kan halen. voor nu is het weer afwachten. en ik vind het super spannend! (vorige 2 zwangerschappen waren ook na 3 keer raak) Op dit eiland zitten veel apen!! ze komen smorgens bij onze bungalow langs, en eten uit onze hand. De kleine meid vind het heel bijzonder en leuk. ze blijft het maar roepen, en wordt er mee wakker, vrolijk aapie aapie! morgen zitten we alweer op de helft van onze reis... zo snel gaat het. en we weten nog niet wat we straks gaan doen.... naar maleisie of naar laos...? we zien wel. voorlopig zitten we hier heerlijk op Railay Beach, prachtig prachtig hier! sterkte aan alle wachtenden! wanneer zal ik testen, of zal ik wwachten? ohhhh spannend!
hallo meiden! Ben ik weer! @Jannn, jammer dat je ongie bent, maar beter dan nega test en niet ongie... Nu kun je weer voor goede moed naar de volgende ronde! @truus: wie weet is het nu dan juist WEL raak! Hoe meer onbevangen jullie erin staan, hoe eerder het waarschijnlijk lukt... zie hier ronde 1... @Odess: 7 weken alweer! fijn joh! Komt helemaal goed met dit ukje joh! Ik snap dat je iets minder zeker bent, maar lekker vertrouwen hebben hoor... De meeste zwschappen gaan mis tussen week 6 en 8 en jij bent dus daarvan alweer op de helft... Komt goed! Ik ben de 12 voorbij jah! 14 weken vandaag! helemaal top! Morgen heb ik een echo bij fontys (door studenten zeg maar) lekker ff zwaaien naar onze uk! Heb er echt zin in! @elionorah: snel naar die apotheek als je er in de buurt ben en gewoon wat inslaan! @iedereen die ik vergeet: sorry......
Elionorah, wat klinkt dat heerlijk! Geniet ervan meis!! Suus, wow wat super morgen, enjoy! Hihi nog maar 6 dagen en dan ben ik dus uit de gevaren zone, whoehoe! Ow ik hoop het zo he...!
*Zwaai Zwaai* Odess, je gaat iid hard !! Suus, jij ook! 14weekjes alweer! Geniet ervan morgen Elionorah, dat klinkt lekker zeg! En idd een slim idee om naar de apotheek te gaan en wat in te slaan, je weet maar nooit Hier zit ik nu 1 dag voor NOD en heb tot nu toe nergens last van. Maar heb geen hoop, D. is ziek geweest in de vruchtbare dagen en we hebben in die week maar 1x geklust, toevallig wel op de dag dat mijn ei meestal komt. Dusss, gevoelsmatig zeg ik dat ik morgen, of woensdag ongie word. Ik hoop woensdag want moet morgen werken en vind het geen prettig idee als ik dan ongie word.
@Elionorah, ben helemaal niet jaloers hoor. Echt niet Klinkt als een supervakantie! @Miracle, laten we dan toch hopen op een miracle voor jullie Pfoeh, ik ben toch langzaamaan wat hoop aan het krijgen voor deze ronde. Hebben een paar keer geklust omstreeks de eisprong. Een paar hele lichte symptomen. Geurbeleving is intens en vanmorgen moest ik kokhalzen bij het eten van mijn ontbijtje. Durf het eigenlijk niet eens hardop te zeggen. Blijk ik ineens toch een beetje bijgelovig, hahaha.
@Miracle en Umi: Spannend! Ik duim voor jullie! Ik moet morgen ongesteld worden. Voel wel wat, alsof ik ongesteld ga worden, maar niet zo erg als anders. Of ik heb dit keer gewoon minder last van PMS, of ik ben zwanger... Maar ik heb niet het gevoel zwanger te zijn (heb gisteren en vandaag stiekem ovulatietest gedaan, want bij vorige zwangerschap sloegen die proitief uit, maar nu dus negatief), dus ben bang dat ik hier morgen schrijf dat ik ongesteld ben geworden... Fijne avond allemaal!!
Yummy Mummy, ik vrees dat je niet de enige gaat zijn. Vandaag krampjes en donkerder afscheiding, vrees dat ongie onderweg is...
Dag Dames, Wat is het hier stil!! Terwijl er volgens mij toch een aantal NOD hebben gehad..... Umizoomi, klopte je voorgevoel?? (ik hoop 't!) Yummy Mummy, je bent 4 dagen overtijd, al getest?? en??? (hoop positief! Miracle, heeft het bij jou doorgezet?? (ik hoop het niet!) Ik zit nu ongeveer 8 DPO, dus te vroeg om te testen. Voel ook nog niets, dus het kan nog alle kanten op. Ik zou eigenlijk pas op NOD willen testen (dus za of zondag) Maar ik ben dit weekend een weekend weg met vriendinnen. Zonder man testen vind ik zo ongezellig en ik wil graag vóór het weekend weten of ik zwanger ben. Want áls ik zwanger ben kan ik natuurlijk niet drinken..... En als ik niet drink houd ik het sowieso niet verborgen voor mijn vriendinnen, ha, ha. Dus maar vrijdagochtend voor vertrek toch maar testen. Hoop dat ik dan al wel wat kan zien, zit dan 1 of 2 voor NOD. Ik heb Z&K testen in huis (dip en mainstream) maar die zijn volgens mij minder gevoelig dan kv2v5. Dus bij een vaag streepje op vrijdag toch nog maar even kangs de kruidvat denk ik... Maar goed, zover is het nog lang niet! Eerst nog 5 nachtjes slapen...! groetjes, Juul
Juul, hier heeft het helaas doorgezet.. Zit nu op dag 5 dus gok dat het morgen-overmorgen goed als over is..