@Elionorah: Balen dat het niet raak is meid. Maar je vakantie klinkt heerlijk! Genier ervan! @Juul: Mmm... Jammer van de test... Ben je wel lekker wezen stappen? Ik mag zelf deze week weer aan de bak! Ben benieuwd! Ronde 4 alweer... wat duurt het lang...
@ Yummi mummi: wij lopen tegelijk op! Wij ook van de week weer aan de bak. He meiden, Vandaag "klein beetje vruchtbaar dag". Vandaag wel gedaan. En dinsdag " erg vruchtbaar dag" ik hoop dat het dan ook lukt. Al twijfel ik wel omdat ik denk dat ik mn ei eerder heb gehad, heel snel na menstruatie maar ik weet niet of dat wel kan! Wij zitten ook in ronde 4... We wachten wel af!
Truuuuussss joepie!! Elionorah, yummi, Juul jammer Ook voor mij trouwens....voorgevoel klopte niet. Netjes op dag 28 ongesteld geworden. Met goede moed klussen wij voort Vakantie was - ondanks de menstruatie - helemaal puik!
@Umizoomi; jammer! Maar gelukkig was de vakantie heerlijk!! Hier in het weekend ook weinig tijd gehad om te sippen, lekker geshopt, gegeten en gestapt. Heerlijk om er niet te veel bij stil te staan dat het deze maand niet gelukt is. De menstruatie is alweer voorbij (lekker kort deze maand, maar 3 daagjes!) dus op naar het volgende ei!! grt juul
Vandaag mijn vruchtbaarste dag al heb ik helemaal geen slijm dus er klopt nix van... Nou ja laten we voor de zekerheid maar klussen vanavond Als mn mannetje wil
@Jannn; hoop dat je toch goed hebt gezeten deze maand, ondanks dat je ei even zoek is... Wij maandag en dinsdag goed aan de klus geweest, maar ovutesten geven nog maar laf streepje, dus we gaan lekker door... Jij dus ook al ronde 4; wat moeten wij een geduld hebben, haha! Heeeeel veel succes! Hou me op de hoogte!
Ik had gisteren mijn ei vandaag wel weer wat slijm dus ik denk dat ik m straks nog maar even moet verleiden Ik had echt niks gezegd.. Zei hij eergisteren, je ben vruchtbaar he.. Pff volgens mij hou hij mij bij hahaha..
@ Jannn: Haha, die man van jou die heeft het allemaal wel door, haha! Succes! @ Miracle: Spannend meid! Wanneer weet je of je zwanger bent? Ik maandag, dinsdag en gisteren geklust. Streepje op ovutest wordt al dikker. Vanavond en dit weekend er ook nog even goed tegenaan, dan hebben wij er alles aan gedaan! Succes iedereen!
Hallo dames, Mag ik miss ook met jullie mee babbelen, wij zijn eigenlijk in juni begonnen maar daar zijn hier niet veel meiden meer van geloof ik... Mijn nod is zondag, heb vandaag al gestest maar helaas negatief....
Miracle, succes met wachten! Tis altijd zo'n rottijd vind ik, dus hoop dat hij voor jullie snel voorbij gaat! Yummy, veel succes en ik hoop dat het resultaat heeft! Ikkin, jammer, maar ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt!
Yummy, ik zit nu op dag 17 over 10 dagen kan ik testen, dus ben benieuwd. Maar ga ook deze maand nergens van uit, is een betere instelling denk ik. Ikkin, welkom hier! Wat balen van je nega test....
@miracle ook wachten dus hier ook nu @jann moeilijk he je ei vinden.ik denk hier ook wat eerder als de banner aangeeft. Wij klussen nu weer om de 2 dagen en dan maar kijken of het raak is of niet. @odess hoe gaat het met jou? voel je je goed? @ikkin tuurlijk mag je meepraten! jullie zijn ook al een paar maanden bezig dus. Heb je vandaag nog getest? @yummy heb je vandaag je ei gevonden? @juul een korte menstruatie zeg! heb je dat vaker? wanneer verwacht je ongeveer je ei?
@elionorah he meid balen, idd dacht je echt dat het raak was he! dan is de klap alleen maar harder. Jullie kunnen nog even genieten van het mooei land. Hoop dat dat gaat lukken @hier ook op de wachtanl. over 8 dagen mag ik testen. ben benieuwd hoelang ik het vol ga houden met testen haha!mij kennende doe ik deze week wel al een testje haha!
gelukkig meid hier heb ik er eigenlijk geen gevoel over, wat misschien juist wel goed is. Ik ben er relaxter mee omgegaan deze maand. Geen ovu testen gebruikt. Nu alleen maar afwachetn (dat duurt helaas alijd lang haha)