@ jann Wij inmiddels in ronde 5. Dus we hopen dat het raak is anders wordt het ronde 6 @ miracle ik kan me ook nooit bedwingen met testen @ Ellen Vandaag weer test gedaan maar helaas helemaal wit Voel me wel vreemd; misselijk met vlagen opgezette buik, obstipatie (sorry voor details . Maar ook hier en daar steken in mijn buik. EN zoals jullie weten kan dit op een zwangerschap en op komende ongi wijzen. Dus we schieten er helemaal niets mee op.... Hoop dat alle kwaaltjes wat positiefs opleveren....
Van onze dochter was ik uberhaupt zwanger voor ik het zelf wist. Ik slikte de pil maar was daarmee ook nogwel is onregelmatig ongesteld. Als ik su mijn laatste pil van de strip slikte kon het tussen de 2 en 7 dagen voor ik ongesteld werd. Dus keek er niet vreemd van op toen ik het niet gelijk werd. Toen ik getest heb was ik 5 wk 1 dag. En toen had ik echt zo'n twijfeltest ; staat er wel of geen streep zeg maar. Dus kan goed zijn dat het langer duurt voor ik positief test.... Omdat ie toen ook zo onduidelijk was. Er is vorig jaar ook endometriose bij mij ondekt dus het is ook nog maar even afwachten of we zomaar zwanger kunnen raken, Gelukkig zijn mijn cyclussen wel regelijk regelmatig en heb ik positieve ovutesten. Dus nu maar hopen dat mijn mannetje raakt heeft geschoten
Oe dan hou ik hoop voor je en hoop ik dat je gewoon niet ongi wordt! Als je met 5+1 nog twijfeltest en kan je nu niet posi testen! *duimduim*
Had ik ook gedacht, maarja we kunnen alleen maar afwachten.... En hopen dat we geen bloed zien... Jij al wel zwanger! Gefeliciteerd. Al echo gehad?
Ja rot he die wachtbank - ik heb er ook zo'n hekel aan. Gelukkig was ik op vakantie toen dus kon ik er niet teveel mee bezig zijn (al is dat enigzins mislukt ) Ik heb 1,5 week geleden een mooie echo gehad en kan nu zelf het hartje vinden met de angelsound - heerlijk dus
Dat lijkt me ook super als je dat zelf kan, ik lag altijd helemaal met hartkloppingen en ingehouden adem te luistern bij de verloskundige. Mijn buurvrouw zelfde leeftijd als ik is nu zwanger van de tweede (12 wekn) en die heeft ook zo'n ding. Heb daar ook al ff geluisterd, echt heerlijk!
Jaaa zo'n heerlijk en ongelofelijk bijzonder geluid he! Bij anderen ook, bij mn vriendin ook geluisterd (toen ze die van mij leende) en ook toen werd ik er helemaal happy van!
Nou mijn vermoedens zijn vandaag toch nog beetje uitgekomen, zeg het nog heel voorzichtig maar ik heb een uur geleden heel licht positief getest. streepje is bijna niet te zien dus op de foto lukt nog niet. Van de week nogmaals testen en dan hopen dat ie duidelijk roze wordt.!
Ikkin woehoe!!! En nog niet ongi neem ik aan? Super meid ik hoop dat je snel een knalstreep hebt. Ennuh, als ie op de foto kan ff showen he
Haha nou wacht is spanning af tot er een knalstreep verschijnt en dan zal ik hem zeker even showen! Haha en inderdaad nog geen ongi gelukkig! Vind het echt weer super spannend allemaal! Nu hopen dat het goed zit en blijft zitten en dan haha onze mond zien te houden tegen opa & oma's. Wil het wel leuk vertellen, heb ik met mijn dochter ook gedaan toen met een gedichtje in een fotolijstje. Hoe hebben jullie het verteld, of gaaan jullie het vertellen?
De vorige keer hebben we ze beiden een kadootje gegeven met een rompertje en slofjes. We hebben het toen al heel snel verteld, eigenlijk direct al met 4,5 week. Nu hebben we gewacht tot na de echo en mijn moeder heb een envelopje gegeven met de echofoto erin, die verschoot echt helemaal verrast! Mijn schoonouders hebben we het gewoon verteld maar die reageerden zo lauw, dat was gewoon suf maar goed We vonden het nu heel leuk om het geheim te houden, echt nog even iets van ons! Mijn moeder heeft het weekend voordat we het hebben verteld nog tegen een vriendin gezegd dat wij nog laaang niet aan een tweede toe zijn, en dat zij ze toen ook tegen ons. Dat was echt briljant Hmm ik hoop dat je snel met een pic van een mooie knalstreep komt!
@ Truus: Kzit op het wachtbankje.. Heb weinig hoop denk ik. Heb wel volgens banner geklust maar volgens mij ei later gekomen.. @ Ikkin: Echt waar???? Wat gaaf!!!! Laat wel een foto zien he zodra het kan.. Was vandaag je nod??
@ikkin: wat geweldig! alvast een voorzichtige proficiat!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAF! @all: hoooooi! hier alles super!
Soorry dames even ego berichtje... Heb sinds 2 uur bloedverlies Had net nieuwe testen gehaald, cb plus en kv 2v5 en de gewone. Toch nog maar testje gedaan. Cb plus is positief en normaal zichtbaar. Maar die van kv 2v5 negatief. en bij de gewone van kruitvat staat er een soort schaduwlijntje. Helpie wat nu? Heb net huisarts gebeld maar die was er nu niet, assistente gaat overleggen over hoe nu verder...
Aw Ikkin wat naar en wat raar dat de kv niet duidelijker is! Een bloeding kan t dingen betekenen, ee innestelingsbloeding of een vmk. Vervelend meis, ik hoop dat je snel meer weet!
Moet woensdag bij de huisarts een urinetest op halen, verder uitleg krijg ik dan. En deze moet ik dan vrijdag doen Afwachten dus....