Ow Ikkin wat vervelend zeg! Heel veel sterkte in deze onzekerheid, ik zal voor je duimen dat het toch een mooi ukje wordt! Maar ik kan me voorstellen dat de moed je een beetje in de schoenen is gezakt... @Odess: hmmm, weet niet zeker of ik al iets gevoeld heb.. Bij Maud met 16+1 al, maar daarbij had ik de placenta achter en nu denk ik het wel gevoeld te hebben, maar ik twijfel toch... en heb de placenta ook voor dus.... Nog ff een paar dagen twijfelen haha! Hoe is het verder met jou? Voel je jezelf goed?
Suus, nog ff en je weet het zeker! Heerlijk zeg ik kijk daar ook zo naar uit! Ik voel me eigenlijk wel goed! Bij vlagen voel ik me heel moe of misselijk, maar niet meer constant dus dat ik fijn. Ik dij ook al lekker uit... Nog 2 weekjes en dan de magische grens! Maar dit hartje klinkt zo mooi en krachtig, dat ik het nu al op mn werk heb vertelt want die buik, tsja dat valt op!
Ha dames nog evne een update, hier nog steeds wat bloedverlies. Dus denk eigenlijk niet dat het goed zit Morgen ga ik even de test ophalen voor vrijdag, dus dan hebben we echt uitsluitsel... Hoe is het alleemaal bij jullie?
Hoi dames, Weer even een berichtje uit Thailand Ik heb net 10 bladzijden terug gelezen, Wat wordt hier lekker gekletst zeg Ik heb lang niet aan de website gedacht, Goed teken, het is hier zo gezellig. Ook zat ik in afwachting op m'n ovu, Dus niet echt spannend ofzo. In de komende dagen is m'n ovu, Dus nu weer lekker aan de klus leuk haha Morgen gaan we een weeshuis bezoeken. Kijken of we wat vrijwilligerswerk kunnen doen hier. We hebben er erg veel zin in, En voor m'n dochter is het lekker weer kunnen spelen met andere kindjes. Het gaat hier allemaal heel goed. We hebben echt onze draai gevonden in het reizen. Ach en over 8 dagen gaan we alweer naar huis!! Eigenlijk ng helemaal geen zin in. Dat is ook voor t eerst na een reis dat ik nog langer wil blijven Maar het is zo fijn om elke dag samen met hubby en dochter te zijn! Oh ja NOD zal ik nog doorgeven. Zet em maar op do 18 nov Ronde 4 trouwens (ik hoopp zoooo dat dit em wordt!!!) We zitten nu aan de grens met Laos, heel mooi hier Gisteren zijn we een dag in Laos geweest, spot goedkoop. We hebben voor 1,50 een prachtig zilveren armbandje gekocht voor m'n dochter, leuk leuk. Zelf ook nog een hele rij armbanden 'gekregen' van hubby Hihi ze spreekt nu 3 talen Thais Engels en nl zo leuk. Het engels wil ik heel graag vol blijven houden. Maar het kost wel extra moeite merk ik. Ook al verstaat ze 90 procent v wat we zeggen in engels denk ik. Sorry voor het wat ego berichtje. Het waren zoveel gebeurtenissen in de laatste 10 bldzn. Sterkte gewenst aan alle meiden!! @ikkin, heel veel sterkte gewenst meid! Ik weet hoe pijnlijk zo' n periode kan zijn. Liefs en warme groeten!
Ow Elionorah wat klinkt dat toch heerlijk! Geniet er nog even van!! En klusse Ikkin, hoe is het nu met je?
@odess wat mooi dat je een echo hebt gehad. bijzonder he! om te zien en het hartje te horen, prachtig @ikkin ach meis wat rot. ik hoop niet dat het doorzet. ik duim voor je meid @elionorah wat klinkt dat allemaal mooi meid, nog even genieten van de laatste dagen dus @jann spannend ook voor jou, hoop toch dat je wel goed geklust hebt. @hier ik ben even verdrietig. Heb niet het gevoel dat het raak is. wel pijnlijke borsten en een kramperig gevoel maar dat heb ik eerder gehad en daar kan ik het niet op baseren. Willen het erg graag
@ Ellen: hou nog ff moed meid, je nod is er nog niet... @ Elionorah: Wat klinkt dat allemaal heerlijk!!! Hopelijk raak voor jullie deze ronde En klusse! Hier al een paar dagen apart slijm.. Meestal is dat zo weer over.. maar nu echt al een tijd achter elkaar. Zo raar!
@Ikkin; heel veel sterkte meid! Hoop dat de bloeding door het goed innestelen komt en dat je gewoon zwanger blijft! @Jannn: Ik heb ook iets raars: zaterdag positieve ovutest gehad, zondag eisprong. Vervolgens op maandagavond en zonet, op woensdagavond, een beetje raar slijmpje (kloddertje) bij het afvegen (sorry voor de ranzige bewoording). Dit is natuurlijk echt veeel te vroeg voor een innesteling, maar vraag me wel af wat het dan wel is... Iemand een idee of een soortgelijke ervaring? Heb op 14 november NOD.
@ yummy, bij mij nestelt het altijd al heel snel in hoor, dus 3 dagen kan prima! Ellen, ik hoop toch voor je! Jann, oe spannend! Bij mij is mn afsceiding anders als ik zwanger ben, ik hoop het voor je meid!
Dag dames, Spannend allemaal! @Elionora jullie vakantie klinkt echt heerlijk! Ben helemaal niet jaloers... Hier heb ik morgen mijn ovu als ik het goed berekend heb. Ik doe ook maar eens wat ovu testen deze ronde, want aangezien het nu twee ronden niet gelukt is ondanks vrijen rond mijn ovu (dag 14 vd 28 dgn cyclus) zou het zomaar kunnen dat mijn ei eerder of later is dan dag 14. Maar aan de testen te zien komt het idd morgen, ik denk dat de test vanmiddag positief zal zijn (gisteren bij bijna posi, wordt steeds donkerder). Dus morgen of za dan ovu denk ik..... En dan de wachtbank! Ik hoop maar dat het snel raak is, ben er echt aan toe. Het is wel goed voor mijn shop verslaving; ik koop geen kleren meer want ik denk steeds: misschien is het wel raak en dan kan ik die jurk/broek/rok binnenkort toch niet meer aan en dat is zonde.......!
Even een update, inmiddels heb ik bruinverlies dus heb het idee dat het miss dan toch wel ongi was. Maar dat spreekt de positieve testen dan weer tegen Morgen ga ik urine inleveren bij het ziekenhuis en dan zal ik wel tot na het weekend moeten wachten tot ik wat hoor denk ikzo... Ff afwachten dus! En anders gaan we voor een aug beebje!
Ikkin, hoe zien je testen er nu uit dan? Als ze blanco zijn kan je er vanuit gaan dat het idd je ongi was helaas :/ Juul, succes!
@ Ikkin: Heel apart.. Sterkte meid. Hoop dat het echt wel zo is voor je.. Hier heel apart hoor. Steeds slijm nog steeds eigenlijk! Khoop dat Odess gelijk heb. Vanmiddag zat ik raar te doen met mn zoontje en toen begon het opeens te duizelen.. Ik weet nog wel dat ik dat ook tijdens mn 1e zwangerschap had.. Kheb geen testen in huis.. Omdat ik niet steeds wil testen, maar ik denk dat ik ze nu wel ga bestellen en pas ga gebruiken bij 1 dag overtijd..
woensdag had ik kv 2 voor 5 was negtief, en kruitvat Midstream licht streepje. Maar heb hier nu sinds zaterdag 6 licht pos testen gehad, cb, en kv midstream. Allemaal heel licht maar ze stonden er binnen de tijd... Snap er su niets van!
Heb je foto's ikkin08?? Je moet dan het knopje van je fototoestel niet op standaard zetten maar ergens anders op.. Lekker duidelijk.. Moet ik ff kijken welke, dan kan je het beter fotograferen.
heb foto maar toen waren de testen al wat ouder. dus al wat ingedroogd. die ik nu heb zijn dat ook dus zijn beetje veranders in indrooglijntjes.