Joehoeeee!! Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd 8) Mijn examinator was een hele lieve vrouw van ong 60. Echt Super! Ik was ontzettend zenuwachtig en ik trilde helemaal! Zegt ze ja, vaak is het zo hoe vaker je zakt hoe zenuwachtiger je word.. maar wees maar niet bang hoor.. Ze vond me 2 keer te langzaamrijden en dat gaf ze aan... en een bijzondere verrichting ging gewoon fout, maar veilig hersteld en dat vond ze goed! Ze was alleen maar bezig me gerust te stellen!! Dus we komen terug en vroeg ze "hoe vond je het eigenlijk gaan" Ik zeg gelijk ja op zich wel goed.. Nou zegt ze ik deel die mening!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
hey hey !! Mag ik mij hier ook bij aansluiten ? Ik ben 20 jaar en trotse mama van een dochtertje In april is mijn spiraaltje eruit gehaald en vanaf deze maand gaan we er officieel weer voor !
gezellig Miracle! Jou meisje word in september alweer 2! Wanneer werd jij ongi nadat je mirena eruit was gehaald?
Truusdemier , Ja ze wordt idd in september alweer 2 !! Gaat hard joh !! Ik heb op 7 april mijn mirena eruit gehaald en op 9 april heb ik bloed verlies gehad van 3 dagen. Daarna werd ik na 25 dagen ongi en nu zit ik netjes op een cyclus van 27 dagen. Dat is het fijne voordeel van de mirena Je cyclus loopt gewoon door. Ik zag dat jij bij de kruidvat werkte , me to !!
hey wat leuk een collega! Hoelang werk jij al bij het bedrijf en wie is je DM? En ga je ook naar Passion for Red in September? Mooie nette cyclussen hoor!
Ik werk er nog niet zo heel lang hoor Werk er in november pas 1 jaar... Mijn DM is Bas vn Raak. Ik denk wel dat ik er na toe ga in september ( weet de datum niet meer ) , jij ook ? Tnxs ! Vind ze ook vrij netjes
zal het zo even opzoeken, je moet nl voor 23 juli opgeven of je meegaat. Er is busvervoer geregeld trouwens. Ik ga wel, het is in de jaarbeurs. Mijn dm is mathieu van der post, werk inmiddels 9 jaar voor het bedrijf!
Ohh dat is al een tijdje ! Daar ga ik ook voor ( en langer natuurlijk ) Oh oke dan , dankjewel alvast !
Hier kan je je aanmelden; AANMELDEN Heb je wel een briefkaart gehad met aanmeldcode? die heb je nodig. Het is zaterdag 18 sept van 19.30 - 23.00 ongeveer
Miracle, welkom!! MvN, van harte meid wat heerlijk! Jouw cyclus is ook irri zeg... Ik nu 34 dgn - mn eisprong is sinds 2 cyclusen ineens een week later, bizar he! We shall see
Hier gerommel in de buik! Hopelijk zet het door, dit is nl heel andere pijn dan ik heb van de ingreep
Daar zou ik echt blij mee zijn Odess, ben t vetrouwen na al het gedoe een beetje kwijt. Hoe was jou dag vandaag?
Ik hoop het voor je Hier mega ongesteld Maar heerlijk, het is weer weekend! We hadden een fietszitje besteld voor onze meid en net (voor de giga bui) die uitgetest op een iniemini ritje maar ik vind ons mopje er toch nog net wat te klein voor dus hoewel ze vrolijk zingend op de fiets zat (en ik mega trots, hihi) wachten we er nog even mee (haar nekje is heel sterk, maar ze ging een beetje hangen in het zitje) Elke nieuwe fase is fantastisch, vinden jullie ook niet?
Haha, mega ongesteld. Die duilvels komen altijd als hetn iet uitkomt he! Heerlijk, weer een mijlpaal! Ik weet mijn 1e ritje nog met Joey, echt onbetaalbaar! En het word alleen maar leuker, die eigen wil word steeds sterker enzo. Vanmorgen; " Mama, waar ben je nou?" "Lieverd, mama is in de keuken" "Mamaaaa, Joey wil een broodje pindakaas en siroopie drinken" Of hele verhalen waar hij is geweest, met wie en wat er gedaan is die dag!
Truus , tnxs ! Ik zal eens opzoek gaan naar de briefkaart met de Code. Laten we hopen dat de rommels ongie betekenen Odess , oei mega ongesteld. En dat terwijl het niet uitkomt.. Heerlijk die niewe mijlpalen ! Eerste ritje met Jaimy was ook helemaal geweldig !! Inmiddels is ze van voorop de fiets verplaats naar achterop en dat vind ze nog superder !! Truus, geweldig z'n gesprek met de kleine man ! Jaimy heeft haar gil volume door.. Oeff en dat doet soms behoorlijk pijn aan de oren.. Enne alles is: "Van mij !!" en het woordje "Nee" komt ook steeds vaker voorbij. ( "Nee mama ! IssevanMIJ ! " )
Hier hoor ik veel; "nee, mag niet!" " Nee, Niet doen!" "Wat doet Joey nou?" Tis net een komiek hahahah
Hihi wat een leuke kids hebben jullie Ach mn ongie valt altijd wel mee, denk dat het morgen al veel beter is maar vandaag was het ff heftig, was er duizelig van en heb naar veel chocolade(koekjes) gegeten Zo ff gezelli met manlief op de bank, fijne avond allemaal!