Hmm, Ikkin als ze niet donkerder zijn geworden zie ik het somber voor je in, sorry meid :/ Kan best zijn dat er wel heel kort iets gezeten heeft hoor! Als het je opbeurt, ik kreeg een vmk met 4,5 week (na digi posi) en de volgende ronde was deze. Dikke knuf voor jou!
Bij mijn dochter had ik ook zulke testen en toen was ik 5 weken zwanger en dat zijn nooit knaltesten geworden. HiHI en ze loopt hier toch echt rond Maar mijn ha had van te voren al iets had van als je denkt zwanger te zijn urine inleveren. Maar nu ik bloedverlies had helemaal....
@Ikkin: sterkte meid! Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt! Hier op dag 24 van de ongeveer 30. Ongeveer 4 dagen na mijn eisprong krijg ik altijd een soort trillend gevoel in mijn baarmoeder (klinkt echt TE wazig, I know) en zere borsten. Ik denk dan altijd; oh, ik ga dus weer ongesteld worden. Maar eigenlijk kan ik dat daaruit niet afleiden, want er kan ook nog een innesteling plaatsvinden! Dus ik hou gewoon moed deze ronde! Heel veel succes iedereen!
@Ikkin; heel apart allemaal... zie links idd ook een streep. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, die onzekerheid is killing! @Odess: leuk dat je hier nog steeds komt kijken! Je bent al bijna de magische grens voorbij, echt super dat alles goed gaat!!!!! Ik lees ook mee in het "vage testen" topic (maar ik ben een slechte tuurder; ik zie nooooit de streepjes op die foto's tenzij ze kanllen) en daar wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt dat het lang niet altijd goed blijft gaan, waar jij natuurlijk ook alles vanaf weet. Des te bijzonderder als het wél goed gaat. @Jann: spannend, je kan bijna testen! Knap hoor, dat je wacht tot na NOD om te testen. Ik wordt ook liever gewoon ongesteld dan zo'n confronterende witte test. Ga ook zeker wachten tot een dag na NOD, dus als ik op za 20 nov nog niet ongesteld ben ga ik testen. Hoop dat ik het vol kan houden om niet voor NOD te testen.... Ik had gistermiddag een KNAL postieve ovu test. Dus toch echt mijn ovu netjes op dag 14/15. Gisteren en de 2 dagen daarvoor actief geweest, dus heb stiekem weer goede hoop voor deze maand, al wil ik toch niet teveel hopen...... Nu is het maar afwachten geblazen!!!
@yummy: tegelijk gepost....! een tintelende baarmoeder...?!?!? ha, ha, super, nog nooit gehoord! Heb je dat altijd elke maand? Ook als je een voorbehoedsmiddel gebruikt? Of zou het ook echt een innesteling kunnen zijn?? Maar je kunt iig bijna testen, spannend! Wacht je tot (na) NOD of test je altijd al eerder?
@Juul: Ja, echt te vaag... Ik heb dat altijd na een eisprong, voorbehoedsmiddel of niet; alsof er vanalles aan het 'trillen' is in mijn onderbuik, heel raar. Geeft op zich niks, maar ik denk altijd dat mijn lijf zich dan al weer klaar maakt om ongesteld te worden. Maar dat kan dus eigenlijk nog niet, want een innesteling is meestal pas op z'n vroegst een dag of 5 DPO. Dus we houden hoop... Bij mijn dochter had ik knalpositieve testen met 3,5 week. Ik heb 12 of 13 november NOD, wil eigenlijk zaterdag 13 november testen als ik dan nog niet ongesteld ben... Blijft spannend he! Ik voel me nu eigenlijk exact hetzelfde als alle andere maanden dat ik ongesteld werd. Maar bij mijn dochter was ik er ook zeker van dat ik ongesteld ging worden en 9 maanden later werd ze geboren... Kortom; je kunt echt niet goed van je lichaam op aan; alleen een test en het uitblijven van je menstruatie geeft uitsluitsel!
even testen; heb een ticker/handtekening toegevoegd maar hij verschijnt niet bij mijn oude berichten, wat volgens mij wel zou moeten? Even kijken of ie het wel bij nieuwe berichten doet.... <<edit: ja dus!>>
Oke... Ik ga jullie niet langer in spanning houden Mooie foto he ( Is wel licht dus hoop dat je iets kunt zien...)
Haha, dankje! Was eigenlijk niet de bedoeling om vanmorgen al te testen want NOD is pas morgen... Maar kon niet meer wachten!
@Miracle: Gefeliciteerd!!! Een hele goede zwangerschap gewenst!! Mijn NOD is (in tegenstelling tot mijn banner) zaterdag of zondag. Ik voel van alles, word er hartstikke dol van. Er trilt van alles in mijn buik en heb krampjes/steekjes.. Tja, kan weer beide kanten op he! Ben bang dat ik weer ongesteld ga worden volgende week, maar wie weet! Succes allemaal!