@ Truus: ben er stil van.... Lees op een ander topic en zie in je onderschrift dat het afgelopen is. Heel, héél veel sterkte!!! Ik denk aan je.
@ Yummi Mummi: Al getest? @ Truus: Nee meid!! Dat meen je niet.. Is het weer afgelopen???? Liep jij nou al bij de gyn? Hier over een paar dagen nog. Ik ga pas testen halen als ik 1 dag overtijd ben.. Kga er niet zoveel geld meer aan uitgeven
Jann, ik liep al bij de gyn voor pap3a. Heb het idee dat dat de reden ook is, ivm de ingrepen aan mijn baarmoedermond. Morgen even de VK bellen
@ Truus: Ja ik dacht al zoiets idd. Kanhet allemaal hier nog niet zo heel goed bijhouden.. Sterkte joh!! :S
Truus: getverdegetver meid Jann: jammer zeg. Miracle: voor jou supergoed nieuws!!! Gefeli!!! Ikzelf heb werkelijk geen idee deze ronde. Ik wacht geduldig af. Banner klopt volgens mij niet helemaal. Za is NOD.
@jann nou, meid wat naar zeg! hoop dat het niet door gaat zetten @yummymummy hoe is het nu bij jou? @truus ach meid wat verschrikkelijk. heel veel sterkte (weet even niet wat ik verder kan zeggen) @miracle yes! mooie test. gefeliciteerd!
Wat dubbel zo op een pagina! Ellen super voor je meid van harte! Jann, wat jammer. Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Truus, ga je nu onderzoeken laten doen? Wat zei de vk? Rot hoor :/
odess, ik heb er een folder over meegekregen zodat we het er later over kunnen beslissen. Geen idee nog
@ ellen Gefeliciteerd! Mooie test. Had je een voorgevoel? @jann: balen, op naar de volgende ronde.... @ Umi: ga je zaterdag testen, of ben je ongeduldig en test je eerder? @ truus: oei, wist ik niet. Dat maakt het extra naar. Maar: ik wil je complimenteren met je nieuwe banner! Ontzettende goed dat je naast al het verdriet ook nog zo positef kan zijn en de mooie dingen koestert: "wat is het toch fijn om de mama van Joey te zijn!" En zo is het!! Hier nu 4DPO, althans volgens het ovu-testje en volgens de 'normale' gang van zaken wat betreft cyclus. Maar nu had ik bij mijn ovu helemaal geen vruchtbaar slijm (sorry) maar gisteren ineens wel . Vreemd hoor. Verder hoop ik zoooooooooooo dat het deze ronde raak is!!!
Miracle, gefeliciteerd meid!! Update van mijn kant: Gisteren om 15.00 hebben we een inwendige echo gehad, ik heb zondag idd ons kindje verloren. Ik bleef alleen krampen in mijn buik en rug houden, en veel vloeien, daarom moesten we langs komen. Er bleek nog een kleine cm slijmvlies in te zitten, wat de krampen veroorzaakte. Dat heb ik vanmiddag verloren. Heftige dagen gehad, gister gaan werken van 7 - 14 en vandaag van 7.45 tot 18 Zaterdag zou ik ook nog moeten, alleen is Mike het er niet mee eens. Ik moet nu aan mijzelf denken
En dat gaan we ook doen. Hebben een boekje meegekregen over herhaalde miskramen en de vraag gehad of we onderzoek wilden doen. Daar wachten we even mee, mijn 1e zwangerschap (Joey) is ook goed verlopen.
@truus veel sterkte toegewenst @ miracle Gefeliciteerd. Ik heb gisteren de bevestiging gekregen dat ik niet meer zwanger ben ... Dus nu op naar de volgende ronde.....