@ jann had jou berichtje niet gezien :s Reageerde nog op truus Denk dat het met 4 weken en 3 dagen mis is gegaan. Toen begon ik iig te vloeien. Dus erg vroeg....
Tjee wat heftig om op 1 pagina de berichten van Ikkin en Truus te lezen, naast het goede nieuws van Ellen. Heel dubbel. Ikkin en Truus, knuf en sterkte! Truus; eerst aan jezelf denken, hoor! Ellen, gefeliciteerd meid!! Juul, ik test pas zondag als ik nog niet ongesteld ben geworden. Eerder testen heeft voor mijn gevoel zo weinig zin. Ben erg stipt met menstrueren.
Ikkin wat jammer :/ Umi, Truus, Ikkin, Jann, Juul (vergeet ik nog iemand?) ik gun jullie allemaal een plak augustus beeb meiden! Hier vanochtend onverwacht een echo gehad en naar ons kindje mogen kijken. De kleine lag te zwaaien, ben helemaal verliefd maar ook nog steeds verbaasd eigenlijk dat er zo iets wonderlijks in mijn buik zit! Ik gun dat jullie allemaal! Liefs
Hi ladies, wat een hoop nieuws in een keer! Ellen, van harte! Truus en Ikkin, heel veel sterkte! Fijn Odess, dat je een mooie echo hebt gehad! Ik heb morgen of vrijdag NOD. Ben bang dat ik weer ongesteld ga worden. Vanonchtend negatieve test en heb hoofdpijn vandaag, dat heb ik altijd de dag voordat ik ongesteld word. Iedereen, veel succes weer!
Echt??!! Wat gaaf yummy!! Heb je foto's?? En je dacht nog wel dat je ongesteld ging worden! Wat leuk joh!
meiden, Wat een goed nieuws allemaal! @miracle, ellen en yummi gefeliciteerd hoor! wat een feest!!! @truus en ikkin, balen zeg! Ik denk aan jullie hoor! hopelijk voor jullie snel een goede positest met plakbeeb!!!
Jeeeeeeejjjjj Yummi! Gefeliciteerd!!! Komisch gezicht jouw 2 posts onder elkaar...'ik heb hoofdpijn en ik denk dat ik ongesteld ga worden' en direct daarop 'ik ben zwanger'. Geweldig!!
Haha! Ik had bij mijn vorige zwangerschap precies hetzelfde! Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Beide keren getest omdat ik me toch anders voelde en die avond drankjes zou gaan doen. Onbewust zorgt iets er voor dat ik 't toch weet.. Heel apart! Maar heel erg blij! Beetje vaag misselijk en pijn in m'n rug, maar ale dat alles is, haha! Nog een fijn weekend allemaal!
Grappig Yummi! Hier is NOD bijna voorbij en nog geen kramp of bloedverlies te bekennen. Nu heb ik veel stress gehad de afgelopen week (wij hebben een eigen zaak en we zitten in zwaar weer) dus ergens in mijn achterhoofd ga ik ervan uit dat de menstruatie daarom wat later komt deze keer. Ik weet nog niet hoe lang ik het ga afwachten, maar ik denk toch wel dat als ik morgen nog geen krampen heb ik er wel een testje tegenaan ga gooien....to be continued dus....
@ Yummi; wel even een mooie nieuw banner maken he?!?! @ Umizoomi; spannend! Al getest vanmorgen?? Ik hoop het zo voor je! Zeker als jullie zakelijk in zwaar weer zitten, is iets positiefs zeer welkom! Hier de laatste week van het wachtbankje ingegaan. Ik ben gelukkig een stuk minder onrustig dan de vorige keren! Ik heb zaterdag mijn NOD, ik wil dan ook pas zondagochtend gaan testen. Liever gewoon ongesteld worden dan zaterdag een witte test krijgen... ;-( Maar goe, dat betekent wel nog even wachten dus.