wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge, heb nog niet getest. Beetje onrustige buik vanmorgen, dus ik wacht nog even af. Durf niet zo goed te testen, gek he? Ook liever even wachten dan een witte test denk ik.

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik snap je Umizoomi! Dat had ik ook hoor..
    En nog zonde van de testen ook!

3. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    @Umi: hopelijk heb je een positieve test! Veel succes!

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Umi, ik duim voor je meid!!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow Umi maar ik hoop dat je ongi om een andere reden weg blijft!!

Juul, succes met je laatste week wachtbank! Hopelijk zondag nog geen ongi!

Vandaag volgens eigen telling 12 weken, dinsdag volgens vk :) Yeey, we gaan bijna het tweede trimester in!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@juul nog 5 daagjes wachten hou je het nog een beetje vol?
    of ga je eerder testen? ik had niet echt een voorgevoel. Had weer pijnlijke bortsen en een kramperig gevoel maar dat had ik bijna elke maand. Was dus toch een verrassing!

@miracle ik zie het :D wanneer mag jij naar de vk?

@truus lieve meid ik vind het heel erg voor je! zo heftig wat jullie nu doormaken. Een hele dikke knuffel, wou dat ik meer kon doen. Hoe is het nu meid?

@ikkin sterkte meid! wat een naar bericht voor je zeg! hoe voel je je nu?

@odess fantastisch! hoezo was het onverwacht eigenlijk?:D

@umi hoe is het daar/

@janneke Ik hoop dat je een mooi augustusbeebje gaat krijgen

@iedereen vond het niet leuk slecht nieuws te lezen en dat ik dan aankom met mooi nieuws. Wil Truus en ikkin sterkte wensen daarom!

@yummy mummy fantastisch gefeliciteerd!

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ellen, hier alles redelijk hoor meis. Ergste hebben we achter de rug maar heb alleen knallende koppijn!
    Verder ben ik rood/bruin-vrij dus we kunnen er weer tegenaan. Nu gewoon voor de lol want ik heb geen idee hoe deze ronde zal gaan verlopen. Dus klussen als we zin hebben enz net als ronde 3. Dat ik zwanger kan worden is duidelijk, het moet alleen nog blijven plakken ;) Ronde 4 dus maar? Ik heb geen idee, hopen dat het snel mag gebeuren!
    Hoe voel jij je??

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ellen, ik mag 9 december voor een intake + Eerste echo naar de VK! En jij, al gebeld?

Truus, nogmaals een dikke knuff meid..

9. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi ladies,
    We zijn weer thuis, Heeerlijk!
    Het was een superlange reis v 28 uur.
    Maar afgelopen weekend is heerlijk verlopen.
    De jetlag hakte er zaterdag even in bij mij.
    Maar hubby en dochter voelen zich top.

Dochter heeft sinds gisteravond het goede slaapritme weer te pakken.
    Dus morgen begint ons Amsterdamse leven weer:)
    Werken en de kleine grote meid naar de crèche.
    We zijn benieuwd hoe dat gaat
    En dan in positieve zin.
    Want ze gaat het zeker heerlijk vinden.

Sorry ik heb nog niet terug kunnen lezen, dus breek eigenlij zomaar in.
    Hoop binnenkort weer even bij te lezen.
    Vanmorgen getest (negatief).
    Maar m'n nod is pas donderdag of vrijdag.
    Dus er is nog (een klein beetje) hoop.
    Al zit ik er qua hoop soms doorheen.
    Dit is de 4e maand, maar voelt al zo lang.
    En soms verga ik van de zenuwen, waardoor ik weer bang ben dat het negatieve invloed heeft op m'n cyclus of vruchtbaarheid...
    Stom He, ik wil het zo graag en heb dan soms m'n emoties niet in de hand. Ben ik daar de enige in,
    Of hebben jullie dat ook wel eens?

Ik wacht het nu de komende dagen maar af.
    Denk dat ik (weer) niet zwanger ben.
    Ik voel me soms schuldig tegenover m'n dochter.
    Ze wordt al zo groot en er komt nog geen 2e kindje.
    En voor die er is ben je ook weer 9 maanden verder.
    Ik vind dat voor haar zo lullig.
    En ik kan er niets aan veranderen...

Pff ik heb even een opbeurende bemoediging nodig denk ik.
    Zo, dat was een pak v m'n hart :)

Slaap lekker, x

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ben je weer terug?? Heb het gevoel dat jij maanden bent weggeweest!
    Hopelijk is het raak meid deze maand!!

11. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elionorah, welkom terug! Zal wel even wennen zijn hier in de regen en de kou. Maak jezelf niet gek met die gedachten, joh. Voor je kleine meisje maakt het helemaal niets uit of haar broertje of zusje over 9, 10, 11, 12, etc. maanden komt. Dat zit echt in jouw koppie.

En over emoties. Volgens mij is er alleen wetenschappelijk bewijs dat hevige (chronische) stress van invloed kan zijn op het zwanger worden. Jezelf een beetje 'gek denken' kan dat volgens mij niet.

Ik raakte in verwachting van mijn zoontje in een zeer stressvolle periode (mijn moeder werd ernstig ziek).

En - ik durf het haast niet zeggen - vanmorgen heb ik positief getest (en ook weer in een stress maand)!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Wow Umi! Gefeliciteerd zeg! Wat een supervruchtbare maand in dit topic!!! Geniet meid! En misschien is die stress voor jou juist wel goed geweest??? ;)

@elionorah: alweer thuis? de tijd vliegt echt! Ik weet nog goed dat jullie gingen en nu alweer terug... ach, het hoort erbij he!

13. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @umi, lief je berichtje, thanks. Ik weet dat ik het in mn hoofd heb zitten, maar wordt er regelmatig mee geconfronteerd en dat werkt niet mee. Mensen verwachten echt dat ik weer zwanger ben/wordt oid. Mn collega's zeiden dat ze dachten dat ik wel met een buikje op werk zou komen.... helaas niet dus.
    Maar goed, ik laat me er niet door uit het veld slaan.

SUPER GEFELICITEERD MET JE TEST TROUWENS!!!
    wat heerlijk is dat he, een positieve test :)

ik ging zojuist naar het toilet en had wat buikkrampen. Dus ik leg mn handen op mn buik. zegt mn dochter: mama baby buik mama baby...
    zucht, wat lief he, ik hoop het :)

@suus, ja de tijd vliegt als je terugblikt. Het was een geweldige reis, zou het zo nog een keer doen :)
    Maar thuis zijn en een volgend avontuur instappen is ook heerlijk!
    Ik wil op piano les, en ga weer lekker zingen, en wil meer uitstapjes doen met vrienden... genoeg uitdagingen :)

Deze week weet ik of ik zwanger ben of niet! SPANNEND HE!
    fijne avond meiden. x

14. ProudMum

Umi, gefeliciteerd!!!

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Umi, gefeliciteerd meid!!

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Umi van harte wat super voor je meid!!!

Wat een heerlijke vruchtbare maand hier! Ik hoop dat iedereen snel mag volgen en dat het allemaal mooie plakbeebjes zijn!!

Elionorah, welcome back! Fijn dat je ook weer blij bent om terug te zijn. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn, maar dat komt vast goed!

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@truus wat vervelend van de koppijn, zou dat kunnen komen van alles wat er gebeurd is? gelukkig gaat het redelijk. ik hoop dat het snel weer goed mag gaan. Ik ga duimen voor jullie dat het snel raak is meid!

@umi wow gaaf! gefeliciteerd

@elionorahWelkom terug in ons koude kikkerlandje haha! Ik dnek niet dat dat invloed heeft hoor, ik was ook weleens gespannen en kon mezelf ook gek maken. Ik had allerlei symptomen en toch niet zwanger. wat bijzonder zeg van je dochtertje dat ze dat zei! wanneer kan je testen?

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Elionorah, spannend meid! Ik duim voor je! en natuurlijk welkom terug in het koude nederland!

19. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    @ Umi; GEFELICITEERD!!!! Echt super! Mooie banner hoor!!

@ Eliionara; welkom terug! klinkt echt heerlijk zo'n lange vakantie. Deden wij 'vroeger' (lees: pre-kinder tijdperk) ook, maar durven het nu niet meer zo goed. Maar jullie is het dus goed bevallen? Wanneer ga je testen? Voor mij komt er eind deze week ook duidelijkheid... Heb je het met je dochter trouwens al gehad over mogelijke baby's/ broertjes of zusjes? Of zei ze dat helemaal spontaan? Je hoort weleens dat kleine kinderen dat aanvoelen.....! Zou wel heel bijzonder zijn ;)

Ik snap mijn banner trouwens niet helemaal; hij zegt 3 dagen tot testen, maar het is 3 dagen tot dag 28 van mijn cyclus. Dag 28 is vrijdag, ds NOD is dan zaterdag. Dus eigenlijk nog 4 dagen. Ik wacht dan ook nog tot zondag met testen, dus ik test pas als ik op wat normaal gesproken dag 1 van mij cyclus zou zijn niet ongesteld ben geworden. Het kost moeite om me in te houden, maar het gaat echt lukken! ;)
    Heb erg veel lage rugpijn en ben erg moe. Maar ja, weet niet of dat is omdat ik het graag wil voelen of dat het echt zo is..... Afwachten maar. Ik test met de kv2v5, en die zou 1 dag na NOD vast een dikke streep moeten geven. Maar goed, eerst zaterdag maar eens overleven zonder menstruatie....

20. ProudMum

Juul, idd hij telt tot 1 dag overtijd en niet tot NOD hihi

Deel Deze Pagina