Hey meiden, tis inderdaad rustig hier!! Hier alles goed Kraamzorg en de 20 weken echo geregeld, wordt al zo echt terwijl het allemaal nog zo pril voelt! Volgende week zaterdag weten we al wat het wordt, zo raar...! Jann, spannend meid weer, ik duim voor je!! Proud, ik hoop met je mee hoor, zwanger het jaar uit! Hoe is het met de rug van je mannetje? Je ei nog niet gespot?
Nee niet meer, ik heb ze opgemaakt en daarna niet meer besteld. Het voelde niet goed, een ei heb ik toch wel en sexen doen we ook wel veel hahaha
Hihi kijk en dan blijft het nog leuk ook Ik zou daar ook kriegel van worden hoor, zwanger worden kan je echt wel, dat weet je inmiddels wel! Nu alleen een plakbeeb!!!
idd, ze zouden eigenlijk plakpillen moeten uitvinden! Pff zaterdag een kotsbui gehad en vanmorgen weer. Aangezien ik niet weet hoe mn cyclus loopt heb ik besloten om evt morgen te testen. Gewoon zodat ik mn rust weer kan vinden!
@jann nog 8 daagjes. je gaat pas testen als je overtijd bent toch? of toch stiekem eerder haha! @proud wat balen meid! hoe is het nu met je mannetje? @juul gelukkig ben je gerustgesteld. zou zeker bijzonder zijn als je dan zwanger blijkt te zijn @alle wachtenden heel veel wachtsucces! duurt elke keer lang he!
@odess wanneer mag je voor de 20 weken echo? @elionorah je hebt vandaag je echo toch? ben heel erg benieuwd
Hier helaas ongi geworden maandag.... Nu dus in ronde 7.... NOD 27 december.... Pffft heb er wel de balen van hoor, had zo gehoopt dat nu raak zou zijn. Dus geen augustus beebje hier..... Verder nog nieuwe testers..?
@ Ikkin: Wat balen zeg!! @ Ellen: Ja over 8 dagen: niet doorvertellen he @ Proud: Wat irri he dat je niet weet waar je in je cyclus zit..
Ikkin, bummer Proud, ben benieuwd! Wij hebben 12 jan de 20 weken echo en volgende week zaterdag al geslachtsbepaling, wowie!
O leuk Odess.. Leuk dat je wil weten wat het wordt.. Laat je het hier weten?? Of wil het als geheim bewaren??
Ik laat het hier wel weten, maar verder moeten we het er nog ff over hebben Verder voel ik de kleine nu de hele tijd kriebelen, zo leuk! Nu weet ik het zeker Hij is best actief!!
Echt leuk voor je Odess. Khoop dat ik je snel mag volgen. Jullie hebben nu een dochtertje he? Elise toch? Leuke naam!! Heb je al leuke namen verzonnen??
Jann, dat hoop ik ook!! Elise heet ze ja, toen hadden we alleen meiden namen en nu hebben we een jongensnaam. Verder nog niet heel veel over nagedacht maar ben heel benieuwd of het iets betekend
Zo! Het was even rustig, maar ineens weer super druk! Gezellig! @ ikkin: jammer! @ eli: ik zag wat vervelende bericht in het vage testen topic, hoop dat alles goed is?! Hier nu ongeveer aan het ovuleren, dus weer vol aan de bak! Ik hoop zo dat het gaat lukken deze ronde, dan zou ik weer in augustis gaan bevallen, wel heel bijzonder. Als het niet zo is, dan hoop ik dat ik tenminste een 'normale' goede menstruatie heb deze maand, zodat dat iig goed zit weer.
Hallo dames, ik ben even niet geweest hier; ben zooo beroerd van de zwangerschap! Had ik bij de eerste niet, maar ben nu zo vreselijk misselijk... Iedereen heel er veel succes en hopelijk snel positief nieuws!
@ Yummi: O meid wat balen zeg dat je je zo beroerd voelt Ik mag vrijdag testen. Hadden jullie ook van die nare dromen toen je net zwanger was?? Ik had dat geloof ik wel bij mijn zoontje.. En nu weer.. Kben erg moe en soms vaag misselijk.. Maar hoe erg kan je lichaam je in de maling nemen!
Waar is iedereen?? Ik heb vanmiddag en de net 2 licht positieve testen gehad.. Morgen maar weer testen!! Ik hoop dat hij er dan af gaat knallen.. Ik heb pas vrijdag mijn NOD.. Ik zit gewoon te trillen. Kan het nog niet geloven. En ondertussen maak ik me al druk of ik het aankan.. Stom he??
Joehoe!!!!! Jann, dat klinkt hoopvol! Wel ver voor je NOD al getest hoor.... Gewoon hopen en duimen dat je testen duidelijker worden!! Het is hier verder inderdaad wel heeeeel ongezellig stil hoor! Iedereen hoog op de roze wolk Al las ik wel heel vervelende berichten over de baby van Elionora.... Weet iemand daar inmiddels meer over?? Ik duim in ieder geval voor je eli! En vind het super knap hoe je met de onzekerheid omgaat!! X Juul