Jann wat GAAF!!! Drukke dromen had ik in het begin zeker ook! Ik hoop dat je testen snel duidelijker worden! Juul, jij ook alweer na ei, hoe is je gevoel? Eli, ik hoop goed nieuws voor jou!!! Truus, jij al meer duidelijkheid over je cyclus? Hier alles goed! We hebben heel tof zaterdag geslachtsbepaling
@odess moet je daarvoro betalen voor die geslachtsbepaling? spanend zeg! @ikkin jammer meid! ik hoop volgende ronde wel raak @jann spannend meid@ ik duim heel hard voor je @yummy heel herkenbaar ben hier ook erg misselijk. vervelend he! @juul hard ertegenaan dus !
@odess spannend hooor! Vond het ook leuk om te weten wat eht geslacht was. @jann ik duim mee! Morgen hebben we een afspraak bij de gyneacoloog voor een intake. Heb vragenlijsten inmoeten vullen. En verder moet ik even in spanning afwachten hoe alles morgen gaat verlopen.... Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen en vragen enzo. Laat het jullie zeker even weten !
@ ikkin Misschien heb ik het gemist, maar mag ik vragen waarom je naar de gyn moet? Iets te maken met je eerste zwangerschap? @ proudmom; ook hier nogmaals (voorzichtig) gefeliciteerd!!! spannenddddddddddddd. @ Odess leuk, geslachtsbepaling! Vorige keer wilde ik het niet weten (maar moest op het laatst helaas wel ivm mogelijke afwijkingen, is trouwens helemaal goed gekomen hoor), nu zou ik het wel willen weten. En dan ook maarmeteen aan iedereen vertellen wat mij betreft. Hier nog een dikke week tot ik kan testen. Voel nog niets bijzonders, beetje lage rugpijn, maar dat had ik de vorige maanden ook. Kan er niets van zeggen dus! Ik ben er dit keer gelukkig ook minder mee bezig dan de andere maanden. We hebben gericht gevreeen en meer kan je nu dan toch niet meer doen he? Zit trouwens nog wel ergens mee; ik heb pas een promotie gekregen op mijn werk en ben nu gevraagd voor een nieuwe functie binnen dezelfde organisatie (weer stapje hoger). Vind het super leuk dat ik gevraagd ben, leuke functie ook en ik wil het graag doen, maar had wel een paar (inhoudelijke) voorwaarden. Daar zijn ze mee accoord gegaan omdat ze me zo graag wilden hebben en ze mijn ideeen ook wel zagen zitten. Maar............ als ik nu zwanger zou zijn ben ik met verlof als er een enorme piek zit in de werkzaamheden van die nieuwe functie. Het is een coördinerende/procesmanagement functie dus erg lastig om weg te zijn dan, want iemand kan het niet zomaar makkelijk overnemen....... Ik denk dat ik het dan maar wel meteen vertel als ik zwnager zou blijken te zijn, hou wel van eerlijkheid en dan kunnen ze zelf de afweging maken. Hoop dat mijn eerlijkheid op prijs gesteld wordt en ze de volgende keer ook nog aan me denken als dit nu toch niet door zou gaan! Maar eerst maar eens zwanger worden natuurlijk!
Gefeliciteerd Juul! Promotie is altijd leuk! ik geloof er niet in hoor, volgende week 1 jr getrouwd en dan maar eens een testje weer wagen. Vage streepjes kan ik niks mee voor mn gevoel
Ik ga naar de gyn omdat ik iets langer dan een jaar geleden veel buikklachten had, en er toen werd gedacht aan endometriose. Omdat we geen actieve kinderwens hadden toen hebben we verder niets laten onderzoeken. En aangezien we er nu al wel lang mee bezig zijn gaan we nu alsnog... Dus vind wel spannend.
Helleu! Zag vanavond toevallig in een juli 2011 topic dat Eli een goede echo heeft gehad en er een embryo te zien is van 6/7 wkn!!
Nou ik denk toch echt wel dat het raak is.. Kzal ff een foto opzoeken! Maar mn man geloof het nog niet Pas als ik een digi doet met zwanger erop dat hij het dan geloof..
Gefeliciteerd ik zeg ook zwanger! Vanmiddag intake gehad bij poli gynaecologie, Hoop vragen gehad. En moet in volgende cyclus 2x bloed laten prikken, en manlief mag zijn bijdrage ook inleveren. En dan voor eind januari een afspraak maken bij de gynaecoloog. Spannend dus....
@juul gefeliciteerd met de promotie leuk joh! ik zou niet weten hoe je het aan zou moeten pakken. als je het geliojk wil vertellen moet je dta gewoon doen, doen wat je gevoel zegt denk ik toch? @ikkin wanneer ga je langs de gyn? krijg je dan onderzoekjes? @eli ik had de echo gezien gaaf he! @janneke ga je hier weer feliciteren! vind het helemaal gaaf voor je!
@ikkin ik lees nu dat je al geweest bent. jeetje spannende tijden voor jullie zeg! hou je ons op de hoogte?
@ jann, nou om die streep kun je echt niet heen hoor! Gefeliciteerd! @ ikkin spannend hoor, bij de gyn. Maar iig erg prettig dat je nu in de gaten gehouden wordt! Hier beginnen de zenuwen een beetje te komen. Nog 5 nachtjes slapen en dan testen! Voel nog steeds helemaal niks. Als het nu niet raak is dan ga ik zoals gezegd meteen maar voor een echo etc om te kijken of het wel goed zit met mijn baarmoeder. Ik weet dat de kans op een goede innesteling sowieso maar 20% is ofzo, maar blijf het raar vinden dat we alle keren gericht gevreeen hebben, maar zonder resultaat. Of misschien ben ik wel gewoon te ongeduldig, dat kan natuurlijk ook O, en nog een tip; bij de kruidvat hier was er een hele goede Tommee Tippee aanbieding: een doos met 5 flessen (incl 2 reserve spenen) en een losse speen voor maar 17,50! Weet niet of dat bij alle winkels van kruidvat is, (weet Proud vast wel?) maar misschien hebben de zwangere dames er wat aan? Die flessen zijn heel goed te combineren met borstvoeding en dus echt heel geschikt voor gekolfde melk!
Zooooooooooo, wat is het hier stil! Alles goed met iedereen?? Proud, jij gaat morgen toch testen? Heb je een voorgevoel? Ik zou morgen ook gaan testen, maar stel het denk ik maar uit tot zaterdag, als het dan nog nodig is. Morgen is een bijzondere dag en het zou echt super zijn als ik positief test op dezelfde dag als bij mijn eerste, maar des te verdrietiger zou ik zijn als de test wit blijft.... ;-( Dus ik wacht maar even af of mijn menstruatie nog komt en dan test ik zaterdag wel. Ik heb nog helemaal geen voortekenen, dus het kan nog steeds alle kanten op. Ik heb overigens ook geen roze verlies, dat heb ik normaal altijd 1 of 2 dagen van te voren, dus dat zou weer een goed teken kunnen zijn..... Nou hopen maar en verder maar wachten......! Proud, veel succes met testen morgen!!!!!!!!!!!
Proud, dat is balen zeg! Laat die ongi dan maar gauw komen dan kan je weer verder! Juul spannend meid, ik duim voor je!
Oh Proud, Balen! Je had toch een hele lichte test vorige week?? Dacht zeker dat het raak was voor je...