wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    #941 Juul76, 18 dec 2010
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
    hmpf, hier nog steeds niet ongesteld, maar vanmorgen wel een negatieve test....

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hmmm das balen - hoe was dat tijdens je vorige zwangerschap?

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hey Odess,

Jullie weten nu wat het 2e kindje gaat worden toch? Mogen wij dat ook weten??? :D;):D;)

@juul: nog geen ongie en geen posi test???

4. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Gisteravond toch nog ongesteld geworden. Op naar het volgende ei met oud&nieuw!

5. YellowButterfly

Juul, he bah das balen. Ik duim voor een vruchtbare jaarwisseling voor jullie!

Suus, ja hoor jullie mogen het weten maar verder is het nog geheim - we krijgen een JONGEN! Klopt helemaal met ons voorgevoel en zijn er helemaal blij mee! En jullie? 20 weken echo was goed lees ik? Gaat het allemaal goed met je?

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Odess: Wat leuk een jongen!!

Verder nog nieuws hier??

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@odess wat leuk een jongen!!! waar heb je de geslachtsbepaling gedaan? doe je dat bij een echobureau?

@juul balen meid! toch ongesteld geworden

@proud ook al slecht nieuws dus.

wat een rust verder hier zeg!

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hey hallo!

Hier is alles super hoor! 20 weken echo was super en ook wij weten wat het wordt, alleen ik vertel het liever niet hier... hihi, wil het graag geheim houden en ik kan meelezers hebben...dus via pb vertel ik het jullie wel hoor!

Verder alles goed met iedereen? Hoe is het met de klussende meiden? Nog goed nieuws in 2010 of komt alles in 2011?

9. YellowButterfly

Ik bedacht het me vanmiddag inderdaad ook - waar zijn alle juli meiden toch - zwaai :D

Suus, ja PB please :D Ik ga er vanuit dat we geen meelezers hebben... ;) Jij bent 50 dagen verder dan ik, morgen nog maar 100 dagen te gaan! Het gaat echt te snel he!

Ellen, ja heb ik Zwolle laten doen bij een particulier bureau :) Jij gaat ook al hard zeg, de eerste 12 weken zitten er bijna op - al mooie echo gehad?

Hoe is het met alle klussende dames! En alle prille zwangeren?

Hier genieten van een trappelende mini in mijn buik die manlief nu ook kan voelen, hij zoek zijn hand echt al op zo bijzonder!

10. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    #950 Juul76, 2 jan 2011
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Odess, wat leuk een jongen!!

Het zit toch niet helemaal goed hier. Nadat ik ongesteld ben geworden (tenminste, voor zover je die 5 druppels gedurende anderhalve dag "ongesteld" kunt noemen...... ) Heb ik toch maar weer de HA gebeld. Hij zei dat het echt geen kwaad kon, zo'n lichte menstruatie, maar als ik er niet gerust op was wilde hij me wel doorsturen. Dus een verwijzing voor een inwendige echo gekregen (op CD 11). Er lag een eitje klaar, dus dat was het probleem niet. Mijn bm-slijmvlies was echter maar helft van de dikte die hij eigenlijk zou moeten hebben. De structuur was wel goed voor zover ze kon zien (3-lagen), maar de echoscopiste gaf aan dat het slijmvlies dus echt te dun was. Een goede innesteling was volgens haar zeer onwaarschijnlijk. Ze zei er wel bij "ik ben geen gyn, maar echoscopist en vk dus een echte diagnose kan ik niet stellen, maar dit is echt wel duidelijk, ik verwijs je meteen door!". Dus over 3 weken (op cd10) een afspraak bij een gyn/fertiliteits arts. Wat ik gelezen heb zijn er wel medicijnen voor om het slijmvlies sneller te laten groeien/dikker te laten worden. Hopen maar dat dat lukt!

Mijn ei heb ik wel gehad dit weekend, dus we hebben de laatste én eerste dag van het jaar goed benut! Maar ik heb eigenlijk geen hoop dat er nog iets kan gebeuren deze ronde en beschouw 'm als verloren. Volgende maand hopelijk met wat hulp een goede ronde!!

Proud, volgens mij lopen we deze cyclus zo'n beetje gelijk, toch?

11. YellowButterfly

Juul, he wat vervelend maar wat fijn dat je het nu weet! Hoop dat ze je snel kunnen helpen!

12. Ellen291982

@juul dat is ook geen leuk nieuws zeg. ik hoop dat ze je met medicatie kunnen helpen. zou zo mooi zijn als jullei ook zwanger worden.

@odess Dank je wel. ik hoo pdat ze het weer kunnen zien met de 20 weken echo anders laten we ook een echo doen.
    We hebben pas geleden een echo gehad. toen was ik 8 week en 6 dagen. Het was heel mooi om te zien. de armpjes en beentjes waren mooi aan het bewegen, zo super. alles zag er goed uit gelukkig

13. Ellen291982

hoe is het met de meiden? al nieuwe zwangeren?
    en hoe is het met de zwangeren?

14. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Joehoe!
    Ik ben er achter dat "zeer onwaarschijnlijk" toch nog iets anders is dan "onmogelijk"....... Zie mijn banner!:)

Ik had echt geen enkele hoop voor deze ronde en wachtte rustig mijn menstruatie af dit weekend. Maar toen het vandaag nog steeds niet zo ver was, heb ik vanavond toch maar even getest.... Een KNAL-streep op de kv2v5!

Ben zoooooooooooo blij dat het toch nog gelukt is!! Ik bel het ziekenhuis voor volgende week maar snel af, en bel MvM!!

X
    Juul

15. YellowButterfly

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JUUL super van harte meid!!!! *doet een dansje voor Juul* :D

Hier alles goed! 20 weken echo was helemaal mooi. Hopelijk iedereen snel zwanger!

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier de hekkensluiter,

Juul gefeliciteerd meid!

17. Ellen291982

@odess wat een goed nieuws dat alles goed was. je hoopt natuurlijk dat alles goed is en als dat zo is is dat een opluchting. En weten jullie het geslacht?

@juul GEFELICITEERD! wat een supernieuws. heb je een foto van de test?

@hier 1 maart mogen we voor de 20 weken echo

18. ProudMum

Ellen, zie kleur banner van Odess ;)

19. Ellen291982

had ze die kleur al niet?
    zou wel logische kleur zijn als het een jongetje is.

haha nou ja ik snap mezelf al niet meer:p

20. ProudMum

hij was eerst rood hahahaha

Deel Deze Pagina