haha , heerlijk he. Die kleine gesprekjes doen het em al Wij zitten bandjes ( ja bandjes ) te kijken vanaf 18-9-2008 tot maart 2009. Zo mooi om terug te zien en wat klein was Jaimy toen invergelijking met nu ! Fijne aaf Odess !!
@miracle welkom @mamavanNoelle vind het knap van je hoor, lijkt me heel moeilijk als het zoveel pijn doet Gefeliciteerd met je rijbewijs. viel het examen een beetje mee? @odess Hopen dat je hierna heel lang niet meer ongesteld word. @iedereen wat hebben jullie veel gebept zeg Echt leuk! Ik heb trouwens al 2 dagen lst van vlagen misselijkheid heel vaag ook steekjes onderin. Ik heb het idee dat ik de eisprong al een paar dagen geleden heb gehad. Zo spannend dit weer.
oe truus gezellig gaan we dus gelijk op @ellen ga jij het nu direct al spannend maken meid hoeveel dpo zit je?
Goeiemorgen !! Bah , gistere verjaardag gevierd van Hubje en de housewarming.. Is nu een grote bende..... Wie mag het opruimen ? MOI !
Nou hij is niet vooruit te branden. Maar ik heb hem gestrikt Als ie de afwas doet hoeft ie verder niet mee te helpen ( en die afwas is BIG ! ). Hij doet het ook nog Ik heb inmiddels al de rommel al opgeruimd , alles afgedaan en hoef alleen nog te stofzuigen en dweilen. Hij is nog bezig met de afwas , LOL !
Kijk, dat scheelt alweer! Hier fan van wegwerp glazen/bakjes/bordjes/bestek/bekertjes. Dat kan direct in de zak de stortkoker in en scheelt een hoop afwas. Maar alleen met verjaardagen hoor!
@truusdemier Ik heb een onregelmatige cyclus. vorige zwangerschap mocht ik eerder een echo omdat ik dus onregemaltig ongesteld ben. Ik ga even uit van een cyclus van 28 dagen (was vorige maand zo) ben het nu ook pas weer aan het bijhouden wanneer ik ongesteld word. Ik zou vandaag dan de eisprong hebben maar ik denk echt dat ik hem eerder had Wij hebben ook plastic dingen gebruikt bij Emma haar verjaardag ze waren zo leuk roze haha @odess haha ik hoop het maar. wat is dpo? @mymiracle heerlijk dat je vriendje daarin is getrapt haha nog gefeliciteerd. hoe oud is hij geworden? @hier gister naar het feestje van mijn schoonouders geweest. ze waren dinsdag 40 jaar getrouwd. We waren pas om half 10 thuis. nog niet eerder zo lang met emma weggeweest eigenijk. ze is heel lief geweest. Ze heeft mooi kunnen 'spelen' met haar neefjes en nichtje
Truusdemier , ja dat hebben wij normaal ook alleen nu waren we ze vergeten mee te nemen bij de boodschappen. Nog dankjewel voor de felicitatie Ellen , dankjewel ! Hij is donderdag 25 jaar geworden en gistere hebben we het gevierd ! DPO= Days Past Ovulation Zo het is weer schoon !!
Onze laptop is stuk dus kan alleen via mn mobiel online op ZP... Baal er echt van, repareren kan volgende week pas.
he meiden, hier is de ongi alweer voorbij heerlijk kort maar hevig. Truus hoest bij jou? Balen van de laptop! Miracle nog van harte!! Ellen lastig hoor, je verwacht nu heel vroeg je ei te hebben gehad? Nod was pas in augustus toch?
Hey Odess, Dat is snel! Hoeveel dagen ben je ongi geweest? Morgen voor mij dag 3, maar zo te voelen loopt het morgen/overmorgen op zn einde!
ja heerlijk vandaag is dag 4 en ik heb al geen inlegkruisje meer nodig na de bevalling is het nog beter geworden!