wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    balen Truus! Het het nu weer over? Hopelijk! Nog een paar dagen en dan snel op zoek naar je ei!

@elionorah: wauw, Thailand, gaaf hoor! Ik ben in 2000 voor 2 weken op Bali geweest, ook heeeeeelemaal geweldig! Thailand is qua cultuur, godsdienst en natuur, redelijk vergelijkbaar, dus moet prachtig worden! :D

@hier: eisprong waarschijnlijk zondag 18 of maandag 19 juli gehad. Zit ik vandaag dus op 9 of 8 dpo... Maar ik heb echt helemaal geen teken of signaal van een mogelijke zwangerschap, dus ik verwacht eigenlijk gewoon een ongie as. maandag!
    Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik vanaf 10 dpo een aantal keren per dag flinke krampen die dan een paar minuten aanhielden. Dus dat ik eigenlijk nog mijn enige hoop, haha! morgen of overmorgen zou dat dan mogen beginnen....

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Suus,
    Ik heb gelukkig geen hoofdpijn meer!
    Het word steeds spannender voor jou, hopelijk beginnen morgen de steekjes te komen!
    Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn cyclus is, toen ik zwanger werd van Joey zat ik in de ontpil maand en hield 28 dagen aan als richtlijn. Bij hem teste ik pas op dag 35 positief. Met de Mirena had ik geen cyclus, op zich lekker maar weet niet niet echt waar ik aan toe ben. Vandaar dat ik nu 28 dagen aanhoud en dan zien we wel hoeveel dagen het duurt.

Al lees ik veel over miskramen na Mirena, dus als het deze maand niet raak is zou ik het jammer vinden maar wel blij zijn dat het baarmoederslijmvlies niet te dun is de volgende ronde.

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag dames !!

Pff , door mijn vakantie zit ik echt te weinig hier * bloos*

Elen , Spannend bij jou !!

Sjanie , beetje te laat maar niet minder gemeend ! Prettige vakantie !! ( en we duimen op goed nieuws ;) )

Hier is de ongi volgens mij weg ( mag nog niet te hard roepen ) dus we mogen gaan klussen :D

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Truus, vervelend meid! Fijn dat het weer voorbij is! Hier ook al 2 dagen barstende koppijn, ben blij dat ik morgen een vrije dag heb :)

Suus, kan het al wel dan deze maand? Ik dacht dat je gewoon soort van veilig had gedaan ;) Wel spannend :)

Ellen - hoest bij jou meid??

Miracle- foei hihi :D

@ Thailand wowie wat heerlijk!!

5. ProudMum

Ojee, ik voel allemaal dingen die ik voorheen niet 'voelde'.
    Krampjes en steekjes, gister die knallende hoodfpijn en vandaag ook de drang om te poetsen haha!

Odess, jij zit toch ook rond je ei nu?
    Sterkte met je hoofdpijn!

Miracle, geeft toch niet! Daar is vakantie voor!

6. YellowButterfly

Truus hihi :) Nu al nesteldrang :D Ik denk dat ik pas rond dag 20 mn eisprong heb, dat kan nog wel een week duren dus. Mn cyclus is ineens 2 weken langer geworden 2 mnd terug, gek he!

7. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hi hoi, ja Thailand wordt genieten!!
    Nu nog even bikkelen merk werk.
    Komende weken extra werKen om dagen vakantie op te sparen :)

Ik ben bijna aant einde v de ongi.
    6 aug ovulatie
    Het klinkt alsof jullie behoorlijk goed je cyclus kennen!
    Ik wacht t allemaal nog af...
    Vind t bijna onwerkelijk dat ik weer zwanger kan gaan worden :)
    Echt zo spannend en leuk!!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

is dag 28 niet je nod? hihi ben ik gewoon in de war dacht dat altijd.

9. Ellen291982

wat super Thailand zeg! hoe komen jullie bij dit land? wilden jullie hier altijd al heen?
    Ik ken mijn cyclus ook niet helemaal helaas. ik ga uit van een cyclus van 28 dagen, maar ik heb ook al cyclussen van 5 week gehad dit jaar. even afwachten dus!

10. ProudMum

Miracle, ik heb net op intranet gelezen wie er komen optreden.

Ellen, heb je al getest?

11. Ellen291982

ik heb eerder getest alleen niet goed. ik had een cb met zwanger/niet zwanger. 5-7 seconden in het potje met urine gehouden, alleen niet goed gelezen want die 5-7 seconden gelden alleen als je er gewoon overheen plast. als je in het potje wat opvangt moet je de stick 15 seconden erin houden. heb ik niet gedaan, niet heel erg slim dus:)
    ga morgen testen

duimen jullie voor me?

12. YellowButterfly

Oe Ellen je maakt het wel spannend!!! Hier komt mn eisprong eraan denk ik! Zit op dag 16. Ach het voordeel is dat het nu weekend is, maar ga er niet op letten hoor :)

13. YellowButterfly

Oe Truus hoest bij jou? Vandaag je eisprong denk je?

14. ProudMum

Ik gok op morgen ODess, maar we zijn al3 dagen aan de knutsel hoor. Merk dat manlief vanavond geen puf heeft, dus we kijken morgenavond wel weer verder hihi

Knutsel ze dit weekend!

Ellen ik duim voor je!

15. MvN

MvN Niet meer actief

hahhaa ja voor de mannen is het ook zwaar!

Ik ben benieuwd wat t morgen word ellen!! Ik ga morgen ook nog even een testje er tegen aan gooien ( me banner klopt niet)

Want ik ben de hele week al dood moe en telkens last van mn darmen end, had gisteravond dus een test gedaan van matcare ultra.. Was niks te zien dacht ik.. dus weggelegd..

Kijk ik rond 5 uur vanaaf, staat er een 2e streep!

16. ProudMum

wow wat spannend MvN!

17. MvN

MvN Niet meer actief

ja het is niet een streepje wat je tegen het licht in moet kijken

18. YellowButterfly

nee deze is niet te missen! Test je morgen weer?

19. MvN

MvN Niet meer actief

jeps vind t wel spannend!

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo meiden!

Ik kwam even vertellen dat ik vanmiddag een test gedaan heb. Vraag me niet waarom, want het is nog 3 dagen voor mijn nod, maar ik dacht ach, die € 2,50, kan mij het schelen! En je raad het al: IK BEN ZWANGER!!!! Joehoe!!!

Laat dit de eerste van heeeeeeel veel roze zijn!
    @ellen en MvN: succes met testen meiden!

Ik zal wat HCG strooien:
    HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG!!!!!

Deel Deze Pagina