wie ook eerste ronde juli 2010 voor tweede kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ellen291982, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Whozes Suus, jij gaat als een speer!! Wat super meid van harte!! Hopelijk volgen we je allemaal in de komende maanden! Was de test al duidelijk?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Dit is 'm, midden op de dag gedaan.....

4. YellowButterfly

Wow meis das inderdaad niet gek voor ff tussendoor! Super zeg!

5. ProudMum

Wow super duidelijk!
    Wel mee blijven kletsen hoor meid, ben super benieuwd hoe je zwangerschap gaat verlopen!

Ander vraagje: horen pijnlijke boobs bij vruchtbare dagen?

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@suus gefeliciteerd wat leuk zeg!!!:D strooi nog maar meer hcg ik hoop dat het mag helpen voor mijn testen.

@truusdemier ik kan je er niet mee helpen helaas. ik weet het niet, ik heb ze nu al wel een week en word steeds meer maar mijn nod is ook vandaag of morgen. Heb het anders trouwens nooit ook niet voro ik ongetseld moet worden. herken je de pijnlijke borsten niet?

Ik heb vandaag getest en we denken een heel licht streepje te zien, maar niet scherp genoeg voor een foto helaas. blijven jullie duimen? ik ga morgenochtend nog een test doen in iedergeval

7. ProudMum

Ellen, ik heb het normaal niet en dit is mn eerste cyclus na de mirena. Truusman vroeg al; ben je soms zwanger? toen ik begon over mn borsten. Bij Joey had ik er goed last van toen ik zwanger was.

8. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi hoi, hier ben ik weer.
    Ben uit logeren bij m'n ouders huis.
    Ze zijn op vakantie, en nu genieten we heerlijk v hun luxe. :)
    @ suus. Gefeliciteerd joh!!!
    Men ik wil ook wel op een spoedige dag ff testen met een 2e streep! Heerlijk.

@Ellen. We hebben Thailand gekozen om verschillende redenen.
    Het is behoorlijk kindvriendelijk, mooie omgeving.
    En Filipijnen, India, zuid afrika, Kenya, swaziland, Mozambique, en Uganda hebben we al gehad :)
    Nog 6 weken en dan gaan we!!!

Nou ik hoop dat er morgen nog meer positieve testen komen!
    Groetjes

9. YellowButterfly

Elionorah, geniet ervan! Reislustig typ dus, leuk hoor!

Truus, hier ook pijnlijke borsten nu en volgens mij heb ik heel binnenkort mn eisprong! Ben ik heel blij mee, is een paar dagen eerder dan de vorige cyclus :)

10. ProudMum

Odess, ik heb vandaag een gevoelige onderbuik en rechts ter hoogte van mijn lies felle steekjes. hoop op mn ei, hebben net geklust en gister overgeslagen.
    Dus Do en vandaag. Manlief had geen puf meer gisteravond:) die is het niet meer gewend:)

11. YellowButterfly

Haha wij doen alleen aan seks als we dat willen :) Alleen manlief heeft pech want deze dagen wil mijn lijf een hoop O: )

Jouw man heeft nu spierpijn :D hihi

12. ProudMum

Hmm, mijn lijf geeft precies hetzelfde aan.... Met AC in mn lijf is het absoluut niet zo!

13. YellowButterfly

14. ProudMum

AntiConceptie!

15. YellowButterfly

Aaaaah hihi die kende ik nog niet! Nee maar het is sowieso bijzonder om te ontdekken dat je een cyclus hebt toch? Ik heb jaren een zware pil geslikt en had geen libido. Mijn man herkende me niet weer toen ik ermee stopte :D Wat nou slecht seksleven met een kind O: ) Ik wil ook echt noooooit meer aan de pil :)

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Suus , GEFELICITEERD !!!
    Super joh !

Truus , ik had vd week een brief bij mijn loonstrookje zitten stond op dat o.a Marco komt optreden..

Zo nou ben ik weer terug :D Vandaag laatste dag vakantie en we gaan lekker nikse.. Morgen weer werken.. Blegh ! ( heb over 2wkjes weer een weekje vakantie :p )

17. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @miracle, welkom terug, en sterkte maar met het weer gaan werken. En dan over 2 weekjes alweer vakantie, heerlijk hoor.

@odess, zouden we samen oplopen met onze cyclus? Ik denk rond vrijdag mijn ovulatie te hebben. Heb nu ook al vaak steekjes en een soort opgezet gevoel bij mn baarmoeder...
    Ik hoop zo dat ik positief kan testen op de verjaardag van mn man! Dat zou wel het mooiste kado ever zijn :)
    21 augustus kan ik wellicht testen...

Verder heb ik hier niet zoveel bijzonderheden. Zit de laatste dagen op mn Iphone wat applicaties te zoeken over cyclus guide/ pregnancy guide/ Ipregnant enzo.
    Dan kan ik een soort diary bijhouden en zien wat de ontwikkelingen tijdens mijn zwangerschap zijn :)
    Hebben jullie ook zulk soort apps gedownload?
    (of, hebben jullie ook een Iphone) ;)

Het weekend in mn ouders huis was heerlijk,
    lekker op de veluwe, mooie tuin in de zon fijn fijn.
    Nu maar even over dit forum surfen en dan slapen.
    Deze week weer 4 dagen werken, om zo extra vakantie uren op te bouwen :)

Slaap lekker allemaal.

18. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Hallo dames,

ik heb deze maand volgens mij een eisprong gemist! Vanaf dag 12 getest, zit nu op dag 22; helemaal niks. Wel vanaf dag 12 trouw geklust... Maar ja, zonder ei heeft dat weinig zin natuurlijk! Hoe is het hier met iedereen?

19. ProudMum

Eloinorah, hier een Nokia E71.

Yummy, dat is balen! Ook geen steekjes oid opgemerkt?

Ik kijk uit naar mn nod, hebben goed geklust en blijven om de dag klussen tot mn ongi

20. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Hoi Truus, had zaterdag het idee dat ik weleens een eisprong zou kunnen hebben (afscheiding-technisch dan. Sorry voor de ranzige text) en vandaag de hele dag met een pijnlijke, opgeblazen borrelbuik en brandende borsten rondgelopen. En toch zegt de ovulatietest dat er niks aan de hand is... Heb wel zaterdagmiddag voor de zekerheid mijn man nog even het bed in gesleurd,haha! Maar goed, ik ben bang dat het voor niks is geweest... Jij nog even 12 dagen in spanning! Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina