@mariloo: ik voel ook niets en gek genoeg geven mijn ovutesten ook niets aan, heb vanochtend toch maar even geklust heb je opnieuw getest? @puella: gefeliciteerd! 8 dagen na je ei al positief? wauw! geniet ervan!
Nicky ja genieten deden we, maar ik had het over mijn vorige cyclus.. dus helaas een miskraam met 7 weken en 5 dagen Maar we gaan er weer voor
Maakt niet uit.. ik wacht mee op een ei met jullie, hihi De vruchtbare afscheiding is al enkele dagen aanwezig Op naar een positieve test voor ons allemaal
Bij mij is het een paar maanden geleden ook mis gegaan bij bijna vijf maanden zwangerschap. Maar we gaan door, zit weinig op...
Ohh wat gek zeg dat je dat zo allemaal hebt meegemaakt.. ik hoop dat het bij mij ook zo zal gaan hahahaha... Ben net weer wezen testen (ovu), maar hij is wel weer lichter als gisteren.. maar nog wel heel donker.... kan hij nu nog positief zijn dan???
Ik denk dan dat je je piek al hebt gehad en hij vanaf nu alleen maar lichter wordt. Dus je ei komt er elk moment aan dan denk ik.
In ieder geval heb je al een vette streep gehad, ben jaloers... Dit is de eerste maand dat ik bijna niets voel en mijn testjes blijven heel licht, ik gebruik ook geen andere testen, gebruik al maanden die van zwanger en kids.
oh irritant zeg! Jij bent ook vrij regelmatig zie ik.. ik heb ook altijd een cylcus van 28 dagen.. opzich wel makkelijk berekenen, maar deze maand is mijn ei later.. dus zal waarschijnlijk ook wel later me ongi krijgen denk ik.. Ik moet zeggen dat ik voor de rest ook niet veel voel. Ik heb vorige maand duidelijk mn ei gevoeld. Had echt steken aan linkerkant in onderbuik, maar die heb ik nu nog niet gehad. Dus miss dat hij idd nog moet komen. Grrr dan is hij wel aan de late kant :x. Had ook vorige maand maar 1x een positieve ovu test... en deze maand weet ik t niet... zal ff foto toevoegen... Eerste is van gisteren en de laatste is van vandaag... wat vind jij??? IS deze nog positief? Bekijk bijlage 100786
Hij is net positief, maar vergeleken met die andere heb je duidelijk je piek gehad. Als je vanavond weer zou testen denk ik dat je een heel licht streepje hebt. Denk nog steeds dat je hem of vandaag of vannacht krijg. Heb je op tijd geklust?
Yessss gisteravond, avond ervoor... dus vanavond nog maar een keer Heb nog steeds niets gevoeld... dus het kann og komen dan. Ik doe zeker vanmiddag nog een testje... ben echt heel benieuwd namelijk.. Is toch gek dat het elke maand weer anders is.. heb ook elke maand weer andere kwaaltjes.. er is geen touw aan vast te knopen zeg maar.. heb jij dit ook?
Nou, je hebt het er druk mee. Ik ga vanavond ook weer aan de slag, weet niet of het zin heeft, heeft mijn man dan wel zaad, vanochtend is die alles kwijtgeraakt, haha. Weet jij of het zin heeft, twee keer per dag, of krijg je dan alleen maar vocht binnen? Snap het niet. Ik voel eigenlijk een beetje hetzelfde iedere maand, is gewoon zware pms, na mijn laatste bevalling. Een vrouwenlichaam zal helaas altijd een mysterie blijven...
Een vroege eisprong ditkeer. Hier ook al vruchtbaar slijm gespot zojuist! Laatste keer dat we gemeenschap hebben gehad was zondagavond. Vanavond en de dagen erna maar aan de slag, hopelijk zijn we nog op tijd. Maandag super negatieve ovulatie-test gehad. Nadat je vruchtbaarslijm hebt gehad hoe lang duurt het dan voordat je eitje gaat springen?
Heb je je eisprong dan al gehad en wanneer dan? Zaad kan in uitzonderlijke gevallen wel tien dagen blijven leven, dus wie weet. binnen 48 uur begrijp ik.
Je hoeft niet elke maand je eisprong te voelen (ik voel hem ook niet altijd.. maar wel vaak) Positieve ovulatietest of niet: wij doen het vanaf de ongi voorbij is om de dag na de eisprong zo vaak als we willen Je hoort van gynaecologen dat het de zaadjes sterker maakt
Smeppen dus? Ik las net dat als je langer dan tien dagen niet geklust hebt dat je dan veel oude en dode zaadcellen binnenkrijgt. Ben afgelopen week ziek geweest, dus ben bang dat het niet gaat lukken deze maand. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Maissae na je eisprong veranderd het vruchtbare slijm naar wit-cremige afscheiding (dat is een teken dat de eisprong voorbij is) ook je baarmoeder zakt en voelt harder aan (tijdens vruchtbare dagen en eisprong licht die hoog en voelt zacht zoals je oorlel)
Nee, niet helemaal.. smeppen is toch tot aan de positieve ovu-test om de dag en als die positief is iedere dag? 1e Ronde na de miskraam! De bloeding (bijna 2 weken) is van de mk geweest, volgens de gynaecoloog krijg je binnen 6 weken je ongi terug (daar heb ik even mijn banner op staan) Maar ik heb al veel vruchtbare afscheiding gespot en denk dat mijn eitje snel gaat springen