Wie ook eind juni uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lady1985, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @ab...hebben ze een inwendige echo gemaakt of gewoon via je buik?
    Volgens mij kun je op een uitwendige echo nu nog niets zien.
    jammer dat je nog niets duidelijk kon zien. Maar wel fijn dat je in ieder geval kunt zien dat het op de goede plek zit. Nog ff spannend dus maar je krijgt vast binnenkort een prachtig kloppend hartje te zien.

2. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Noa een uitwendige, maar het moest wel kunnen zeiden ze.
    Was het bij jou inwendig?

3. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hadden ze woensdag een uitwendige gemaakt, maar was te slecht te zien. Toen een inwendige en het was perfect te zien en te horen. Bij mij zeiden ze dat uitwendig niet lukt omdat mijn blaas niet vol genoeg was. Maar ik had gisteren wel wat last van een beetje bruin bloed, verloskundige gebeld en ze zei dat het zou kunnen door de inwendige echo. Vandaag nog niets gehad, dus ik hoop dat het zo blijft, want je wordt er erg onzeker van hoor!

4. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Klopt..als je al zo vroeg een uitwendige echo laat maken moet je blaas vol zijn. Volgens mij zodat ze goed onderscheid kunnen maken.
    Bij mij was de echo inwendig, uitwendig niet eens geprobeerd omdat het daar te vroeg voor was.
    Dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken!

5. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hey Dames!

Ik heb vandaag mn eerste echo gehad! En heb een kloppend hartje gezien! Gek genoeg was het op de inwendige echo minder goed te zien dan op de buikecho! Maar het maakt me niet uit! Ons kleine mormeltje doet het! En goed ook!

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    gefeliciteerd hamstertje!!!

7. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd!

8. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Fijn hamstertje! Dat geeft weer hoop voor volgende week ;)

9. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Hee meiden,
    wat is het weer rustig hier, allemaal druk aan het werk haha
    Hoe voelen jullie je?
    Hier gaat het wel goed op zich, alleen nog de moeheid maar voor de rest eigenlijk nergens last van...mag dus absoluut niet klagen.
    Jullie ook allemaal in de Sint-mood? Hier wel maar kan ook niet anders met een 3 jarige dochter in huis haha leuke tijd maar que drukte, ook op werk(werk op kdv) vind ik het ook niet erg als het weer 6 dec is en de beste man weer vertrekt....dan gaan we door naar de kerst haha
    fijne dag allemaal

10. MB1983

MB1983 Nieuw lid

16 nov 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb me vandaag aangemeld op dit forum omdat ik nu ongeveer 7,5 week zwanger ben van ons eerste kindje! Ik zou dus ook eind juni uitgerekend zijn. Ik heb helaas in juli een miskraam gehad na 7 weken en ben toen gecurreteerd. Heb daarna 1 normale menstruatie gehad en toen gelijk weer zwanger. Ben alleen zo onzeker. Had sinds afgelopen zondag een beetje bruine afscheiding tijdens het afvegen en ben nu zo bang dat t weer mis gaat. As maandag heb ik m'n eerste echo. Ben overigens nog niks aangekomen en heb ook nog geen buikje. Meiden, trouwens van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

11. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    gefeliciteerd MB!!!
    maar wat vervelend dat je de vorige keer een mk hebt gehad! hoop dat het nu goed mag blijven gaan voor je! maandag je echo! hopelijk wordt het een mooie echo met een kloppend hartje!
    liefs

12. MB1983

MB1983 Nieuw lid

16 nov 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!! Dat hopen wij ook!!

13. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Welkom mb1983. En gefeliciteerd!
    Ik herken je gevoel. Ik ben vorig jaar februari gecuretteerd en nu ook heel bang. Heb vorige week een echo en het hartje klopte. Maar dat heeft het vorige keer ook gedaan tot 8,5 week.

14. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    yeahh vandaag ongeveer 8 week! schiet nu een beetje op! nog 6 dagen en dan eindlijk onze echo! Hopelijk zien we een mooi kloppend hartje en dat alles er goed uitziet voor zover het kan!
    ben zo bang als je daar ligt, dat er geen vruchtje zit of dat het hartje niet klopt oid....we gaan gewoon van het positieve uit toch...! laat deze week maar voorbij vliegen!

15. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Helemaal mee eens Meissie, ik mag de 25e.

16. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hebben jullie dat ook...dat je eigenlijk gewoon helemaal niets voelt in je buik. Af en toe beetje opgezet gevoel maar verder helemaal niets....

17. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb weleens een soort van lichte krampjes, dan groeit je baarmoeder is mij verteld. Ook als ik heel snel opsta of nies, steken! En met name mijn werk, werk in de zorg en is lichamelijk heel zwasr, dan voel ik een soort van spierpijn. Vk gaf aan dat mijn lichaam dan aangeeft dat ik teveel heb gedaan. Maar er zijn ook dagen dat ik niets voel...en daar word ik dan weet onzeker door. Maar 7 dec heb ik mijn 2e echo...12 weken echo! Kijk echt uit naar die dag!

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Vanmorgen tweede echo gehad. Had vrijdag en vanochtend bruinverlies gehad dus maakte me erge zorgen. Maar gelukkig is alles goed. Mag volgende week dinsdag weer voor een echo en dan 19 december voor de 12 weken echo!

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hoi dames mag ik bij jullie mee komen kletsen?
    De ander topics zijn ZO druk! :$
    Mijn bevallingsdatum zal 20 juni zijn, dat is ook t einde van Juni he?!:D

Ik zal me even voorstellen:
    Brabbel 23 jaar, Brabbelman 28 jaar.
    Juli 2008,met de pil gestopt
    Juli 2009, ziekenhuis in voor behandelingen
    2010/2011, 9 IUI gehad, 2x IVM afgelast, IVF 1 werd IUI nr 10, allemaal mislukt. :(

IVF 1: TP 1 TOP-emmy, geen cryos, deze is toen mislukt!
    ICSI is de volgende stap.
    13 follikels aageprikt, 13 eicellen, 13 embryo's.

2 embryo's teruggeplaatst, en vanaf maandag 10 September,elke dag positief getest. :$

Heb nogal moeite gehad met geloven dat ik daadwerkelijk zwanger ben, maar na de prachtige echo van vandaag (de tweede), kan ik echt genieten.

Eerst een uitwendige echo geprobeert, maar door mijn overgewicht
    :)-> 88 kg, 1.65 mtr) was het niet erg duidelijk, dus dan maar een inwendige.
    En wat zagen wij?!
    Een complete baby, met armpjes, beentjes, een hoofdje, en met een superduidelijke hartslag! :$
    Was duidelijk te zien en te horen.
    Vruchtzak en navelstreng gezien, en dit zag er ook allemaal goed uit.

Baby is van kruin tot stuitje 3 cm op t moment, en heeft nog een klein stompje over van t staartje.
    Toen ik moest lachen omdat ik m zo mooi vond, zwom hij weg, en bewoog hij met zn armpjes.
    Ik ben 1 dag terug gezet, dus ipv vandaag 10 weken, ben ik morgen 10 weken zwanger!

We zijn er helemaal blij mee, echt geweldig om te zien!
    Nu gaat t genieten pas beginnen voor mijn gevoel, nu er een complete baby in mijn buik zit, die kan bewegen met armpjes en beentjes, en die weg kan draaien...
    Deze bevestiging lijk ik echt nodig gehad te hebben.

Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen en steunen waar nodig is, en dat er voor iedereen een fijne en gezonde zwangerschap, en een gezond kindje is weggelegd.

Iedereen een dikke knuffel, Brabbel!

20. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Welkom Brabbel, wat een geschiedenis! Fijn dat het nu gelukt is en hopen dat je half juni een mooi gezonde baby vast mag houden!

Ik heb morgen mijn eerst afspraak bij de vk, ben benieuwd wat ze allemaal kan voelen enzo. Vrijdag de echo, heel spannend!

Vandaag kreeg ik van moeders voor moeders een heel mooi dik boek met heel veel nuttige info. Super blij mee.

Gek genoeg ben ik sinds een paar dagen minder misselijk, dan ga je toch van alles denken, maar sinds die tijd heb ik wel weer veel last van brandend maagzuur, dus dat zal er wel voor in de plaats gekomen zijn ;)
    Ook veel last van obstipatie, das helemaal waardeloos, hebben jullie dat ook?

Deel Deze Pagina