@ brabbel..geniet ervan. Na je verhaal gelezen te hebben, hebben jullie het echt heel erg verdient. @ ab...ik heb geen last van obstipatie. Ik kan juist elke dag.
Welkom Brabbel en super gefeliciteerd met jullie zwangerschap! heerlijk dat jullie zo'n goede en mooie echo hebben gehad! Noa; fijn dat alles goed is meid!! kan je wel schrikken he?! Ab; hier ook last van de stoelgang! veel drinken en lijnzaad door de yoghurt wil wel helpen! Hier drukke weken gehad...vader is ziekenhuis gelegen met een epileptische aanval dus niet zo prettig maar goed nu weer beter! Mijn oma afgelopen vrijdag overleden en gisteren crematie van gehad...dus beetje rare 2 weken! gelukkig is oma 89 jaar geworden en was ze zelf al levensmoe dus wel vrede mee opzich... Nu het leukere nieuws, morgen eindelijk onze echo! Zooo lang naar uitegekeken en nu is het bijna eindelijk zover! Voel me hier verder goed...alleen nog steeds erg moe maar verder geen klagen eigenlijk.Zijn jullie nagels ook veel harder en mooier op het moment? die van mij wel! en me haren glimmen en lijkt voller! Heerlijk haha
@ meissie...gecondoleerd met je oma. Maar morgen iets leuks. Ben benieuwd naar je echo. Is toch altikd spannend. Mijn weken hangen allemaal aan elkaar van onzekerheid. De zwangerschap en allemaal onderzoeken ivm longkanker bij mijn vader. Mijn leven is wel eens makkelijker geweest dan het op dit moment is.
Gecondoleerd Meissie! Morgen eindelijk de echo. Leuk hoor! @Noa, sterkte! Dat zijn geen fijne berichten! Ik ben vanmorgen naar de vk geweest. Niet veel wijzer geworden verder, want ze maakt zelf geen echo hier. Maar wel een hele lieve vrouw. En goed nieuws, want ik ben geen gram aangekomen sinds voor mijn zwangerschap. Dat kan ik wel gebruiken Nu aftellen naar vrijdag!
dank jullie wel meiden! @noa, oeh dat zijn geen leuke berichten! ook sterkte! hij krijgt nu allemaal onderzoeken?snap dat je het wel eens makkelijker hebt gehad... ben ook zelf benieuwd naar de echo, ben bang dat er niks zit of dat vrucht niet gegroeid is of dat hartje niet klopt...zucht! die 1e echo is zooo spannend maar we gaan maar positief denken! ben ook benieuwd hoelang ik nu zwanger ben...heb ruimte van 1 week dus kan ookal ruim 9 week zijn...ff afwachten! laat jullie morgen weten hoe het was! vanaaf lekker titanic kijken en heerlijk zwijmelen hihi
Bij ons doen ze gelukkig wel echo's bij de vk. Dan kunnen ze er makkelijk eentje extra maken. Ik mag dinsdag weer. Veel plezier morgen bij de echo. Ik kan je zenuwen goed begrijpen...maar het is vast allemaal goed. @ ab...ik ben volgens mij wel al aangekomen hoewel ik bijna niet snoep en eigenlijk alleen meer brood eet. Heel veel succes en plezier vrijdag...
Thans Ab!! en jij morgen he?! we hebben een schitterend mooi hartje zien kloppen!! zelf onze dcohter zag het zo duidelijk zagen we het! zitten als een beetje op de roze wolk!! iets terug gezet, 4 dagen ongeveer....ze kon slecht meten, baby lag helemaal achterin verstopt haha wij zijn super blij!! en de hele wereld mag het weten nu de ech goed is!!
Wat fijn dat alles goed is Meissie en 4 dagen daar doe ik het voor Ik ben nu aan het aftellen tot 10:00 uur, straks nog ff lekker douchen, dan is het zo tijd......
heel veel succes en plezier meid en hoop dat jij ook een mooi hartje te zien krijgt!! ja eigenlijk 4 dagen tot 7 dagen terug gezet maar ze heeft eerst 4 dagen aangehouden omdat ze niet helemaal goed kon meten omdat ie zo verstopt lag
Helemaal goed! Ik heb een kloppend hartje gezien en het bewoog. Het zit heel diep, dus het was lastig om goed in beeld te krijgen. Ik ben gewoon 9 weken gelukkig! Helemaal in de wolken! De kleine is gewoon niet zo fotogeniek Er was een stagiaire bij, dus ik heb extra lang mogen kijken. Ik ben weer terug op mn wolk!!!
super nieuws meid!!! van harte! maar 2 week geleden zagen ze nog geen hartje toch? omdat ie ook zo verstopt zat net als bij mij...? super meid geniet er lekker van
Meiden bedankt voor de felicitaties, en warme welkom. Kloppend hartje, yyyeeaaahh! GEWELDIG, gefeliciteerd!! Hier eigenlijk weinig te melden, niet veel bijzonders gelukkig. Alleen sinds deze week positiekleding aan, omdat ik INEENS heel hard gegroeid ben in 2 weken tijd. Ik kom binnenkort een foto plaatsen. Iedereen een dikke knuffel!
hoi hoi zwanger dames ik zag net deze topic en het lijkt me leuk om hier aan te sluiten. Ik ben, naar mijn weten, 10 weken en 6 dagen zwanger van mijn vierde kindje. voorlopig hou ik het erop dat ik op 17 juni uitgeteld ben. Heb aanstaande maandag om 11.45 uur eindelijk de termijnecho. Kijk daar heel erg naar uit maar het is ook heel spannend. Hoop dat alles goed gaan met ons ukkie. fijne dag allemaal groetjes danielle
@ Brabbel, hier belooft de buik ook op tijd zichtbaar te zijn hoor...bij me meisje bij 14 week al een flinke buik nu bij 8 week al een duidelijke bobbel te zien...was voordat ik zwanger werd ruim 12 kilo afgevallen dus daardoor valt het buikje nu helemaal meer op...zijn de darmen weet het maar toch...WOW hartje al gehoord met angelsound!! bijzonder hoor! lekker van genieten! @Danijelle, gefeliciteerd en welkom!!spannend de termijnecho! al eerder echo gehad of is dit ook de 1e echo gelijk?leuk hoor!Voel je je verder goed? zou het kunnen omdat de vk had gezegd 7 dagen tot 4 dagen terug gezet dat dat kan door een late innesteling? want weet namelijk dmv ovu testen wanneer me ei is geweest en hebben die week erna helemaal geen sex gehad...vandaar dat ik het me af vroeg...ach met onze dochter heb ik ook 3 verschillende datums gehad, ik had alleen beetje gevoel dat vk het donderdag wat afraffelde ze liep namelijk al poosje uit, en kon kindje niet vinden eerst lag helemaal achterin dus goede meting kon ze niet maken, hopelijk gaat volgende keer beter...eerst weer 4 week wachten op echo...pfff Nou ja het hartje klopte goed en dat is belangrijkste nu denk ik! fijn weekend!
Dit word de eerste ego. Verder gaat alles goed, ben alleen erg moe en heel af en toe last van me maag. Ook merk ik nu dat me kleren strakker gaan zitten hihi. Groetjes