@ Meissie, Na wat er bij mij gezegd werd de eerste keer, denk ik dat het nog wel bijgesteld zal worden. Als ze het de volgende keer beter kunnen zien of meer de tijd nemen om goed te meten, dan klopt het misschien wel precies. Omdat er bij mij een stagiaire bij was, namen ze de tijd en is het kindje wel 5 keer gemeten. Ik vond het wel leuk, mocht ik extra lang kijken
vandaag schrik gehad, ik ben sinds vanmiddag een beetje bloed aan het verliezen. nu is het alleen nog roze afscheiding maar de schrik zit er nog steeds in. Had de verloskundige gebeld maar die kanden niets doen. gelukkig heb ik morgen me termijn echo dus het word nu echt heel erg spannend. Hoop echt dat alles goed is maar heb de laatste weken echt heel veel stress gehad en ben bang dat het daarom niet goed is. dat het maar snel morgen 11.45 is dan weten we meer.
helaas er was bij de echo een vruchtje te zien van 7 weken en 5 dagen dus niet de 11 weken die ik eigenlijk zou zijn. Er was ook geen hartje te zien dus het gaat uitlopen op een miskraam. Mijn lichaam is er al wel mee bezig en ik voel me flink beroerd. Net verloskundige gebeld maar die zat midden in een bevalling dus ik moet wachten.
Oh nee, wat erg.... Heel veel sterkte! Hoe gaat t met de andere dames? T is zo rustig hier, vinden jullie niet? Nog aankopen gedaan, controles, mensen in je omgeving verteld?? Hier alles goed, gelukkig, geen gekkigheid, geen klachten. Alles perfect!
hier gaat alles goed, misselijkheid blijft aanhouden. Sinds gister heel veel steken bij mijn baarmoeder, als er geen steken zijn lijkt het op een soort spierpijn, maar dan continu. Misschien omdat ik lichamelijk zwaar werk doe, werk in verpleegtehuis met veel zware mensen. Heb gister een angelsound aangeschaft, omdat ik erg onzeker ben Hoop dat ie gauw bezorgd wordt!
@ Brabbel; wij hebben het inmiddels iedereen verteld ookal zijn we nog niet 12 week...we wouden de 1e echo afwachten en die was tot nu toe goed....en als het toch mis mag gaan dan krijgen we vast en zeker veel steun van iedereen... Voel me verder alleen erg moe en last van boobies! heb gisteren een romper en een speen gekregen van me lieve man waar op staan I Love Mama! zo lief van hem... wat fijn dat jij je ook zo lekker voelt...!!!
Wij hebben het ook dit weekend verteld tegen iedereen, echt leuk vond ik. En als het mis gaat zouden die mensen het ook horen. Dan breng ik liever eerst leuk nieuws.
Wowww..we hebben het hartje gehoord met de angelsound. Wat bijzonder is dit zeg!! Wilde ik gewoon even kwijt!
Hier nog een berichtje van mij. Vandaag in het ziekenhuis een inwendige echo gehad en daar was een mooi piepklein kindje op te zien maar helaas geen kloppend hartje. Er is nu een afspraak gemaakt voor as maandag om een curettage te laten doen omdat ze denken dat het niet vanzelf gaat gebeuren maar ook omdat ik niet nog langer wil en kan wachten totdat het spontaan gebeurt. Heb een paar jaar eerder een miskraam gehad en ben toen zoveel bloed verloren dat ik er bijna aan onder door ben gegaan en dat wil ik deze keer voorkomen. Ik voel me zwaar k** en zou het lieft heel de dag in me bed blijven liggen. Hierbij wens ik alle zwangere een hele fijne tijd en geniet ervan. groetjes
Bopach, ben je al wat minder misselijk? Mijn Angelsound had ik pas geleden geprobeerd, toen dacht ik t hartje te horen, nu blijkt t die van mezelf te zijn. Bummer! Meissie2008, wat fijn he dat je dan gewoon tegen iedereen vrij uit kan praten he? Wat lief die speen en rompertje! Namen heb ik al die tijd een lijstje van bijgehouden, en nu is mijn man ook actiever geworden in namen zoeken, en bijhouden. We hebben voor een meid, en jongen al een naam, maar deze hebben beide nog niet de "wow!" factor..... In het nieuwe jaar gaan we met t kamertje beginnen, en dan gaan we met ongeveer 16-18 weken alles bestellen! Zin in!!!!! En jullie? Danijelle, heel veel sterkte, ik heb geen woorden! Hier: Ik heb GELUKKIG! Nergens last van. Alles gaat goed hier, incl. hormonenbuien, en vergeetachtigheid . Aankomende maandag heb ik intake gesprek bij de gyn, en dan donderdag de nekplooimeting. We wilde deze wel laten doen, want stel dat ons kindje Down heeft, of iets dergelijks, moet je je er toch op voorbereiden vinden wij. Het is en blijft ons kindje vinden wij, ongeacht Down of wat dan ook. Dus ik ben benieuwd, stiekem is t wel erg spannend natuurlijk, maar ook leuk om weer ff ukkie te mogen bekijken..... En ik moet me nog steeds (schaam) aanmelden bij de verloskundige .. Ik vergeet t steeds, of ben te laat met bellen. Aankomende week als de Sint t land uit is, gaan de kerstkaarten hier meteen op de bus. We hebben in de kaart een tekstje gezet over onze zwangerschap. Ik ben volgende week 12 weken zwanger, dus dan wil ik niet al te lang meer wachten met vertellen! Ben benieuwd hoe iedereen zal reageren! Veel mensen weten t al wel, maar dan weet echt IEDEREEN t, en mag er vrijuit over gesproken worden. Toch wel spannend als ik eerlijk ben.... Hoe staat t er voor met de buikjes van iedereen? Ik moet zeggen dat ik best behoorlijk groei. Ik zal hieronder een foto posten van een week geleden.... Iedereen een goed weekend!!
@brabbel, ik kan gelukkig duidelijk het verschil horen tussen mijn hartslag en die van de kleine. Die van mij gaat ongeveer 80 maal en het hartje van de kleine gaat echt heel snel. We luisteren eigenlijk iedere dag wel. Het is alleen niet makkelijk te vinden. Woensdag hebben we de 12 weken echo. Misselijk voel ik me nog wel, maar het lijkt wel iets minder te worden!! Bij ons weet bijna iedereen het, het is moeilijk om zoiets voor je te houden! Als de echo goed is woensdag dan gaan we concrete plannen maken, zoals namen en werk. Allemaal een fijne avond! Liefs