Ik hoef pas om 18.50 uur. Heb vorige week maandag ook een echo gehad en toen was alles nog goed....maar toch blijft het spannend.
Klopt! Maar ik had een cyclus van 31 dagen! Alleen dat kon je bij het maken van de banner niet invoeren! Volgens de banner zijn wij evenver, maar volgens de vlk scheelt het 3 dagen! We zullen zien!!!
Hey meiden, Sorry dat ik gisteravond niet meer gereageerd heb maar het was allemaal uitgelopen en daarna moest mijn team een handbalwedstrijd spelen en ben ik meteen gaan kijken. De echo was goed...de kleine is al net zo'n stuiterbal als z'n pa. Hij bleef geen seconde stil liggen en was alleen maar aan het springen. Bij de gemiddelde meting was hij 5,83 cm. Dat zou uitkomen op 12w3d. Maar we hebben het gewoon op dezelfde uitgerekende datum houden. Meteen maar een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo..die hebben we op 13 februari. Hoe gaat het bij jullie allemaal? xxx
Hallo allemaal, Hier is alles goed. Ik kijk erg uit naar donderdag en vrijdag. Ik hoop toch zo dat de verloskundige een hartje kan vinden, maar ik reken er maar niet op. Verder voel ik me goed, jullie ook?
succes vandaag en morgen ab!!! wij hebben zo om 10 uur onze 2e echo...ben ook zo zenuwachtig! maar we gaan gewoon vanuit dat alles goed is, positief denken toch? laat jullie straks weten!! liefs
Yeahh alles was goed!! 3 juli uitgerekend! baby was al aan spelen met de navelstreng! heel bijzonder weer!!
Alles was goed, we hebben een hartje horen kloppen! Dat is wel een rust zo voor de echo van morgen. Nu kunnen we gaan genieten hè Meissie! Willen jullie trouwens weten wat het geslacht is? Wij wel.
Super meid, nu kun je morgen heerlijk genieten van jullie echo!! JAAAA Haha wij willen het geslacht graag weten....we hebben hier al meningsverschillen over haha me man denkt jongen en me dochter en ik een meissie weer.... en jullie dan?
Ik heb geen idee, maar stiekem hoop ik een meisje, dus het zal wel een jongen zijn De reden zal ik even toelichten, bij mijn schoonfamilie zijn al 4 neefjes, dus het wordt weleens tijd voor een nichtje.
Dit is de echo van vanmorgen. Alles was goed, maar het was lastig op de foto te krijgen, net als de vorige echo's. Ze vond wel dat het weinig vruchtwater heeft, maar geen zorgen, want de orgaantjes werkte goed en het heeft voldoende bewegingsruimte. Ik mag over 2 weken terug komen, om te kijken of het vruchtwaterpijl is gestegen Fijne kerst allemaal!
super mooi ab!!! ik zie mezelf niet met een jongentje maar dat komt denk ik omdat ik al een meisje heb....nog ff afwachten! voor jullie zou een meisje in de fam wel leuk zijn haha voor iedereen hele fijne kerstdagen en een gezond en liefdevol 2012!!!!!!
Goed nieuws! Alles was goed. Het vruchtwater was veel meer. En het i een jongen! Ze wist het 100% zeker en ik heb het zelf ook gezien, dus we kunnen gaan shoppen Dus nu wacht ons de lastig opdracht om een jongensnaam te verzinnen, want over een meisjesnaam waren we het al eens......
super meid een jongen...net als de rest van je fam en nu idd heerlijk shoppen!!!succes met namen zoeken...wij zijn er helemaal uit nu...heerlijk gevoel Hoe voel je je verder dan?? Liefs
Ik voel me prima. Maandag al meteen een leuk pakje gekocht van Lief. Mijn buurvrouw heeft een 2ehands kledingwinkeltje en die had ik daar al gezien, zo schattig, met een wasbeertje erop.... Gisteren zijn we naar Ikea geweest voor meubels en we hebben een leuke maxi cosi via marktplaats gescoord. Helemaal blij mee. Jongensnamen vinden we wel moeilijk.
Fijn dat je je goed voelt Leuk leuk zo'n Lief pakje...zo sweet, wat leuk een 2e handskledingwinkeltje!! klinkt als een heel moi pakje meid! Wij hebben destijds bij onze dochter ook veel goeds spul via marktplaatst gehaald! scheelt een hoop centjes! Wij hadden de jongensnaam nog staan van onze dochter en we vinden hem allebei nog steeds leuk dus dat scheelt weer... het lijkt wel alsof we nog de enige 2 zijn op deze topic verder reageert niemand meer....aanstaande mama's hebben het druk haha
Ach wel zo overzichtelijk. Op andere topics kan ik het soms allemaal niet bijhouden. Wanneer heb je weer een echo? Jullie willen het ook weten toch? Heb je een extra echo gepland of moet je wachten tot 20 weken?