Wie ook eind juni uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lady1985, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    haha ja dat is ook weer zo, super overzichtelijk nu! ja wij wachten tot de 20 week echo. die hebben we op 15 februari! dus nog ruim 4 week wachten...ach vast ook weer zo voorbij en dan zitten we alweer op de helft pffff gaat het snel he?!
    ik blijf bij een meid en me man zegt nog steeds een jongen! degene die het fout heeft gegokt gaat lekker koken voor de ander haha goed idee toch?! we zijn blij met elk geslacht..fijn weekend alvast

2. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Ach als je al een meisje hebt is een jongen leuk toch? Ik ben druk bezig om een smaak te ontwikkelen voor jongenskleertjes, ik vind het zo moeilijk. Vandaag hebben we een bekledingsset voor de kinderwagen gekocht die we willen. Een beetje rare volgorde, maar ik weet al dat ik een 2e hands bugaboo wil en ik had een mooi kleur gezien, maar die was (bijna) niet meer te koop, zelfs niet 2ehands. Nu hebben we een winkel in Almere gevonden die er nog 1 had. Dus we zijn helemaal blij. Tis trouwens de ocean kleur.

Goede deal van dat koken! We nog even wachten, maar ja. Tegen die tijd zul je het kindje ook wel voelen, zeker omdat het de tweede is.

Deel Deze Pagina