leuk leuk het wordt al drukker hier!! gezellig hoor! iedereen gefeliciteerd!!! @hamstertje, pfff wat heftig zeg 3x mk....hoop nu echt op plakbeeb voor je!!! ben ergens tussen 25-30 juni uitgerekend, weet niet precies wanneer me ei was....we zullen zien ter zijner tijd bij de termijnecho!! wat nog verrrrrr weg is haha
Hallo allemaal! Ik mag me hier ook aanmelden! Heb afgelopen wo voor het eerst positief getest. Toen was de streep nog wel licht, maar goed zichtbaar. Vannochtend nogmaals getest en nu was de streep bijna even donker als de controle streep! Dus ben superblij! De uitgerekende datum zal of net wel in juni vallen of net op 1 juli, maar meld me toch aan. Ik heb ook een miskraam gehad in maart 2011 dus ben ook wel een beetje bang dat het evt weer misgaat... Maar we moeten positief blijven denken! Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en mag op 8 nov ook voor de intake. Vervroegd ivm miskraam. Wij zijn zwanger van ons tweede kindje. We hebben een prachtige dochter van 3 jaar oud. Nu hopen op een gezonde plakbeeb!!! Veel liefs, patti
Hoi hallo, mag ik er ook bij? Ik heb gisteren positief getest. en vanmorgen nog maar een keer, maar het is duidelijk positief. Volgens de calculator ben ik 29 juni uitgerekend. Ik moet echt nog wennen aan het idee, hebben jullie dat ook?
Welkom Patti en Ab1984 en gefeliciteerd!!!! Hier ook volgens calculator de 29e uitgerekend...ben benieuwd... fijn weekend
Hoe voelen jullie je dames? Hier in de avond vroeg moe, en af en toe een wat weeig gevoel in de buik...ff wat eten en dan weer beterder. af en toe met vlot opstaan wat duizelig..als dit het is dan teken ik er voor hihi ga vanmiddag met me dochter van 3 jaar naar theatershow van Kabouter Plop!! erg veel zin in allebei hahaha kom vanaaf weer ff checken hier! fijn weekend
Wat leuk, het groepje wordt steeds groter Ik voel me op zich wel oke! Heb wel een licht- misselijk gevoel de hele dag door, maar daar is goed mee te leven. Kan ook nog gewoon eten dus dat is ook wel prettig (eet wel veel minder als eerder maar dat geeft niet) Daarnaast iets gevoelige borsten als ik 'savonds in bed op mijn zij lig... Das wel een beetje irri want slaap daardoor wel wat slechter. Maar goed, mij hoor je niet klagen want ben nog steeds ontzettend blij dat ik zwanger ben Verder voel ik mij de gelukkigste persoon op aarde, haha!!! Fijn weekend allemaal! Ik heb helaas weekenddienst dus moet vanavond en morgenavond werken...
Wat een gezelligheid hier! Leuk zeg! Ik ben trouwens 21 of 23 juni uitgerekend! Volgens de calculator hier de 21ste maar volgens mijn huisarts de 23ste... Ik heb 10 nov afspraak bij de verloskundige! Vind het wel heel spannend maar ook erg leuk!! Hier gaat het trouwens wel weer goed. Ben heel snel misselijk en erg gevoelig voor geurtjes! Wel apart! Donderdagavond was ik echt mega misselijk maar had ook zin in drop... apart gevoel! Fijn weekend allemaal!
nieuwe meiden welkom! gezellig! hoe is het hier met iedereen? Ik ben inmiddels bijna hele dagen al weer misselijk! Lastig, maar neem het er graag bij! Heb vanochtend wel seabands bij de etos gekocht..hopen dat het werkt..heb het idee van wel.. zometeen naar m'n ouders..maar ga het nog niet vertellen..we willen het pas met sinterklaas vertellen
Hallo allemaal! Gezellig zeg zo'n clubje waarin we allemaal ong even ver zijn! Ik ben morgen precies 4 wk zwanger en zag al dat er veel rond de vier weken zitten nu dus wel heel leuk! Waarschijnlijk ben ik als laatste met de uitrekendatum denk of 30 juni of 1 juli. Maar daar zullen we bij de verloskundige wel meer zekerheid over krijgen. Op 8 nov hebben we al de eerste echo ivm eerdere miskraam. Dus heel spannend! Op dit moment heb ik nog weinig zw schapsklachten. Hoop dat dat zo mag blijven. Tot nu toe nog niet eens echt moe. Was ik vorige keren wel! Misselijk nog nooit geweest en nu ook niet. Dus hopelijk mag het zo blijven en mag het ditmaal wel goed gaan!! Veel liefs, patti
Hallo allemaal, Wat ik vooral merk,is het vaker plassen. Ook ben ik alleen in de middagen wat misselijk. En sinds gisteren erg gevoelige borsten. Een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik heb ik al een week. Ondanks de kwaaltjes, geniet ik volop! Ben alleen een beetje onzeker/bang of het goed blijft gaan. Maar dat zullen jullie ook wel hebben. Liefs bopach
Goedemorgen, ja die onzekerheid heb ik ook hoor! als de 1e echo goed is dan zal dat wat afnemen denk ik.... @patti, lekker dat je nog nergens last van hebt...hier ook nog niet veel gelukkig!! we zullen zien hoe het verder verloopt... Zijn jullie ervoor om een lijstje te maken, met welke dames, leeftijd,1e,2e kindje, uitgerekende datum en 1e echo datum? Zal hem straks wel ff maken als jullie het er mee eens zijn en anders haal ik hem weer weg haha
LIJSTJE EIND JUNI 2012 Pluus, ,21/23 Juni- 10 Nov vk Lady1985 26 Juni Ab1984 29 Juni Meissie- 26 jr-2e - 29 Juni- datum vk nog niet bekend Bopach -8 Nov vk Isis857 -30 Juni- Patti -30 Juni/1 juli- 8 Nov vk Hamstertje
Willen jullie(als jullie willen) de ontbrekende info er bij zetten? Hamstertje & Bopach kon jullie uitgerekende datum niet vinden! Thanks
Pluus, ,21/23 Juni- 10 Nov vk Lady1985 26 Juni Ab1984 29 Juni -1e-27jr -nog geen vk datum Meissie- 26 jr-2e - 29 Juni- datum vk nog niet bekend Bopach -8 Nov vk Isis857 -30 Juni- Patti -30 Juni/1 juli- 8 Nov vk Hamstertje ___________ Zo goed?
Hallo allemaal! Vandaag een digitale clearbleu test gedaan met indicator en deze gaf al direct zwanger aan! De indicator zei 2-3 wk dus mijn hcg hormoon wordt goed aangemaakt, want ze gaan uit vd datum v bevruchting. Die is pas 2 wk geleden geweest. Dus helemaal blij! Wij zijn in verwachting van ons 2e kindje wel de 3e zwangerschap. Ik heb zojuist geprobeerd ook een banner in te stellen dus ben benieuwd of dit is gelukt!! Veel liefs, patti
hierbij mijn gegevens: Pluus, ,21/23 Juni- 10 Nov vk Lady1985 26 Juni Ab1984 29 Juni -1e-27jr -nog geen vk datum Meissie- 26 jr-2e - 29 Juni- datum vk nog niet bekend Bopach -21 juni-1e kindje-32 jaar-8 Nov vk intake Isis857 -30 Juni- Patti -30 Juni/1 juli- 8 Nov vk Hamstertje
21 juni Bopach -1e kindje-32 jaar-8 Nov vk intake 21/23 Juni Pluus,..,10 Nov vk 26 Juni Lady1985 29 Juni Ab1984 -1e-27jr -nog geen vk datum Meissie- 26 jr-2e - datum vk nog niet bekend 30 Juni Isis857 - 1e kindje, 25 jaar - gyn datum nog onbekend 30 Juni/1 juli Patti - 8 Nov vk onbekend Hamstertje Heb even het op datum gezet, aangezien er meerdere dames zijn op dezelfde datum
@patti....misschien ben je ook wel langer zwanger dan je denkt...als hij nu al 2-3 week aangeeft.Of je maakt super veel hcg aan haha ik heb nog geen CB met indicator gedaan. aankomende week maar ff! @Ab en Bopach. Thanks!!! @isis, jaaaaa veel beter zo en overzichtelijker!! Vandaag een lekkere dag gehad...wij hebben het vandaag verteld aan schoonouders, reageerde ons een beetje te koel! lees; schoonvader feliciteerde ons en draaide zich weer om naar tv nou ja jammer dan! Mijn vader moest ik bellen die is in ziekenhuis momenteel, maar die reageerde gelukkig super enthousiast en was echt blij! nou voor de rest nog geheim tot na onze 1e echo dan mag van mij iedereen het weten! Verder lekker naar bos geweest vanmiddag, met ons 3 jarige meid!Heerlijk daarna na een bak thee op de bank in slaap gevallen...heb het tegen 4 uur zwaar pfff vallen me ogen bijna dicht! verder gaat hier alles goed! bij jullie dan meiden! Vanaaf lekker So You Think kijken en dan op bed, morgen weer een 10 uur lange werkdag pfff wordt afzien! fijne avond dames! liefs
Ik ga van de week de verloskundige bellen voor een afspraak, maar de eerste echo heb je die dan al op de eerste afspraak, of pas met 10-11 weken? Het staat niet op hun website.