Wie ook eind juni uitgerekend?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lady1985, Oct 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    2,530
    1
    0
    Ow, nou dat is goed nieuws! Ga ze dan binnenkort ook maar eens kopen! :D

2. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gelukkig nog weinig last van misselijkheid, dit hoop ik zo te houden hahaha. Wat ik wel erg heb, is een harde buik en dan iets boven mijn navel. Ik had gegoogled en het schijnt je darmen te zijn. Ook blijf ik wat steekjes houden in mijn onderbuik, maar dat heeft dacht ik te maken met je baarmoeder, een soort van spierpijn gevoel. Als ik deze kwaaltjes blijf houden, hoor je mij niet hoor hihi.

3. Baby2love

Baby2love Lid

Oct 23, 2011
    17
    0
    0
    Ik werk thuis, maak taarten, website en heb een fo
    Gran Canaria
    Hoi dames! ik ben nieuw hier en kom me ook toevoegen, ik ben 23 juni uitgerekend (volgens mijn eigen berekeningen dan) 3 november heb ik mn eerste echo, erg spannend allemaal.
    Het is mn 2de zwangerschap dus helemaal nieuw is het allemaal niet maar ik moet nog erg aan het idee wennen merk ik, zou ook wel komen omdat ik me totaal niet zwanger voel (maar ik weet wat nu niet is gaat zeker nog komen ;)

4. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Welkom nieuwe dames.

Ik heb weinig last van misselijkheid gelukkig, wel nog steeds van mn darmen, maar dat vind ik minder erg. Ik heb nog reserves genoeg.
    Mijn boops doen wel steeds meer pijn vooral als ik op bed lig, lastig als je graag op je buik slaapt......

Het idee dat ik zwanger ben is nu wel geland, maar ik zou wel blij zijn als het december is. De dagen kruipen, omdat ik best wel bang ben dat het niet goed gaat en benieuwd ben naar de echo. Geduld is niet mijn sterkste punt. En dan kan ik het ook gaan vertellen aan meer mensen. Daar heb ik wel zin in.

Ik hockey en de hele maand november zijn er nog wedstrijden. Eigenlijk heb ik er niet zo'n zin meer in, maar ik wil mijn teamgenoten niet in de steek laten. Ik mag gewoon doorgaan de eerste maanden, dus dat ga ik ook doen. En als ik ze het vertel, dan mag ik niet meer van ze, terwijl ik er zelf geen problemen mee heb. Ik ga niet een of ander smoesje verzinnen, dat ik geblesseerd ben, want ik kan niet goed liegen.
    Hebben jullie dat ook?

5. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    @ Baby2Love: gefeliciteerd! Geniet ervan.

Ik heb 9 november de 1e echo. Moet eerlijk zeggen dat ik best wel bang ben dat ik weer geen kloppend hartje te zien krijg. De vorige keer was het bij de 11 weken echo...toen bleek dat het met 8,5 week gestopt was met groeien.

Ik voel me ook totaal niet zwanger. Alleen heel erg moe.

Ik speel handbal, maar durf geen wedstrijden meer te spelen. Ik weet dat het gewoon nog kan, maar ik heb al een keer een miskraam gehad en wil dat niet nog een keer riskeren. Trainen doe ik wel nog gewoon.

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,

zooo ik heb weer weekend haha heerlijk! ik werk 2 dagen van bijna 10 uur dus heb me lampje wel uit nu....net lekker gedoucht met dochterlief!
    over dochterlief gesproken, mijn schoonmoeder zei zondag dus tegen haar dat ze grote zus werd en terwijl we hadden gezegd dat ze dat niet mochten zeggen....dus verteld dochtertje gisteren op kdv, tegen mijn collega's ...ik wordt grote zus!
    Neeeeeeeeeeeeeeee ohoh...ik dus een (lul)verhaal opgehangen maar heb het idee dat ze er geen snars van gelofen!!!
    mmmmm beetje jammer hahaha ze bedoelde het zo lief me meisje en ze vind het zo leuk maar het duurt nog zo lang...
    dus als we het over 4 week gaan vertellen zeggen ze vast allemaal dat ze niks van me verhaal geloofden...
    heb me best gedaan..nu hopen dat dochterlief het niet nog eens herhaald!

vervelend dat sommigen van jullie zo misselijk zijn. Bah maar gelukkig voor goed doel!
    hier alleen moe,licht in hoofd bij opstaan en wat krampjes soms in de buik!
    hebben jullie dat ook de kleine krampjes af en toe?
    Morgen ga ik de vk bellen voor afspraak, zal nog wel 4 week duren denk ik...die dagen kruipen idd voorbij!
    nou ja we gaan er lekker van genieten! en hopen op een goede echo dan!
    fijne avond allemaal!
    liefs

7. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    goedemorgen...
    nog ff 2 testjes gedaan die ik had liggen....:D

8. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Haha...ik heb ook nog 2 digitale liggen. Die ga ik ook nog eens doen vooral omdat ik nergens last van heb.

9. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    haha toch leuk die bevestiging:D vandaag de vk bellen en dan weet ik meer...fijne dag

10. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Die bevestiging is zeker leuk. Ik mag 9 november voor de 1e echo.
    Volgens mijn laatste menstruatie ben ik al verder maar ik had 8 oktober een heel licht streepje op een ovulatietest. Dus ik ben dan denk ik pas 7 weken.

Jij ook een hele fijne dag!

11. Niqi79

Niqi79 Actief lid

Jun 7, 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hee meiden,

Ik ga me hier helaas afmelden…
    Ik heb vanochtend helaas een vroege miskraam gehad. Gister aan het eind van de middag kreeg ik al wat bruinverlies. Vannacht werd ik wakker van de enorme buikkrampen en vanochtend ben ik stolsels en bloed verloren. Het teststreepje op de zwangerschapstest was ook een stuk lichter dan de afgelopen dagen. Wat een enorm rot en leeg gevoel is dit zeg…

Ik wens jullie allemaal een hele voorspoedige zwangerschap en geniet ervan!!

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    baby2love, welkom en gefeliciteerd!

niqi79, wat naar meid! heel veel sterkte!!

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    2,530
    1
    0
    Niqi, wat ongelooflijk balen meid! Heel veel sterkte!

14. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Niqi, heel veel sterkte meid!! bah leef met je mee! heb ik januari ook een vroege mk gehad....sterkte meid!!

15. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Heel veel sterkte Niqi!

16. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    21 juni
    Bopach -1e kindje-32 jaar-8 Nov vk intake

21/23 Juni
    Pluus - 1e kindje - 30 jaar - 10 Nov vk
    Hamstertje...1e kindje

26 Juni
    Lady1985

29 Juni
    Ab1984 -1e-27jr -vk 23 Nov
    Meissie- 2e kindje 26 jr- Vk 24 Nov 18.30
    Niqi79 - 1e kindje - 32 jaar - datum vk nog niet bekend
    Joyce86- 2e kindje - 25 jr- nog niet bekend

30 Juni
    Isis857 - 1e kindje, 25 jaar - 1 nov gyn + echo
    Noa25 - 1e kindje, 30 jaar - 9 nov VK + echo

30 Juni/1 juli
    Patti - 8 Nov vk

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Vk gebeld vandaag mag de 24e komen! tjonge wat lijkt het nog ver weg! ach is vast zo voorbij! en dan zitten we ook alweer dichterbij de 12 weekjes...zou zo blij zijn als de 1e echo goed is!

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    21 juni
    Bopach -1e kindje-32 jaar-8 Nov vk intake

21/23 Juni
    Pluus - 1e kindje - 30 jaar - 10 Nov vk
    Hamstertje...1e kindje

26 Juni
    Lady1985

29 Juni
    Ab1984 -1e-27jr -vk 23 Nov
    Meissie- 2e kindje 26 jr- Vk 24 Nov 18.30
    Joyce86- 2e kindje - 25 jr- nog niet bekend

30 Juni
    Isis857 - 1e kindje, 25 jaar - 1 nov gyn + echo
    Noa25 - 1e kindje, 30 jaar - 9 nov VK + echo

30 Juni/1 juli
    Patti - 8 Nov vk

niqi weggehaald

dat duurt inderdaad nog even meissie! ik snap je gespannendheid..
    ik ben ook zooo ontzettend gespannen voor dinsdag.. weet dat ze geen hartje kunnen zien, maar oh wat hoop ik dat er in ieder geval een mooie zwangerschap is te zien..
    Sorry dames voor mij gezeur.. maar vind het echt zo ontzettend spannend..

19. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niqi, ik wil je heel veel sterkte wensen!! Wat ontzettend rot voor je!

@isis857, ik snap precies wat je bedoelt!! Ik vind het ook zo ontzettend spannend, en heb best wel een angst dat het misgaat. Maar zolang ik nog mijn menstruatiekrampen/steekjes blijf voelen, moet ik er vanuit gaan dat het goed gaat!!

20. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Jeetje Niqi, wat erg voor je! Sterkte!

Ik hoop toch zo dat het goed blijft gaan. Misschien dat ik wel een echo laten maken bij 6-7 weken, dat kan gewoon, als je maar 35 euro betaald. Ik ben vrijdag jarig, dus misschien geef ik mezelf dat cadeau:D

Maar ik probeer het eerst af te wachten, kijken of het me lukt.......

Share This Page