zeker zo! komt vast goed allebei plakbeebjes die goed groeien! heb net voor het eerst met de wc geknuffeld... ben hele dag zo misselijk.. er kwam alleen was slijm en gal (sorry voor de vieze praat).. herkennen jullie dat?? daarna heb ik gauw m'n seabands weer omgedaan..het gaat nu weer wat beter.
Goedemorgen! Ik had me al gemeld in het topic van Isis, maar toen zag ik dit topic Officieel ben ik iets later dan eind juni uitgerekend, namelijk op 3 juli 2012, maar ik hoop dat dat geen probleem is? Ik ben vrij onverwacht zwanger van de tweede, maar we vinden het helemaal te gek! Hier een foto van mijn positieve test, die op de foto trouwens al helemaal opgedroogd is
Vanmiddag naar de HA. 15 november voor het eerst naar de VK. Ik ben ontzettend moe. Ik zou wel de hele dag kunnen slapen.
welkom daphne en gefeliciteerd Lionne, die moeheid hoort erbij..heb ik ook.. lekker over je heen laten komen! je lichaam is hard aan het werk
Goedemorgen! Hier gaat het nu redelijk. Ben niet echt meer misselijk maar heel draaierig! Als ik te snel op sta zie ik allemaal sterretjes! Daarnaast merk ik dat ik moet blijven eten dat het dan wel goed gaat! Ik had gisteren trouwens het idee dat ik de wc zou gaan knuffelen maar dat is niet gebeurt. Ik hou niet van overgeven... raak dan in paniek dus ik hoop dat het niet zo ver gaat komen! Hebben jullie het al aan veel mensen verteld trouwens?
@Lionne...dat heb ik ook. Ik lig al 2 dagen om 21 uur te slapen. Heb vanmorgen nog eens een digitale clear blue test gedaan. Binnn een minuut gaf hij al zwanger aan. Toch nog ff die bevestiging nodig.
Fijn dat ik mee mag kletsen! Hebben jullie al de VK gebeld? Ik ben van plan dat vanaf een week of 6 a 7 te doen. Ik zit een beetje in dubio of ik wel dezelfde verloskundigepraktijk wil als de vorige keer.. lastig! Er is daar het een en ander veranderd namelijk. Vermoeidheid hoort trouwens inderdaad bij zwanger zijn Na de eerste 12 weken voel je je waarschijnlijk fitter en dan vanaf een week of 25 wordt je weer sneller moe.
Hoi Daphne, Ik heb dat wel al gedaan. Mag 9 november voor een echo. Anderhalf jaar geleden heb ik een miskraam gehad daarom al zo vroeg. En omdat ik niet precies weet hoe ver ik ben. 10 september was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar ik had op 8 oktober een licht streepje op de ovulatietest. Ik vermoed dat kort daarvoor mijn ovulatie is geweest.
welkom Daphne en gefeliciteerd!! @isis, hoe is het nu meid? nog misselijk, hoop van niet! @daphne, wat een mooie test hoor! lastig als je niet zeker weet of je dezelfde vk weer wilt. Ik al wel vk gebeld! pas op 24 nov heen... @Lionne, Gaap, hier idd ook erg moe! kan wel zittend slapen somsHoe was het bij de HA? @Pluus, hier ook die sterretjes, erg licht in hoofd bij opstaan uit bed of van de bank! we hebben het aan me schoonouders verteld en aan me vader...me moeder helaas overleden vorig jaar! maar die weet het dus ook wel hihi @noa, lekker he? die bevestiging weer ff !!! 9 nov is al wel op tijd, wel fijn voor je!! had hier op 2 okt een posi ovu test toen paar dagen niet en op 9 okt weer een posi ovu test...weet dus niet echt wanneer me ei is geweest. ff afwachten nog! ben nu lekker snert aan het maken! Jammie Jammie! gisteren mooie nieuwe winterlaarzen gescoord! altijd goed! verder voel ik me redelijk goed vandaag! gelukkig maar! fijne dag meiden
@meissie....altijd leuk nieuwe laarzen kopen. Daarvan weet je in ieder geval zeker dat ze in de winter nog passen...
Bij de HA was vooral ter kennisgeving. Ze vertelde nog wel dat ik geen rauw vlees en zachte kaas mag, maar dat wist ik al. Ze zei ook dat de negende week het spannendst is, want dan moet het hartje van kruimel van kloppen. Best spannend!
@Noa haha idd...shoppen is altijd goed. en heb een baby pakje gekocht hihi erg vroeg weet het maar kon niet laten @lionne, ik dacht dat het met 6 week al zou kloppen...zo leer je weer wat...idd spannend dat blijft ook zo voorlopig denk ik @san welkom en gefeliciteerd!!!!
@noa, haha idd, en shoppen is altijd goed toch? @lionne, oh ik dacht dat het bij 6 week ongeveer al zou kloppen....zo leer je weer wat hihi @san, welkom en gefeliciteerd!!!
san welkom! meissie, het hartje gaat inderdaad met 6 weken kloppen, maar moet sowieso met 9 weken zichtbaar zijn, vandaar dat de ha waarschijnlijk 9 weken zegt? hier zo lekker pizza eten op de bank en relaxen!
Ik heb vanavond ook al wat geshopt....haha kon het ook niet laten. 2 broekjes en slofjes. Voel alleen sinds vandaag geen krampjes of steekjes meer in mijn onderbuik, wel doen mijn borsten wat meer zeer.
Mijn moeder komt net aan met twee rompertjes. Erg lief. Zelf heb ik nog niets gekocht en het lukt me tot nu toe nog wel om het niet te doen, maar ik ben al ff niet meer in de stad geweest, dus misschien kan ik het dit weekend niet laten......
Ik durf nog niks te kopen. Eerst de drie maanden afwachten. Vandaag weer de hele dag werken. Ik heb er weinig zin in, ik ben best moe.