Ik doe dat ook nog niet. Vorige keer wel een positiespijkerbroek gekocht en die ligt nog ongedragen in de kast...
hoi meiden , zal me even voorstellen zover dat kan hier . ik ben san en 27 jaar wij zijn dit jaar getrouwd en we woonden al 7 jaar samen . we waren bijna 2 jaar bezig voor een kleintje en nu in de 1 ste ronde raak met medicijnen vind het alleen wel erg spannend nog hoor . Als jullie meer willen weten gillen jullie maar. Iedereen gefeliciteerd hopelijk mogen de kleintjes lekker bij ons blijven . dingen kopen heb 1 zwangerschaps broek gekocht bij de whekamp was maar 10 euro denk nou die is voor mij heb hem achter in de kast gelegd. verder koop ik nog niks eerst maar de eerste echo afwachten . Wanneer hebben jullie de eerste echo? Groetjes san
Ook ik kom me hier even voorstellen. Ik ben 28 jaar en 30 juni 2012 uitgerekend. Ik heb de VK nog niet gebeld omdat ik nog 2 weken wil wachten. We hebben 24 september een miskraam gehad dus we zijn een beetje afwachtend bij deze zwangerschap.
Ik heb geen last van ochtendmisselijkheid maar ben 's avonds misselijk. Heeft nog iemand daae last van?
@Noa, goh wat vervelend....maar nee ik heb het niet...heb wel 's middags rond uur of 4 elke keer wat misselijke/weeig maar als ik dan wat eet dan trrekt het weer weg... @san, mooie testen hoor!!snap dat het super spannend is, als we onze 1e echo's maar gehad hebben denk dat iedereen dan wat geruster is...ik zelf heb echo op 24 nov! @kleinduimpje, welkom en gefeliciteerd! en wat erg een miskraam hoop dat dit een plak-baby is....
Ik heb heel af en toe een vlaagje misselijkheid, maar is eigenlijk te verwaarlozen. Het enige waar ik last van heb is gevoelige borsten, dus houden zo haha. Hebben jullie het al aan mensen verteld? Wij aan mijn ouders en onze broers. Kunnen het toch niet voor ons houden hoor.....
Gisteren vierde mijn verjaardag en vrienden van ons vertelde dat ze 12 weken zwanger zijn, zie dan maar eens je mond te houden, want mijn huis zat vol met visite. Maar toen ze naar huis gingen hebben we het toch even verteld, toen de rest het niet kon horen. Zo leuk!
Ik meld me ook aan, vind deze topic erg leuk! wanneer krijge jullie je eerste echo? owja en nog een foto van me test
@bopach, wij ook aan ouders en onze zussen hihi @ab, nog gefeliciteerd met je verjaardag! oh wat leuk samen zwanger!! ja moeilijk om dan je mond te houden he?! en hoe reageerden ze? @daniellu; gefeliciteerd en welkom! mooie test hoor!! pas de 24e nov een echo!
bopach @ gelukkig hier nog niet echt misselijk geweest hopelijk blijft dat ook uit . ben niet z'n held met overgeven . daniellu gefeliciteerd gezellig dat je erbij komt . ab gefeliciteerd met je verjaardag leuk dat jullie gelijk oplopen . echo wij hebben hem op 21 november als alles goed gaat in het ziekenhuis . Hebben jullie sávonds ook een opgezwollen buik kan mijn broek dan gewoon niet meer dicht hebben . groetjes san
Hoi San, op zich wel maar het blijft nu wel heel moeilijk. Ik hoop ook echt dat als we de verloskundige bellen dat we voor de 10 weken langs mogen komen. Maar we bellen pas over 1 week (gewoon voor ons eigen, zodat we dus de 6 weken voorbij zijn)
@daniellu, welkom en gefeliciteerd! De vrienden die we het gisteren hebben verteld reageerde super enthousiast, ze komen morgen nog even langs, terwijl ze eigenlijk weinig tijd hadden dit weekend, maar het is natuurlijk veel te leuk om er over te kletsen Vandaag voel ik me wel erg moe en als ik trek begin te krijgen, moet ik wel meteen iets eten. Het voelde alsof ik een kater had toen ik vanmorgen uit bed kwam. Beetje hoofdpijn en gaar gevoel.
Ik deed net een rokje aan. Ik was flink afgevallen en toen zat ie te wijd, nu krap aan met dank aan buikje.
Lastig hè, ik begin mijn skinny al krapper te vinden. Ik hoop maar dat ik niet te hard ga, want ik vind het echt nog te vroeg voor positiekleding.
had gister avond al een positiebroek aan had verjaardag en spijkerbroek krijg ik sávonds niet meer dicht en moet zeggen heb altijd al een hekel gehad aan broeken die te strak zitten
Wat ben ik toch een muts...gisteravond een feestje gehad waar veel gesprongen werr en ook ouderwets hakken. Nu maak ik me druk dat ik door al dat springen mijn kindje kwijt kan raken....