Wie ook eind juni uitgerekend?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lady1985, Oct 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Noa, maak je geen zorgen, je mag echt nog wel springen. Je mag ook sporten. Kan echt geen kwaad. Maar ik snap je gevoel wel hoor.

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    @ab...mijn verstand weet het ook. Maar ik kan af en toe zo mutsen en onzeker zijn dat ik er zelf moe van word..

3. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij moet dat niks uitmaken hoor je verliest niet om z'n reden je kleintje dan is er al meer aan de hand .

groetjes

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hooiii!!

Hier dan eindelijk weer es een berichtje van mij.
    Hoe gaat het met iedereen? Ik zie dat ons groepje al een stuk groter is geworden, leuk!! :) Ga vanaf nu ook weer gezellig meekletsen.

Ik moet ook echt ff mijn ei kwijt want voel me al een paar dagen ontzettend misselijk! Heb ook heel weinig eetlust en ben voor mijn gevoel ook al iets afgevallen. Niet zo fijn, maar het is voor het goeie doel zullen we maar zeggen. Heb verder ook hele gevoelige borsten en vooral met slapen heb ik er behoorlijk last van. Maar geniet nog steeds enorm van het idee dat ik zwanger ben :D

Jullie verder nog nieuws?

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    2,530
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik ben ook niet zo actief geweest omdat ik ook echt mega misselijk ben geweest!
    Het is nu gelukkig wel weer wat minder maar wel 2 kg afgevallen in een week! Gelukkig heb ik wel wat reserves dus zal het voor het kindje niet zo'n heel groot probleem zijn!

Het gaat nu gelukkig weer wat beter al staat eten me nog steeds enorm tegen!
    Ik hou enorm van koken maar de keuken ontwijk ik liever momenteel!

Als ik het goed heb zijn er meiden die deze week een echo hebben.... ik ben benieuwd! Veel plezier en succes!

6. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Hier beginnen de kwaaltje ook te komen. Ik ben af en toe een beetje misselijk, maar als ik dan wat eet, gaat het beter. Ik snoep ook wel wat minder. Mijn smaak is een beetje veranderd, ook zoiets raars.
    Sinds dit weekend ben ik ook heel moe. En ik droom heel veel. Ondanks het verzetten van de tijd, lukte het me slecht om uit te slapen gisteren.

Ik heb het vandaag verteld tegen twee collega's omdat ik ben slechter begin te voelen en ik werk bij een erg klein bedrijf, waar ik veel op de lip van mijn collega's zit. Ze hadden het ook wel half door, zeiden ze. En ik kreeg de laatste tijd ook steeds meer opmerkingen, of ik niet voor twee at enzo.

Ik vind het ook helemaal niet leuk om het geheim te houden. Ik houdt er niet van om geheimen over mezelf te hebben, stom hè.

De hormonen spelen dus lekker op hier ;)

7. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb veel last van dromen. Moeheid slaat ooj meer toe. Gelukkig blijft de misselijkheid uit! De menstruatiekrampen die ik had zijn ook zo goed als verdwenen...daar maak ik me overigens wel zorgen over. Hebben jullie wel last van krampjes? Moet wel zeggen dat mn borsten branderiger aanvoelen dan voor het weekend. Vandaag lekker nog een vrije dag gehad...vanmiddag nog een uurtje geslspen, voel me nog moe haha

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ben ook nog steeds erg moe.
    En ook mijn eetlust is ver te zoeken, maar als ik eenmaal eet, dan gaat het wel.

Straks eigenlijk vergadering, maar ik wil liever thuis beetje bijkomen van werkdag van gisteren.

9. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

bopach he vervelend misselijk hopelijk is het snel over en als het echt niet te houden is dan kun je naar de huisarts he ook al zere (.)(.) hier ook slaap zelfs s'nachts met een bh aan anders ben ik helemaal vaak wakker .

zie dat er nog meer meiden slecht slapen en moe zijn .
    zo ik heb echt nergens zin in wil alleen maar slapen en s'nachts lukt dat niet zo goed . ach hoort er denk ik bij verder eigenlijk nergens last van tot nu toe hopelijk blijft dat zo .

fijne dag meiden

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    meiden ik meld me af.. 2,5 dag bloedverlies gehad..vanmiddag echo bij de gyn gehad en of de mk moet nog op gang komen of ik ben minder ver.. afwachten dus maar.. (maar dat zorgt dat ik sowieso bij de juli mama's zou komen..) heel veel geluk in jullie zwangerschappen!

11. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @ Jeetje Isis dat is vreselijk, die onzekerheid. Sterkte!

Ik slaap ook erg slecht, omdat ik best wel bang ben en ik zou zo blij zijn als ik 12-13 weken ben. Overdag kan ik nuchter zijn en mezelf gerust stellen, maar 's nachts en in mijn dromen kan dat natuurlijk niet.......dus ben ik overdag moe.

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    2,530
    1
    0
    He Isis, wat vervelend! Veel sterkte!

13. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    @isis..ik duim voor je dat je gewoon minder ver bent!!

14. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee toch hopelijk ben je minder ver . sterkte alles .

groetjes san

15. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    @isis, hoop echt voor je dat alles goed blijft gaan! Veel sterkte meid.

16. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @ Isis, oh nee meid...ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan meid...!! knuffel

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,
    wat is het hier rustig...??
    vandaag gehoord dat me oma is gevallen en haar heup heeft gebroken op 89 jarige leeftijd. zo zielig! straks een risiciovolle operatie hopelijk komt ze er goed uit!

hoe is het verder met jullie?
    hier wel goed...beetje bang omdat ik om me heen veel mk hoor, en hier op forum en anders forum waar ik zit...pff wou dat ik de 12 week gepasseerd was..
    liefs

18. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

Oct 8, 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hier weer eens een update van mij!
    Maar allereerst voor Isis, Heel veel sterkte meis! wat ontzettend verdrietig, en wat een telleurstelling! Dikke knuff voor jou!

Met mij gaat het goed! Ik heb gister ochtenvoor het eerst overgegeven, dus dat is wel een mijlpaal! Heb de hele dag door het gevoel dat ik moet eten! Heb af en toe wel een beetje een zeurderig gevoel onderin mijn buik, zijn er misschien meer die dat hebben? A.s dinsdag heb ik intake bij de VK! Ik blijf het spannend vinden!

19. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Hier ook alles goed, tenminste dat hoop ik. Ik maak me altijd druk omdat het kindje de vorige keer met 8,5 week ook gestopt is en we er pas bij 11 weken achter kwamen.
    Gisteren heb ik de dame van moeders voor moeders hier gehad. Dus vanaf vrijdag mag ik in de fles gaan plassen.

20. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    vraagje over moeders voor moeders....worden de flessen opgehaald of breng je ze zelf weg? want als ik de flessen hier op de stoep zet, weet men gelijk dat ik zwanger ben(woon in hofje)
    heb me wel opgegeven maar nog niet gebeld...

Share This Page