Wie ook eind juni uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lady1985, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Volgens mij kun je kiezen of je het laat ophalen, of zelf wegbrengt. Bij mij komt de mevrouw straks op bezoek. Ik vertel het wel gewoon tegen de buren, de rest ken ik toch niet echt. En ik kan het netjes wegzetten, uit het zicht.

Hier gaat alles trouwens goed, denk ik. Ik ben soms een beetje misselijk, maar niet heel erg. Ik heb ook af en toe buikpijn, schijnt erbij te horen hoor.

Gisteren gewokt, dus pittig gegeten, nu zullen het mijn darmen wel zijn ;)

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Bij mij komen ze het ook afhalen..maar volgens mij kun je het ook wegbrengen. Ik begin morgen met opvangen.

Ik heb ontzettend veel afscheiding...hebben jullie dat ook?

3. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    goedemorgen,

ok nou ik wacht eerst haar telefoontje wel ff af...dan laat ik me wel voorlichten...ik kan het niet uit zicht zetten hier...mmm wil hier niet dat de buurt het weet, wonen ook vrienden van ons dus ja...beetje moeilijk!
    Vind het sowieso moeilijk om verborgen te houden, was eerst op dieet, ik rookte eerder nu niet meer...is toch allemaal te opvallend! moet elke keer een dom verhaal ophangen maar of ze het geloven ik weet het niet...
    nog 20 dagen voor echo haha ga echt aftellen hoor!
    en Noa, ja ik heb het ook veel afscheiding. soms echt inlegkruisje in!
    alvast fijn weekend meiden!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik breng het zelf weg totdat ik zo ver ben dat iedereen het mag weten... dan halen ze het op! :)

Ben alleen niet zo goed in opvangen... wordt zooooo misselijk van die bussen!

Heb vanavond trouwens voor het eerst overgegeven... was raar en grappig te gelijk!

5. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Ik heb het maar gewoon verteld tegen de buren. Als je een plekje hebt bij de voordeur waar je het neer kan zetten met een tas erover, kan dat ook. Ze denken echt mee als je het nog geheim wilt houden.

Mijn HCG gehalte was trouwens enorm, ze hebben testen die niet snel positief zijn en die van mij kon niet donkerder. Was dat bij jullie ook?

Valt me mee dat ik niet zo misselijk ben.......maar misschien wordt het nog wel erger.....

6. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Bij mij was die test ook heel donker, zoals het controlestreepje. Ik was helemaal blij omdat ik zo onzeker was. En ik bij mijn kruidvattest niet zo'n donker streepje krijg.

Hier geen tekenen van ochtendmisselijkheid. Eerder vlagen van misselijkheid na het avondeten.

Fijn weekend allemaal!

7. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,

allemaal een lekker weekend?
    hier wel...gisteren lekker naar de kapper geweest, en nu cake-jes aan bakken met me meissie...jammie!
    Gisteren romantische avond met me man gehad...voor eerst dat seks beetje zeer deed..beetje genant onderwerp maar vooral hoogtepunt deed zeer...herkennen jullie dit? was gelukkig wel gauw weer over.
    nou ga zo ff lekker wandelen met me meisje...manlief is aan vissen gaan we cake-jes langsbrengen!
    fijne zondag nog!

8. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @meissie, dat had ik ook gisteren..... was ook snel weer over gelukkig.
    Zal d'r wel bij horen dan denk......;)

9. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    fijn dat ik dus niet de enige ben hihi

10. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook, maar dan tijdens het orgasma. ik krijg dan flinke krampen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik minder zin heb....zal denk ik door de vermoeidheid komen.

11. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Vandaag voelde ik me voor het eerst niet goed. Ik was vanmorgen meteen al misselijk en ik kreeg halverwege de ochtend migraine er bovenop. Vanmiddag heb ik 3 uur geslapen en daar ben ik gelukkig van opgeknapt, maar daarna was ik wel weer misselijk.

Dit moest ik even kwijt hoor......

12. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @bopach....hier ook weinig zin hoor omdat gewoon zoooo moe ben...gelukkig is me man wel geduldig met me al heeft ie het liever vaker natuurlijk maar hij begrijpt het wel...de lieverd!

@ab....meid wat vervelend dat je zo missleijk bent....kleine beetjes eten moet ook helpen zegt men...en crackers voor opstaan en lauw water had ik gelezen!
    Hier vandaag voor eerst echt geen zin in avondeten...beetje gehad maar pfff blij toen ik klaar was...
    verder alleen erg moe en nu pas beginnen me borsten wakker te worden en beginnen zeer te doen maar mag zeer zeker niet klagen!!
    fijne avond meiden!

13. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Poeh wat ben ik moe vandaag en ik heb last van bruinverlies, dat schijnt niet erg te zijn, maar zijn er meer dames die daar last van hebben?

14. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Same here, erg moe....gaap! net in 2 dagen 20 uur gewerkt dus ben blij dat ik nu weekend heb!
    Had de eerste weken af en toe bruin verlies maar nu niet meer. zolang je geen helderrood bloed krijgt met krampen dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. je hebt trouwens bijna je echo spannend hoor!!

15. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hoi meiden,

Ik ben ook zo moe. Maar evengoed 's ochtends vroeg wakker terwijl ik dat normaal nooit ben.
    Vandaag bij de VK geweest voor een vroege echo. Het hartje klopte in ieder geval. En het vruchtje was ongeveer 5,5 mm.
    Nu maar hopen dat het hartje de volgende keer ook nog klopt, want daar ging het de vorige keer mis.

Groetjes

16. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    fijn dat het hartje in elk geval klopte meid...Wanneer mag je weer heen?
    pfff moet nog 2 week wachten tot me echo...duurt zo lang allemaal! krijg gewoon al een heel klein buikje.zijn me darmen maar toch..heel apart! bij me dochter had ik met 12 week al een beste buik, en ze zeggen dat met 2e vaak nog sneller zichtbaar is...tjonge hopelijk zie je het niet duidelijk tot aan de 10e week ongeveer!
    jullie dan?
    fijne avond

17. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag ook al mijn echo gehad. Had gister de intake met de vk en mocht al meteen een afspraak maken. Was nog een gaatje voor vanavond. Hartje klopt heel sterk, heb het ook al gehoord. Ook was ie erg beweeglijk. Hij is nu 1,2 cm. met 12 weken krijg ik nog een echo. Ben echt zo blij!!

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @meissiw...mijn buik is gewoon een vetlaagje...hahaha
    @bopach...fijn dat je al zo snel een echo kon krijgen.

Ik mag 22 november weer.

19. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @bopach, gefeliciteerd met je goede echo! kan je echt gaan genieten na horen van hartje!
    @noa hahaha

20. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Ik heb net een echo gehad. Het is allemaal nog een beetje wazig.

Ik begreep eruit dat ik eigenlijk niet had mogen komen zonder een verwijzing van de verloskundige, het was al zo raar toen ik belde voor een afspraak….
    Maar ze heeft wel even gekeken en ik heb een foto van een vruchtzakje met “iets” erin, maar ik heb nog geen kloppend hartje gezien. Dus het lijkt erop dat ik nog geen 7 weken ben.

Maar dat hoor je vaker en dan blijkt het later toch te kloppen, dus ik moet alvast een afspraak maken voor over 2 weken, als we wel een verwijzing van de verloskundige hebben en dan zal er ook meer te zien zijn.

Ik ben opzich wel blij met het feit dat ik gezien heb dat het er zat en dat het in mijn baarmoeder zit, maar het ging allemaal zo snel en ik vond het zo spannend, dat ik het nu nog even moet laten bezinken.
    Geen idee hoe ver ik nu dus ben. De zekerheid waar ik op hoopte kreeg ik dus juist niet, maar ja dat krijg je ervan als je ongeduldig bent......

Deel Deze Pagina