Ja ik leg hem nu aan de borst maar eigenlijk wil ik niet dat er weer een nachtvoeding in gaat sluipen, wat nu wel het geval is. Ach, ik loop vanzelf tegen een grens aan en dan lossen we het weer op..
Ja, je moet het oplossen als je zelf de noodzaak voelt! Halejuja! Onze dochter heeft geslapen van 23.30 tot 6.45! En ik snap ook hoe het kwam. Ik hoorde op het KDV dat ze alleen 's morgens een uur geslapen had. 's Middags had ze wel in bed gelegen, maar niet geslapen. Ze had ook weinig gedronken, maar dat was altijd, zei de leidster. 's Avonds voor 't slapengaan deed ze moeilijk; wou of kon niet slapen. Ze wilde toen op eens 1 1/2 bekertje water drinken, wat ze dus nooit doet. Ik heb toen ook nog BV gegeven, wat ik ook niet meer doe voor 't slapengaan. Ze meldde zich nog om 23.15 om te drinken en ik werd om 6.30 gelukzalig wakker: een nacht doorgeslapen. ik kon niet meer slapen totdat ze zich meldde om 6.45 u. Wat heerlijk, zeg! Nou, het is misschien hard, maar ik ga haar overdag nog maximaal een uur achtereen laten slapen. 's Morgens en 's middags een uur. Ik hoop toch zo dat dit een doorbraak is! (ze had laatst ook een keer 4 uur overdag geslapen en dat leidde tot 6x wakker en toen om 5.10 u helemaal superwakker zijn, dus volgens mij heeft de hoeveelheid slaap overdag er echt mee te maken, in haar geval dan. Kan natuurlijk prima anders liggen voor andere kindjes.)