Dames, Onlangs had ik het er met een vriendin over, bevallen etc. Aangezien ik niet weet wat ik tzt wil (ach ja, ik heb ook nog even de tijd), kwamen we al snel op thuisbevallen en ze zei dat je dan koffieprut nodig hebt (dat ze dit tegen je onderkant aansmakken als de kleine er is) Is dit waar of de zoveeltse fabel? Als het waar is, waar is het dan goed voor?
haha, ik heb hier nog nooit van gehoord! Het klinkt in ieder geval erg apart, ik ben benieuwd! Zoals je in mijn banner ziet, ben ik ook nog niet zo ver, maar ik heb wel de uitzetlijst van mijn kraamzorgorganisatie doorgenomen, incl benodigdheden voor een thuisbevalling: koffieprut stond niet op de lijst! Ik ben ook wel benieuwd wat hier het verhaal achter is
Sorry maar wat? Ik ben niet thuis bevallen... en als dit geen fabel is.. dan zou ik direct naar het ziekhuis gaan... gewoon om het te voorkomen.. jasses, dat lijkt me vies..
even alwetende google gevraagd.. maar daar is geen hit... ik denk dat ze je probeerde te stangen... kan dat?
Ja precies, is toch raar (en ook smerig, maar ja er gebeuren wel meer smerige dingen tijdens een bevalling). Ze zei dat haar schoonzusje die thuis was bevallen dit had gehad! Ik had ook zal zitten googlen, maar ook niets gevonden. Ze was serieus.
haha, gelukkig maar! Want koffie komt er bij mij in de bovenkant al niet in laat staan daarbeneden...
Ik moet ook denken aan hoe schoon ik het van iedereen moest houden.. Koffieprut lijkt me dan in geen zin bevoordelijk
Haha ik denk dat je voor de gek gehouden bent Hier het enigste wat tegen de onderkant aanging was een bevroren maandverbandje tegen de hechtingen en de ontsteking die er was ontstaan.. Haha je moest spoelen eerst, mag geen bacterieen bijkomen, dan ga je geen koffieprut er tegen aan kwakken haha..
Haha sorry hoor, maar wat dom . Er komt geen koffieprut tegenaan hoor, zou wel erg onwaarschijnlijk zijn. En ook al deden ze het wel, dan kwam er bij nog niks tegen aan gegooit, anders kreeg de vk de placenta tegen het hoofd gesmeten!
ze bedoelen niet de koffie prut maar koffie zelf hier dompelen ze een washand in en leggen die tegen je onderkant tegen de tijd dat je gaat persen in koffie zit caffeine en dat verdooft dan de onderkant iets ze doen dit ook wel als er kans is op inscheuren
Ik heb het ook gehoord van mijn schoonmoeder. Dit deden ze vroeger tegen de pijn als je was ingescheurd of iets dergelijks dacht ik. Het was in ieder geval ergens goed voor en is geen fabeltje, tenminste geloof mijn schoonmoeder daar wel in