Hallo meiden, Ik denk dat ik mezelf een beetje dol maak...dus ik ga toch maar even van me aftikken en wie weet dat ik nog reactie terug krijg Normaal cyclus 27 dagen. Was twee dagen overtijd...wat spanningen in m'n hoofd...dat m'n lieve zusje een prachtmeid heeft gekregen, helemaal meegeleefd met haar en de bevalling...hoe trots ik op haar ben... Ongesteldheid zette niet door, maar wel allerlei kwaaltjes...al een paar dagen voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Nu al langer kwaaltjes ervoor als normaal gesproken... Emotioneel...(logisch...) Wat pijnlijke borsten... Heup pijnlijk (is bij mij extra kwaal, maar wel elke maand met ongesteldheid aanwezig). Ongesteldheidskrampen...maar geen ongesteldheid dus... Moe... Honger...al zeker een week... Opgeblazen buik, lijkt wel... Afscheiding, normaal niet echt wat ik me kan herinneren voor ongesteldheid... De afscheiding werd vaag bruin, dacht nu komt ongesteldheid, zoals gewoonlijk...zette niet door... Vandaag, ongesteld...maar nog niet zoals anders. (Nog) niet met bakken (sorrie) eruit. Kleine donkere slijmpropjes, wel zoals altijd. 2 Negatieve tests...(zegt ook nog niks, zoals ik overal kan lezen). Kan en mag ik nog ergens op hopen deze maand? Of is het door naar de volgende ronde? Vanaf wanneer moet ik nu mijn cyclus gaan tellen anders...want normaal doe ik dat de dag dat ik de kwalen voel...zoals de buikkrampen. Dag ervoor dus, en kom elke maand op 27 dagen uit... Groetjes en vast bedankt voor het meelezen en meedenken met mij. Op de site zie en lees je zoveel, dat je met elk kwaaltje nog ergens een beetje hoop ziet. Dianne.
Kan me heel goed voorstellen dat je nog hoop houdt hoor...zou ik zelf ook absoluut doen Maar gezien je twee negatieve testen en je symptomen lijkt het er, naar mijn idee, meer op dat je ongesteld gaat worden. Je kunt er over een paar dagen natuurlijk altijd een test tegen aan gooien. Ik zou zelf de dag aan houden dat je de 'gekleurde proppen' ging verliezen. Succes en ik duim natuurlijk nog wel voor je dat het stiekem wel raak is
Hoe graag ik het ook voor je zou willen, ik denk ook dat je ongesteld gaat worden. Gewoon door de negatieve tests in combinatie met toch bloedverlies.. Maar ik hoop natuurlijk dat ik geen gelijk heb!
hoi meid, proficiat met je zusje haar baby. Sluit me aan bij de andere, je hebt eerst wat bruin verlies gehad en werd toch uiteindelijk rood. Dus sorry denk ook dat het een menstruatie is. Je cyclus tel je vanaf 1e dag rood verlies.
Heehoi allemaal, Wat een reacties! Dank jullie wel. Je leest hier zo ontzettend veel en idd je lichaam houd je vaak voor de gek...wonderen bestaan, net als gewoon ongesteld worden en alsnog hartstikke zwanger zijn. Alleen het volgende...tuurlijk heb ik veel topics gelezen wanneer je welke dag moet aanhouden om je cyclus te gaan tellen. Iedereen zegt wat anders...eigenlijk om een beetje gek van te worden hihi... Ik doe altijd m'n dag dat ik al de kwaaltjes heb. Meestal dan ook wel een klein bruin veegje... Standaard dag erna goed ongesteld. Ik heb ook zoiets van welke dag je pakt, komt toch op 27 dagen uit. Behalve deze keer dus. Alle symptomen al veel eerder gekregen dan dag voor m'n ongesteldheid...zodoende...en dan het langer uitblijven van de echte ongesteldheid etc etc etc...Vaak naar de wc ff kijken en al... Maar goed, ik ga het weer afwachten en aankijken. Hoelang zijn jullie bezig? Wij vanaf oktober... Groetjes, Dianne.
ik hou de dag aan dat ik rood bloedverlies heb. en dat zegt mijn gyn ook! wij zijn al vanaf vorig jaar mei gestopt met de pil juni was onze eerste klus maand! we zitten nu in ronde 14 liefs