Hallo dames! Ik lig op dit moment in het ziekenhuis voor inleiding omdat donderdag avond mijn vliezen spontaan zijn gebroken. Weeën komen niet dus vandaag begonnen met inleiding. Helaas zat de baarmoedermond nog dicht dus zojuist een pilletje ingebracht gekregen om naar de 2 cm ontsluiting te gaan. Wie heeft er ervaring mee? Was het verweekt of ontsluiting na 4 uur of duurde het allemaal langer? En voelde je er iets van? Ik hoor graag jullie ervaringen! Bedankt dames! Groetjes Kelly
Argh, net een heel verhaal getypt, is het weer weg... Nog een keer dan maar: Bij de bevalling van mijn zoontje had ik hetzelfde als jij. Ik moest de ene dag die pillen vaginaal inbrengen en de andere dag moest ik die pillen slikken. Bij mij duurde het een week voordat ik ontsluiting kreeg... Maar een vrouw die tegenover me op zaal lag, kreeg dezelfde behandeling en is binnen 2 dagen bevallen! Is dus niks van te zeggen, verschilt per persoon. Het enige wat ik ervan merkte was dat ik veel harde buiken kreeg. Ik had tijdens die zwangerschap geen merkbare harde buiken gehad en wist dus eigenlijk niet goed hoe harde buiken nou eigenlijk voelen. Nou, dat wist ik toen wel, haha! Verder merkte ik er niet veel van. Succes met alles!
Ik merkte in eerste instantie niks. Heb om 7 en 12u tabletjes gehad. Om 5u weer en er was vrijwel niks gebeurd. Maar een kwartier later belandde ik in een weeënstorm en 45 min later ben ik bevallen van mijn zoon.
Ik heb cytotec gehad bij de bevalling van de tweede, smorgens half 8 begonnen met 25 mg en dat in twee stappen naar 100 mg... snachts rond één kreeg ik lichte weeën en om kwart voor acht smorgens is ze geboren. Bij de derde zwangerschap heb ik ook cytotec gehad, maar dat was helaas om de zwangerschap af te breken ivm trisomie18... dat heeft bij mij een week geduurd (icm oxytocine en andere middelen) Mijn lijf wilde ons zoontje nog niet loslaten.
Hier zondag half 9 moeten melden over de gehele dag 3 pillen gehad savonds 22 uur niks aan de hand moest maar terug naar zaal om te gaan slapen En 22:45 rugweeen gekregen en op maandag 9:45 heb toen ruggenprik gehad en 16:33 is hij geboren die dag
Bij mijn eerste zwangerschap is hiermee met 18.5 de bevalling opgewekt (kindje syndroom van Turner niet levensvatbaar). Sochtends half 9 eerste pilletje. Smiddags nog een. Laat in de middag kreeg ik een weeen storm en nog een pilletje. Rond 8 uur had ik 5 cm ontsluiting en mocht ik persen.
Hier ook ervaring, ik ben ingeleid ivm zwangerschapscholestase. Vrijdag om 8.30'eerste tabletje, rond 13.30 tweede. Vanaf toen wat krampjes, s avonds nog een tablet en iets zwaardere kramp. In de nacht liep de kramp op en werden het weeen en op zaterdag om 8.30 (24u na eerste tabletje)' ben ik bevallen.