Gedwongen gestopt: zo verdrietig

Discussion in 'Borstvoeding' started by kvinna, Aug 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ik ben gisteren cold turkey gestopt met de bv. Wegens een plotseling opspelende ptss heb ik medicijnen die niet samengaan met bv. Mijn therapeute heeft zelf getandemvoed en haar jongste kind heeft tot ze drie was bv gehad, dus we hebben eerst medicijnen geprobeerd die wel compatibel waren, maar het ging echt niet meer. Eergisteravond voor het laatst gevoed en daarna elke keer huilend zitten kolven... Wat vind ik dit erg, niet meer die kleine handjes die aan me plukken en die verzaligde blik in haar blauwe ogen als ze lekker aan het drinken is. Wat ben ik verdrietig...

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    :( ik herken t zo , ik "moest"stoppen voor mn eigen gezondheid en ook die van mn kindje natuurlijk in 8 weken 3 keer BO gehad en ook 3 keer een kuur :(
    de eerste 2 keren werd me aangeraden te stoppen maar geen haar op mn hoofd die daar aan moest denken .
    bij de derde ontsteking ben ik echt mezelf niet geweest door de koorts en pijn en heeft de HA mij tabletjes gegeven (parlodel) dus moest ik wel stoppen , toen ik weer mezelf was kwam ik er dus achter wat er gebeurd was en heb ik 2 dagen mn zoon iet willen voeden met de fles :( ik wou , moest en zou BV geven heb het er best lang moeilijk mee gehad .

sterkte voor jou .

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wow heftig!
    Sterkte!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff, inderdaad heftig! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, ik moest zelf een hele tijd terug (toen Milan iets van 10 maanden was dacht ik) ook bijna stoppen door medicijnen, maar gelukkig was het uiteindelijk toch niet nodig. Ik was zo opgelucht!

Probeer vooral te onthouden dat je je kindje toch maar mooi ruim 10 maanden wél hebt gevoed!
    Hoe reageert ze er eigenlijk zelf op? "Pikt" ze het een beetje dat ze niet meer mag drinken?

5. Bri

Bri Niet meer actief

Wat rot dat je niet zelf de keuze hebt kunnen maken, maar dat die keuze voor je gemaakt is.
    Ik hoop dat je met een heel goed gevoel terug kijkt op die 10 prachtige maanden. Je hebt het goed gedaan!

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

He favoriete volgster ;)

En door je ptss gaat het natuurlijk ook al niet zo goed met je, arme meid :( Vergeet ook niet dat je het daardoor nu missschien extra erg vind.

Ik hoop dat je trots en blijheid over de afgelopen 10 maanden straks gaan overheersen! Met jou moet het ook goed gaan dus je stopt echt niet voor niets!

7. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,056
    2,192
    113
    Brabant
    och wat erg!!!!!!!!!!! maar wat ben je een kanjer! zo lang gevoed en alles geprobeerd!!!!
    lekker veel buidelen nu en coconnen in bed!!!!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Sterkte!

Share This Page