Gister de 20 weken echo gehad, na me alle nare scenario's in mn hoofd te hebben gehaald gelukkig alles goed ook mooie plaatjes van ons mannetje meegekregen, duss bij deze! Even showen View attachment 149854
Hoi hoi .... Bij wie heb jij de echo gehad trouwens ik heb geen foto meegekregen ! Was dit ook in het Erasmus ? Ik moet de 18e weer dan vraag ik wel ad de gyn . Mooie foto,'s trouwens Liefs Edith
20 weken echo bij STAR, kreeg een heel stapeltje mee van de mevrouw . En van de artsen in het ZH kreeg ik ook een plaatje mee, maar die was niet zo duidelijk. Tnx .. Ik moet de 17de weer, hoever ben jij nu dan? Volgens mij lopen we redelijk gelijk of niet??
We lopen idd bijna gelijk ik moet de 18de weer , ik ben op 26 sept uitgerekend en jij ? Leuk man een knul ! Stond vanmorgen zo tussen mees* zijn kleertjes te snuffelen en realiseerde me ineens dat ik die ons meisje ook niet aan ga trekken da,'s ff snikken , ga jij je spulletjes opnieuw gebruiken ? ( oh sorry ik ben even de naam van jullie zoontje kwijt ... Shame on me :x Liefs Edith
Nou de spulletjes van Djaysen zijn eigenlijk nog nieuw. Hij was zo klein bij de geboorte dat hij ze niet aankon. Op een paar dingen die ik heb gekregen na zijn geboorte of echt specifiek voor hem heb gehaald, dus gebruik ze wel, maar dat zijn voornamelijk de dingen die ik heb gekregen. Al zoudie apetrots zijn volgens mij als zijn broertje in zijn kleertjes zou lopen . Ik ben op 23 september uitgerekend hahah dus lopen idd vrijwel gelijk. Ja een knul is zeker leuk, alleen ben nu deste banger dat het weer verkeerd af gaat lopen, je gaat het onbewust toch met elkaar vergelijken , de zwangerschappen zeg maar.
Ja dat snap ik , ik denk ook dat ik het nu ,makkelijker, vind nu dat het meisje is , idd zoals jij zegt dat echt kan zeggen dat het ,anders, is . Ik moet ook zeggen dat deze zwangerschap en die van mees op geen enkel Front te vergelijken zijn met elkaar hoor . Liefs
Nee eigenlijk deze ook niet met die van Djaysen hoor, al de eerste 12 weken niet. Ook gewoon hoe ik me algeheel voel is heel anders (wel beter). Mn bloeddruk is ook tot nu tot netjes, terwijl die bij Djaysen wel begon met stijgen vanaf 16 weken ofzo. Hoe is jou bloeddruk tot nu toe? Sweetangel Tnx zeker leuk een ventje
Bloedruk is prachtig 115/75 maar dat was bij mees oom alleen toen ging ik vanaf een week of 20 zomaar ( geen warm weer) buitensporig veel vocht vast houden en kreeg ik ineens heel veel vruchtwater , toen ben ik ook 35 kilo aangekomen ( mees is met 33 weken geboren ) en tot nu toe nog maar 2 kilo . Liefs
Ja ik begon de laatste paar weken met vocht vasthouden, toen ging er bij mezelf wel een belletje rinkelen (kwam ineens een kilo per week aan). Plus dat ik mezelf oprecht ziek voelde, maarja toen de vk het eenmaal doorkreeg, was het al te laat