hallo allemaal! wij hebben met 16 weken een geslachtsbepalende echo laten maken. en volgens de echoscopiste is het een jongen.... maar.... het kon ook de navelstreng zijn.... en als we met 20 weken een andere mededeling krijgen mogen we gratis nog eens terugkomen om nog een keer te kijken... kortom... ze leek toch niet helemaal zeker... wat denken jullie??? groetjes angela
Ik vermoed een jongen. Maar waarom doen ze zo een echo zo vroeg? Hier werd aangeraden pas bij de 20 weken echo te kijken of zelfs nog later. Groetjes, Krissa
op de site van dit pretecho bureau staat dat ze geslachtsbepaling doen vanaf 16 weken, en ze geven je de garantie dat wanneer ze het niet kunnen zien je gratis nog eens terug mag komen.. maar ja, dat is blijkbaar pas als ze met 20 weken wat anders zeggen... ik was er zelf ook redelijk van overtuigd dat het een jongen is, maar na op de volgende site te hebben gekeken heb ik toch enige twijfel... Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see
hebben jullie het op het scherm wel duidelijk kunnen zien? ik zit namelijk in hetzelfde schuitje (zie mijn topic Duidelijk??) alleen is het bij ons niet zo duidelijk zichtbaar op de foto en was onze echoscopiste er wel 100% van overtuigd dat het een ventje is.
@Ansy, idd op die site zie je ook bij een meisje het geslacht ietsjes uitsteken. Ik zou pas gaan shoppen na de 20 wekenecho als ik jou was 16 weekjes is ook nog zo vroeg Spannend!! Wanneer heb je de volgende echo?
nou nee.... ik kon er niet veel van maken... en ik vond de echoscopiste toch wel twijfelachtig. met haar "waarschijnlijk" maar goed... de 20ste hebben we de 20 weken echo. en dan hoop ik dat ze ook nog even willen kijken... wanneer mag jij weer??
20 mei hebben we de 20 weken echo. hoop dat ze dan nog even willen kijken... en met 27 weken hebben we nog een 3d-4d echo gepland staan, dan weten we het wel zeker....
pffff.....nog 8 dagen wachten op de 20 weken echo... wou dat het volgende week vrijdag was. hebben jullie dat ook? dat je het zooo lang vind duren tot de volgende echo? gelukkig hebben we ook nog een pretecho gepland met 27 weken, kunnen we nog een keertje weer kijken anders is de 20 weken echo vaak de laatste toch? groetjes angela