Hallo, Zijn hier dames die ook extreem vroeg al voorweeen hebben/hadden? Mijn vk heeft mij net verteld dat ik last heb van voorweeen. Heb al dagen harde buiken en krampen die overeen komen met de voorweeen die ik bij mijn dochter had (vanaf 28 weken). Volgens mijn vk ben ik er erg gevoelig voor. Het is vervelend voor mij, maar zou geen vroeggeboorte kunnen veroorzaken. Blaasontsteking heb ik zowiezo niet, dat was al uitgesloten. Nu moet ik rustig aan doen van haar. Maar ik doe al niks!!! Ze zegt, veel liggen, buik lekker warm houden en losse kleding dragen. Maar door mijn BI doe ik al heel weinig. Als ik nog meer moet rusten kom ik haast uit op bedrust . Dat lijkt mij toch ook weer niet nodig met voorweeen? Of wel?
Ik vind het wel heel vroeg zeg, om nu al voorweeën te hebben. Harde buiken tot daar aan toe, maar echt al voorweeën? Maar goed, als je VK het zegt zal wel zo zijn Kan het ook een tijdelijk iets zijn ivm groeispurt van de baarmoeder? Ik heb ook dagen dat ik veel meer last heb van krampen en harde buiken, dat duurt dan een dag of 2 en is dan weer over. Had het vorige week ook, en nu is m'n buik een heel stuk groter.
Ik heb het gehad met 29.4 Anderhalf uur om de 2 min voorweeen/buikpijn kon de klok erop gelijk zetten, vk was voor de zekerheid ff langs gekomen maar gelukkig waren het voorweeen. Dit is overgens mijn 2de kindje!
Ze verwacht niet dat het nog over gaat omdat ik bij mijn dochter er ook 12 weken mee gelopen heb. Het zijn er tot nu toe 20-30 per dag. Dus dat is nog 'redelijk'.
ik heb dat misschien ook.. ik heb sinds donderdag het grootste deel van de dag een harde buik. ik heb niet getimed maar hij is bijna continue hard. Morgen naar de verloskundige, ben erg benieuwd!
niet echt pijn, maar wel een akelig gevoel.. ik voel het duidelijk wanneer ik een harde buik heb, nog zonder de buik aan te raken.. het voelt heel akelig, heel af en toe voelt het wat pijnlijk aan, maar meest van tijd niet, zal het wat anders zijn dan? ik hoop dat de beeb aan het indalen is, maar ja, tis voor mij de eerste keer dus ik weet allemaal niet wat er gebeurd! Ik zal je wel laten weten morgen wat de verloskundige denkt.. sterkte in ieder geval
Ja dat gevoel herken ik wel van de vorige zwangerschap! Nu helaas echte krampen erbij.. Flinke ongikrampen die langzaam opkomen en afzakken.. Niet altijd, heb tussendoor ook nog harde buiken zonder krampen.